Remont silnika
#21 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2009 - 19:48
#22 OFFLINE
Napisany 12 stycznia 2009 - 20:31
Mi bierze olej na pierwszy cylinder. wiec wymienie uszcz glowicy pierscienie na pierwszym tloku, miske wyklepie i jesli to nie pomoze to napisze czy sie udalo czy generalka
#23 OFFLINE
Napisany 13 stycznia 2009 - 23:34
#24 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 02:17
#25 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 10:10
#26 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2009 - 15:53
#27 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 09:45
i powiem wam ze dobrze mowicie, dlatego teraz sam z pomoca mechanika chce zrobic. Kiedys oddalem silnik do wymiany rozrzadu i prosze ja was skonczylo sie 2 tloki nowe 8 zaworow poszlo sie w pole. od tego momentu zaczelo brac olej. Oni odwrotnie zalozyli chyba te pierscienie,dlatego jak wyzej napisalem sam chce to zrobic wiec koszt robocizny odpadnie.
Mi bierze olej na pierwszy cylinder. wiec wymienie uszcz glowicy pierscienie na pierwszym tloku, miske wyklepie i jesli to nie pomoze to napisze czy sie udalo czy generalka
panie siwy99, jak bierze olej na jednym cyl to raczej uszczelniacz na zaworze spadł albo jakis sie krzywy trafil, mialem to samo - silnik po generalce i na 1000km 1,5l oleju pobierał, a za samochodem niebiesko jak za trabantem. zrobilem tak ze 3000km, zdjąłem głowice i miske bo myślałem że może pierścien pękł, albo odwrotnie założony - ale wszystko cacy, zero progów, blok idealny, pierścienie dopadsowane, tuleje mierzyłem czy nie som jajkowate (a w mojej wiosce wyrwać sprzet do pomiaru tulei to nie jest tak łatwo) - wszystko jak powinno być. a na 3 cyl centymetr napalonego oleju. jak sie okazało słaby był uszczelniacz na zaworze - mimo że były zmieniane jeden się trafił jakis felerny (za twardy był - niby erling - dobry i nie tani) - założyłem kpl nowych gumek i już druga wymiana oleju się zbliża (17000km zrobione) i nie dolewam nic
#28 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 10:16
- widze kolejny co sie na elringu przejechal. mnie tez to trafiloniby erling
#29 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 14:01
- widze kolejny co sie na elringu przejechal. mnie tez to trafilo
ja mam jaknajbardziej dobre doswiadczenia z elring.
moze sie jakas podrobka trafila
bywa, tak jak naprzyklad z gates
#30 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 11:18
zobaczymy jak wyjdzie w rozrachunku końcowym, bo okazało się, że muszę wymienić jeszcze łożysko oporowe, które niestety jest hydrauliczne i kosztuję sporo...
#31 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 11:50
ja od początku chciałem robić remont silnika, ale mój mechanik powiedział że 3tyś to dużo za mało żeby wszystko zrobić. teraz okazało się, że jest trochę dobrych części i działamy
zobaczymy jak wyjdzie w rozrachunku końcowym, bo okazało się, że muszę wymienić jeszcze łożysko oporowe, które niestety jest hydrauliczne i kosztuję sporo...
lozysko to lozysko a hydrauliczny to jest wysprzeglik i faktycznie kosztuje
#32 OFFLINE
#33 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 13:40
oki, tylko kupuje się razem...
lozysko w komplecie ze sprzeglem, wysprzeglik tylko jak jest potrzebny i osobno
#34 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 14:17
na allegro też sprzedają tak:
http://moto.allegro....mega_sachs.html
#35 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 14:27
Jeszcze jedno jeśli u ciebie nie cieknie wysprzeglik to kuo sobie kolego same łożysko. Tylko tu teraz uwazaj łożysko ( i całe sprzęgło) do silnika bez klimy jest inne od samochodu z klimą. Więc jeżeli chcesz kupic lozysko na allegro to kup z jakiegos sklepu i poinformuj czy masz klime czy nie bo taki sprzedawca jak dales link to sam pewnie nie jest do konca swiadomy czy to z omegi:D
#36 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 14:35
#37 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 14:36
w sumie, to nic mi tam nie ciekło...
#38 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 14:44
#39 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 14:55
#40 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2009 - 15:12
http://www.autocentr...-16v-136km.html
a moja łapała muła od 4000 od 2, do 4tyś szła pięknie, więc domyślam się, że jak już zrobię, to mi wystarczy te 2litry...