Remont silnika
#41 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 20:54
#42 OFFLINE
#43 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 11:06
gregoryGJ jeśli w Warszawie miałbym taką opcję za takie pieniążki, to nawet nie zastanawiałbym sięWitam wszystkich. Mi tez w omedze kleknął silnik. po rozebraniu stwierdził, że pompa oleju musiała coś zawinić i poszły panewki. Za tym wał i jeszcze coś tam. za remont powiedział mi 2500zł. zdecydowałem się na wymianę silnika. Do remontu jeszcze bym doszła wymiana regulatorów zaworów. Kupiłem silnik z przebiegiem 120tys.km z omegi 2000r.za 1500zł. Silnik był jeszcze w aucie jak po niego byłem wiec można było odpalić posłuchać i był ok. mechanik powiedział za przerzutke 350zł +olej+płyn do chłodnicy. Rozrząd powiedział ze wrzuci z tamtego silnika bo niedawno u niego wymieniałem. czyli wyjdzie załóżmy 2000zł we wtorek odbieram omegę to napisze jak chodzi i ile zapłaciłem ostatecznie.
#44 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 16:39
silnik 1500zł + paliwo na transport 100zł
przerzutka silnika 350zł
olej + płyn + rolka do rozrządu 200zł
czyli w sumie taka imprezka kosztuje 2150zł troszeczkę tą impreza się zadłużyłem bo po świętach i nowym roku kasy nie zostało prawie wcale, ale po następnej wypłacie wyjdę na prosto. silnik i całą omega spisuje się dobrze. Czeka mnie tylko jeszcze wymiana szyby przedniej od małego kamyczka pękła na dole po całej długości:( Gdybym miał wybierać jeszcze raz to zdecydował bym się na wymianę silnika, remont przynajmniej mi by się nie opłacał. może ktoś jest zainteresowany moim zepsutym silnikiem ?? dół jest do niczego. może ktoś się skusi na głowice albo pokrywę zaworów. To pozdrawiam wszystkich
#45 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 19:10
Ale powiem wam tak, jesli mial bym opcje kupic ome anglika albo vectre z tym silnikiem to takie chodzą koło 2,500zl wiec mozna naprawde zaj#$@@$#scie na tym wyjsc to bym kupil. I jeszcze bym wyszedl na pocięciu jej i reszta czesci. Ale musial bym z kims pogadac kto jest w londynie a mam tam kilkuu znajomych to by nią przyjechali. Ale wątpie w taką opcje bo tak to na znajomych sie wychodzi.
#46 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2009 - 19:57
#47 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 00:07
#48 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 16:55
#49 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 17:15
Jeżeli mogę doradzić to lepiej zrobić remont swojego silnika - przynajmniej masz 100% pewności co do jego stanu-chyba że masz okazję sprawdzić drugi silnik zanim zostanie wyjęty z auta , co raczej się nie zdarza.
Na przykład mogę podać koszt remontu jaki mnie wyszedł w mojej 2.5v6 a zrobiłem (planowanie głowic, docieranie zaworów, wymiana gumek zaworowych,uszczelki pod głowicami,rozrząd ,pompa wody,poduszki silnika, regeneracja przekładni kierowniczej,oleje- silnikowy,wspomagania, filtry,
łożysko oporowe,tarcza sprzęgła,świece,kable WN,chłodniczka oleju,płyn chłodniczy) za wszystko zapłaciłem ok 2800 zł. Można by było jeszcze kilka stówek zaoszczędzić montując tańsze zamienniki.Co do ceny robocizny to nie wiem ,ponieważ robie sam.Jutro wkładam silnik i go palę
Temat bardziej opisze w póżniejszym terminie wraz z załączonymi zdjęciami
może komu się przyda.
pozdrawiam drkriszo
#50 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 17:44
Witam!
Jeżeli mogę doradzić to lepiej zrobić remont swojego silnika - przynajmniej masz 100% pewności co do jego stanu-chyba że masz okazję sprawdzić drugi silnik zanim zostanie wyjęty z auta , co raczej się nie zdarza.
Na przykład mogę podać koszt remontu jaki mnie wyszedł w mojej 2.5v6 a zrobiłem (planowanie głowic, docieranie zaworów, wymiana gumek zaworowych,uszczelki pod głowicami,rozrząd ,pompa wody,poduszki silnika, regeneracja przekładni kierowniczej,oleje- silnikowy,wspomagania, filtry,
łożysko oporowe,tarcza sprzęgła,świece,kable WN,chłodniczka oleju,płyn chłodniczy) za wszystko zapłaciłem ok 2800 zł. Można by było jeszcze kilka stówek zaoszczędzić montując tańsze zamienniki.Co do ceny robocizny to nie wiem ,ponieważ robie sam.Jutro wkładam silnik i go palę
Temat bardziej opisze w póżniejszym terminie wraz z załączonymi zdjęciami
może komu się przyda.
pozdrawiam drkriszo
za 2500 to mialem silnik z 49 000 przebiegiem na sprzedaz i na aucie z mozliwoscia jazd - sprawdzania itp. - silnik w ktorym nic nie musisz ruszac i pojezdzi wiecej niz taki po remoncie. sam sie nacielem na remont a po paru miesiacach kupilem silnik z anglika i do dzis smigam.
#51 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 18:03
jedna wielka "kicha".
P.S ale wiem że masz sprawdzone rzeczy - przynajmniej tak mówią w 3-city;)
#52 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 18:08
#53 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2009 - 18:35
#54 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2009 - 14:41
#55 OFFLINE
Napisany 30 stycznia 2009 - 21:49
planowanie głowic, docieranie zaworów, wymiana gumek zaworowych,uszczelki pod głowicami,rozrząd ,pompa wody,poduszki silnika,
ty to nazywasz remontem silnika? jak kupilem moj silnik z ebay to wszystko to zrobilem ,z eby miec pozniej spokoj. a remont to szlifowaie walu wymiana panewek szlifowanie cylindrow , nowe tloki i pierscienie ,a tloki z tego wszystkiego najdrozsze. a jak tego nie zrobisz to niemozesz nazwac tego remontem silnika.
#56 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2009 - 12:26
#57 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2009 - 22:27
#58 OFFLINE
#59 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2009 - 15:00
Panowie to te 2.0 16V tak padają?
kolego jeśli będziesz wymieniał wszystko na czas to się nie obawiaj ze będziesz musiał robić remont silnika. no i jeszcze taka mała uwaga jeśli się zorientujesz ze coś nie tak to nie zwlekaj z wizyta u mechanika.np. błahostka za 30zł której nie wymienisz tylko będziesz zwlekał może Cie naciągnąć na dużo większe koszty. wiec nie boj nic wymieniaj olej, rozrząd na czas, lej wache i jeździj:)
#60 OFFLINE
Napisany 07 lutego 2009 - 16:15