Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Remont silnika


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
120 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   andros84

andros84
  • 292 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: Siedlce

Napisany 11 stycznia 2009 - 19:48

robisz dla siebie to zrobisz dobrze i solidnie. mechanik nie zawsze tak zrobi...

#22 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 12 stycznia 2009 - 20:31

i powiem wam ze dobrze mowicie, dlatego teraz sam z pomoca mechanika chce zrobic. Kiedys oddalem silnik do wymiany rozrzadu i prosze ja was skonczylo sie 2 tloki nowe 8 zaworow poszlo sie w pole. od tego momentu zaczelo brac olej. Oni odwrotnie zalozyli chyba te pierscienie,dlatego jak wyzej napisalem sam chce to zrobic wiec koszt robocizny odpadnie.
Mi bierze olej na pierwszy cylinder. wiec wymienie uszcz glowicy pierscienie na pierwszym tloku, miske wyklepie i jesli to nie pomoze to napisze czy sie udalo czy generalka

#23 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 13 stycznia 2009 - 23:34

Panowie trafiłem na kichowaty szrot. najpierw kupiłem silnik, który miał być idealny. okazało się, że ma pod tłokiem nakrętkę :) później przy próbie wymiany go na inny dorzucili mi drugi gratis :) w sumie 1700zł. okazało się, że ten gratisowy jest od vectry b 99r i nie można go przełożyć, bo ma inne mocowania miski olejowej i takie tam. oddałem im ten drugi i zwrócili mi tysiąc, czyli wychodzi 700zł. z tego wykorzystam korbę, pompę oleju i coś tam co mechanik mówił... tak czy siak, został mi remont silnika. jak skończę, mam nadzieję, że za 3tygodnie, bo mechanik wyjeżdża na tydzień opowiem jak mi wyszło z kosztami. Uważajcie jak kupujecie silniki na szrocie, bo czeka was dużo przykrości i strata czasu. jakbym to sam załatwiał, a nie mój mechanik, to nie odzyskałbym tego tysiaka, bo najprawdopodobniej spakowałbym tego gościa ze szrotu do bagażnika. oszukał mnie 2 razy w jednym dniu
www.simlockWAWA.PL.TL

#24 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 14 stycznia 2009 - 02:17

Niestety, mnie tez wykolegowali na duzy hajs. Bylem mlody swiezak po szkole zaprowadzil swiezo sciagniety samochod do mechanika no i stalo sie jak stalo, duzo poszlo nowych czesci a zle poskladali i po ich robocie zaczal brac olej teraz sam wszystko bede robil. przy skladaniu sobie wezme jakiegos kolege. mam kilku takich pomogą i mysle bedzie dobrze, wiec napisze jak wyszlo.

#25 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 14 stycznia 2009 - 10:10

Dlatego chyba zdecydowałbym się na remont silnika żeby wiedzieć co jest. Przykra sprawa , że cię oszukano, ale kupno drugiego silnika to jednak ryzyko. Jeszcze zależy odkogo kupujesz. Pozdro:D

#26 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 stycznia 2009 - 15:53

ja kupowalem na ebay , nawet tego silnika nie widzialem zanim kupilem ale koles co sprzedawal mial 100procent pozytywow. a jak juz wczesniej powiedzialem, to i nowy silnik i remont sa dobrym rozwiazaniem ,jesli robi to ktos zaufany, inaczej obie te procedury maga okazac sie naprawde kosztowne.

#27 OFFLINE   gta77

gta77
  • 245 postów
  • Dołączył: 02-11-2008
  • Skąd: zamosc
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 21 stycznia 2009 - 09:45

i powiem wam ze dobrze mowicie, dlatego teraz sam z pomoca mechanika chce zrobic. Kiedys oddalem silnik do wymiany rozrzadu i prosze ja was skonczylo sie 2 tloki nowe 8 zaworow poszlo sie w pole. od tego momentu zaczelo brac olej. Oni odwrotnie zalozyli chyba te pierscienie,dlatego jak wyzej napisalem sam chce to zrobic wiec koszt robocizny odpadnie.
Mi bierze olej na pierwszy cylinder. wiec wymienie uszcz glowicy pierscienie na pierwszym tloku, miske wyklepie i jesli to nie pomoze to napisze czy sie udalo czy generalka


panie siwy99, jak bierze olej na jednym cyl to raczej uszczelniacz na zaworze spadł albo jakis sie krzywy trafil, mialem to samo - silnik po generalce i na 1000km 1,5l oleju pobierał, a za samochodem niebiesko jak za trabantem. zrobilem tak ze 3000km, zdjąłem głowice i miske bo myślałem że może pierścien pękł, albo odwrotnie założony - ale wszystko cacy, zero progów, blok idealny, pierścienie dopadsowane, tuleje mierzyłem czy nie som jajkowate (a w mojej wiosce wyrwać sprzet do pomiaru tulei to nie jest tak łatwo) - wszystko jak powinno być. a na 3 cyl centymetr napalonego oleju. jak sie okazało słaby był uszczelniacz na zaworze - mimo że były zmieniane jeden się trafił jakis felerny (za twardy był - niby erling - dobry i nie tani) - założyłem kpl nowych gumek i już druga wymiana oleju się zbliża (17000km zrobione) i nie dolewam nic
gta77

