Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przepływomierz w 2.5TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
55 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 17:15

Mam omege b 2.5tds kombii rocznik 95 mam pytanie czy w mojej klusce powinien być przepływomierz??? Bo chodzi o to że go nie ma czy jest to możliwe że był i ktoś go wywalił czy poprostu nie powinno go być? O ile się nie myle to powinien się znajdować w układzie dolotowym przy filtrze powietrza szukałem już wszędzie i nie ma! Proszę o odpowiedż jak to jest???

#2 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2009 - 17:19

W 2.5 TD musi być przepływomierz, jak i w każdym innym silniku sterowanym komputerowo. Powinnien znajdować się zaraz obok air-boxa, na rurze prowadzącej do turbiny.

Dodany obrazek

#3 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 17:23

A masz może fotke gdzie dokładnie się znajduje? A jeśli nie to widać go gołym okiem czy nie widać trzeba wjechać na kanał???

#4 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 17:35

Dzięki bardzo ale ja naprawde tego nie mam rura ta giętka dochodzi do filtra powietrza i to wszystko i nie wiem teraz o co kaman??? Ale bardzo dziękuje za fotke jeszcze jedno WICEK który rocznik masz omege? Sorki że tak truje Tobie

#5 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2009 - 18:01

1997 rocznik, rok modelowy również 97.

#6 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2009 - 18:03

stare superturboklekoty nie mialy

#7 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 01 lutego 2009 - 18:10

stare superturboklekoty nie mialy


Ja przypuszczam :cool: , że przez brak przepływomierza w starszych modelach do roku 97 został również skrócony serwis olejowy do 7,500 tyś

#8 OFFLINE   przemekz

przemekz
  • 135 postów
  • Dołączył: 05-06-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 01 lutego 2009 - 18:25

95 - nie masz przepływomierza oraz wiatraka na ic, a silnik to chyba u25dt a nie x25dt

#9 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 18:27

Mam zdjęcie z mojej omegi ale jak dodać zdjęcie Wicek napisz mi bo nie wiem

#10 OFFLINE   roobo

roobo
  • 726 postów
  • Dołączył: 10-02-2007
  • Skąd: polska

Napisany 01 lutego 2009 - 18:31

95 - nie masz przepływomierza oraz wiatraka na ic


a ja w 95 mam wiatrak na ic :p a faktem jest, że przepływka chyba dopiero o połowy 97 szła, i serwis olejowy dzięki temu wydłużono z 7,5 do 10 tyś km. :(

#11 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 01 lutego 2009 - 18:31

Moj 96 z czerwca ma Przeplywomierz!

#12 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 18:51

U mnie wygląda to tak

#13 OFFLINE   przemekz

przemekz
  • 135 postów
  • Dołączył: 05-06-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 01 lutego 2009 - 18:57

to że bez przepływki to prawidłowo a widocznie wiatrak na ic doszedł nie równocześnie z przepływką, u mnie koniec 96 modelowo 97 jest i jedno i drugie

#14 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2009 - 18:59

to że bez przepływki to prawidłowo a widocznie wiatrak na ic doszedł nie równocześnie z przepływką, u mnie koniec 96 modelowo 97 jest i jedno i drugie

Ale czerwiec 96, to nie RM 97, więc to raczej nie to...

#15 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 19:13

A o co chodzi z zonaczeniem silnika u25 albo x25 i jak to i gdzie sprawdzić?

#16 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2009 - 19:16

A o co chodzi z zonaczeniem silnika u25 albo x25 i jak to i gdzie sprawdzić?

W X25DT zastosowano się do normy dot. czystości spalin EURO2, przez zastosowanie zaworu recyrkulacji spalin EGR(?). Widzę ze zdjęcia, że masz EGR, więc raczej X25DT masz. Jeśli się mylę, to mnie poprawcie.

#17 OFFLINE   vis1966

vis1966

    Roman

  • 1 376 postów
  • Dołączył: 19-02-2008
  • Skąd: Rugby UK
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 X32SE

Napisany 01 lutego 2009 - 19:17

U mnie w 96 jest to i to

#18 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 19:27

Ten egr to jest recyrkulacja spalin?

#19 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1 576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 lutego 2009 - 19:29

Ten egr to jest recyrkulacja spalin?


http://www.google.pl...Szukaj w Google

#20 OFFLINE   arbuz

arbuz
  • 112 postów
  • Dołączył: 04-10-2008
  • Skąd: Konin

Napisany 01 lutego 2009 - 19:36

dzięki prezesss chwała temu co wymyślił internet tu można się wszystkiego dowiedzieć