[OB & OBFL] Czujnik położenia wału
#41 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2010 - 16:06
[B]
#42 OFFLINE
#43 OFFLINE
#44 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 09:47
#45 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 12:01
SIEMENS 5WK9 0541
GM 90458251
#46 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 12:11
Hella 6PU 009 110-621
VDO 5WK90541Z
TOPRAN 205 680
MEAT&DORIA 87262
LUCAS SEB985
na 99% kazda z powyzszych firm ma w pudelku siemensa
[B]
#47 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 14:55
#48 OFFLINE
#49 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 00:26
I teraz to, przez co byłem na siebie bardzo wk..ny.
Stację ASO Opel mam niedaleko, więc przy zakupie filtra oleju (10,-) tak z ciekawości poprosiłem pana o podanie ceny czujnika obrotów wału. I ręce mi opadły. Człowiek kupuje jakąś chińszczyznę robioną przez chińskie dzieci ich małymi chińskimi rączkami za 220 ,-, a pan w Oplu ma oryginalny za 230,-. Prawie ryczałem jak mi podał cenę.
Teraz zawsze będę sprawdzał ceny najpierw w ASO, a dopiero później gdzieś tam.
I Wam też polecam. Choć ten czujnik z GSI G... na razie odpukać działa.
#50 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 15:22
potrzebuje porady,
omega 2.0 16v 136km 96r caravan
Pali sie check engine , auto jest w trybie awaryjnym, (4,5tys obrotow itp)
do tego sie grzeje i nie wlacza sie wentylator, dopiero jak osiagnie 100 z groszem to wlacza sie tryb "turbo", pojechalem do mechaniora podpial pod kompa , wyskoczyl czujnik, mechanior mowi ze to uszczelka pod glowica... ?
z tego co poczytalem to mam takie objawy jak koledzy, ale do tego mi sie grzeje,
do tego juz od jakiegos czasu , przed ta awaria sukcesywnie aczkolwiekk po malu ubywalo mi wody ze zbiorniczka do chlodzenia.
Moze spotakliscie sie juz z podobnym problemem,
Prosze o pomoc i dziekuje
Kuba
#51 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 14:55
#52 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 21:11
[B]
#53 OFFLINE
Napisany 12 października 2013 - 11:09
#54 OFFLINE
#55 OFFLINE
Napisany 13 października 2013 - 10:48
#56 OFFLINE
Napisany 28 października 2013 - 18:19
serwis podał mi numer 1238740 po sprawdzeniu numeru win itp.
dopiero gdy go założyłem okazało sie ze też nie działa. dzisiaj dopiero zobaczyłem ze mam numer 028408A BĄDZ 828408A bo pierwsze jest niewyraźne no i niestety są schody jaki mam wkońcu kupic..
opel omega bfl
2000 rok
3.0v6
#57 OFFLINE
Napisany 10 maja 2015 - 21:28
Dziś pojawił się problem w czasie jazdy auto zaczęło poszarpywać na niskich obrotach. Później zaczęła się dławić od 1500 do 2000tyś i nawet zgasnąć ale tylko na biegu, na sprzęgle wkręcała się bez problemu. Po zrobieniu kolejnych 5km już zaczęła nawet bez biegu przerywać tylko w zakresie o 1500-2000.
Ogólnie jechać się dało do 1500 ale jak się przeciągło na sprzęgle powyżej 2000tyś to jechać się dało i jest ok. Silnik potrafi też zgasnąć.
Dzieje się tak tylko jak silnik się nagrzeje.
W sierpniu miałem identycznie, wymieniłem czujnik wału bo pokazywał na ciepłym ok 900 Ohm. Założyłem nowego Boscha pokazywał ok 830 Ohm i do dziś było OK.
Teraz sprawdzałem i ten pokazuje na rozgrzanym 120 Ohm - miernik ustawiony na 20k, a na 200k pokazuje 010.
Na wolnych słychać wypadanie zapłonu. Jak się da w gaz to w okolicach 1500-2000 nie pracuje na wszystkie cylindry i dudni.
Odpala bez problemu na ciepłym, na zimnym ostatnio na początku załapała i gasła i za drugim już ok. Myslałem że mało paliwa ale dolewka nie pomogła.
Dzieje się tak na lpg i pb.
Świece, kable wymienione w lipcu, cewka w styczniu bo padła i chodziła na 5, ale nie gasła.
Błędów brak ;/
Czy to jednak czujnik? Mógł tak szybko paść oryginał?
#58 OFFLINE
Napisany 10 maja 2015 - 22:22
Ale u ciebie to nie to, raz że check się nie pali a dwa to na ciepłym właśnie ciężko by odpalał