#28 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 stycznia 2009 - 10:16

niby erling

- widze kolejny co sie na elringu przejechal. mnie tez to trafilo




 


#29 OFFLINE   zwloki

zwloki

    omega

  • 680 postów
  • Dołączył: 02-11-2006
  • Skąd: olsztyn, cork
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 stycznia 2009 - 14:01

- widze kolejny co sie na elringu przejechal. mnie tez to trafilo


ja mam jaknajbardziej dobre doswiadczenia z elring.
moze sie jakas podrobka trafila :nie_wiem:
bywa, tak jak naprzyklad z gates

#30 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 stycznia 2009 - 11:18

ja od początku chciałem robić remont silnika, ale mój mechanik powiedział że 3tyś to dużo za mało żeby wszystko zrobić. teraz okazało się, że jest trochę dobrych części i działamy :)
zobaczymy jak wyjdzie w rozrachunku końcowym, bo okazało się, że muszę wymienić jeszcze łożysko oporowe, które niestety jest hydrauliczne i kosztuję sporo...
www.simlockWAWA.PL.TL

#31 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 stycznia 2009 - 11:50

ja od początku chciałem robić remont silnika, ale mój mechanik powiedział że 3tyś to dużo za mało żeby wszystko zrobić. teraz okazało się, że jest trochę dobrych części i działamy :)
zobaczymy jak wyjdzie w rozrachunku końcowym, bo okazało się, że muszę wymienić jeszcze łożysko oporowe, które niestety jest hydrauliczne i kosztuję sporo...


lozysko to lozysko a hydrauliczny to jest wysprzeglik i faktycznie kosztuje :eek:




 


#32 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 stycznia 2009 - 12:50

oki, tylko kupuje się razem...
www.simlockWAWA.PL.TL

#33 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 23 stycznia 2009 - 13:40

oki, tylko kupuje się razem...


lozysko w komplecie ze sprzeglem, wysprzeglik tylko jak jest potrzebny i osobno




 


#34 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 stycznia 2009 - 14:17

to mi powiedzieli, ze jest łożysko hydrauliczne...
na allegro też sprzedają tak:
http://moto.allegro....mega_sachs.html
www.simlockWAWA.PL.TL

#35 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 23 stycznia 2009 - 14:27

ale to jest wysprzeglik z zamontowanym odrazu lozyskiem i wydaje mi sie ze sprzedajacy sam nie wie co sprzedaje skoro tak to opisal


Jeszcze jedno jeśli u ciebie nie cieknie wysprzeglik to kuo sobie kolego same łożysko. Tylko tu teraz uwazaj łożysko ( i całe sprzęgło) do silnika bez klimy jest inne od samochodu z klimą. Więc jeżeli chcesz kupic lozysko na allegro to kup z jakiegos sklepu i poinformuj czy masz klime czy nie bo taki sprzedawca jak dales link to sam pewnie nie jest do konca swiadomy czy to z omegi:D

#36 OFFLINE   daro1979

daro1979
  • 54 postów
  • Dołączył: 12-07-2007
  • Skąd: warszawa-ursynów

Napisany 23 stycznia 2009 - 14:35

ja teraz robie remont góry w mv6 po siekniętym rozrządzie planowanie głowic 500zł części 1400zł i robocizna 600zł więc jeszcze nie tak źle a jednak Warszawa co prawda części po dużych zniżkach ale 24 zawory 24 prowadnice zaworów komplet uszczelek na góre silnika rozrząd i pasek wielorowkowy doszedł i 5,75 oleju więc nie ma takiej tragedji jak piszecie zauważcie że 3.0 v6

#37 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 stycznia 2009 - 14:36

no ja biorę z intercarsu, bo boję się sam kupować, po za tym mój mechanik ma zniżki :)
w sumie, to nic mi tam nie ciekło...
www.simlockWAWA.PL.TL

#38 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 stycznia 2009 - 14:44

no rozrząd tez muszę wymienić :) 400zł części po obniżce
www.simlockWAWA.PL.TL

#39 OFFLINE   siwy99

siwy99

    =-=-=-=-=-=-=

  • 349 postów
  • Dołączył: 26-06-2006
  • Skąd: --------

Napisany 23 stycznia 2009 - 14:55

rozrzadu nie licz bo i tak musial bys wymienic jesli wymieniasz teraz t w przypadku braku remontu bys wymienil

#40 OFFLINE   toka

toka
  • 68 postów
  • Dołączył: 31-10-2008
  • Skąd: Warszawa

Napisany 23 stycznia 2009 - 15:12

jest coś co powinienem zrobić żeby moja klucha lepiej się zbierała? teraz gdy silnik jest rozebrany, to można z nim zrobić wszystko. niby powinna mieć 11sek do setki, ale największą moc podobno ma przy 5600
http://www.autocentr...-16v-136km.html
a moja łapała muła od 4000 :( od 2, do 4tyś szła pięknie, więc domyślam się, że jak już zrobię, to mi wystarczy te 2litry...
www.simlockWAWA.PL.TL