Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Silnik wyje po próbie zaślepienia EGR 2.5 TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
62 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 11 września 2010 - 09:41

A ja miałem zamienione piny we wtyczce (+ i -) od zaworu sterującego egr i nie działał wogóle :) . Zauważyłem że zawór egr się uchyla wraz ze wzrostem obrotów silnika (ciekawe jeszcze jak jest na zimnym silniku ? )
Mój egr przecieka (jak każdy :) ) więc kupiłem zawór od BMW z tym drugim króćcem co można nasunąć wężyk i olej nie będzie lał po silniku.
Podobno w serwisie BMW można dostać specjalny "korek z króćcem" który wkręca się w miejsce innego "ślepego korka" w pokrywie rozrządu i wtedy łączy się wężykiem zawór egr z tym korkiem i olej z zaworu ścieka z powrotem do silnika i jest kompletnie czysto :)

#62 OFFLINE   lukashek84

lukashek84
  • 33 postów
  • Dołączył: 08-08-2007
  • Skąd: Sokółka

Napisany 11 września 2010 - 12:39

wyczyszczone dokładnie błyszczy się jak ... w środku przy okazji rozebrałem pompę podciśnienia i się zdziwiłem co zobaczyłem w środku z 3 listków tylko jeden pracował pourywany sprężynki ale już zregenerowane dzięki za pomoc

#63 OFFLINE   jozik

jozik
  • 5 postów
  • Dołączył: 18-09-2010

Napisany 19 września 2010 - 13:18

Mam dwa pytania.
I
Jeżeli nie mam sterowania nawiewem, wspomagania hamulców i samochód przy dużych obrotach dymi na czarno to będzie wina pompki podciśnienia ?
II
Do zaworu EGR jest doczepiony taki wężyk gumowy, którego u mnie nie ma. Co w związku z tym może się dziać ?