A ja miałem zamienione piny we wtyczce (+ i -) od zaworu sterującego egr i nie działał wogóle . Zauważyłem że zawór egr się uchyla wraz ze wzrostem obrotów silnika (ciekawe jeszcze jak jest na zimnym silniku ? )
Mój egr przecieka (jak każdy ) więc kupiłem zawór od BMW z tym drugim króćcem co można nasunąć wężyk i olej nie będzie lał po silniku.
Podobno w serwisie BMW można dostać specjalny "korek z króćcem" który wkręca się w miejsce innego "ślepego korka" w pokrywie rozrządu i wtedy łączy się wężykiem zawór egr z tym korkiem i olej z zaworu ścieka z powrotem do silnika i jest kompletnie czysto
0
Silnik wyje po próbie zaślepienia EGR 2.5 TD
Rozpoczęte przez
wicek
, 02 lut 2009, 17:28
62 odpowiedzi na ten temat
#61 OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 09:41
#62 OFFLINE
Napisany 11 września 2010 - 12:39
wyczyszczone dokładnie błyszczy się jak ... w środku przy okazji rozebrałem pompę podciśnienia i się zdziwiłem co zobaczyłem w środku z 3 listków tylko jeden pracował pourywany sprężynki ale już zregenerowane dzięki za pomoc
#63 OFFLINE
Napisany 19 września 2010 - 13:18
Mam dwa pytania.
I
Jeżeli nie mam sterowania nawiewem, wspomagania hamulców i samochód przy dużych obrotach dymi na czarno to będzie wina pompki podciśnienia ?
II
Do zaworu EGR jest doczepiony taki wężyk gumowy, którego u mnie nie ma. Co w związku z tym może się dziać ?
I
Jeżeli nie mam sterowania nawiewem, wspomagania hamulców i samochód przy dużych obrotach dymi na czarno to będzie wina pompki podciśnienia ?
II
Do zaworu EGR jest doczepiony taki wężyk gumowy, którego u mnie nie ma. Co w związku z tym może się dziać ?