Remont silnika
#1 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 15:05
szlif wału, panewki główne,panewki korbowodowe,pierscienie,uszczelka głowicy, uszczelka miski olejowej, uszcz. zaworowe,uszczelki kolektorów, uszcz, kapy zaworowej, olej filtr plyn chlodniczy. u mnie w miachu zaplace za to 700zl.
+ powiedzmy 500zl koszt wymiany.
Na allegro widzialem kompletny silnik bez osprzetu sprzedają za 1200zl. To byla cena najnizsza i skad wiesz czlowieku co kupiles.
Moim zdaniem zadko kto niemieckie samochody rozbiera na czesci. wiec po co ktos by mial sprzedawac silnik ktory jest sprawny..... reszte sam przemysl
#2 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 15:17
#3 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 15:34
Ale ja wczoraj pytalem u Niedziałka w hurtowni i naprawde to co napisalem czyli 700zl wyszly by mnie te czesci o kazdą czesc wczoraj wypytalem. no i podejrzewam ze tyle ci napisalem to by ktos zaplacil za remont, no moze doliczmy kolejne 200zl za robote glowicy.Mechanik ktory czepia sie dlubania w pierscieniach powinien umiec sam wymienic zawory i je dotrzec bez zakladow specjalistycznych,
Jezeli chodzi o glowice, nowe zawory + docieranie to jest poprostu zabawa bo kto ma paste to gumowy szlaufik zakladasz na zawór i zaciskasz wiertareczką i krecisz od lewej do prawej, chyba ze sa wypalone gniazda. Ale powiem wam ze w duzych miastach to slyszalem ze za uslugi placi sie duze pieniadze. u mnie to jeszcze nie nie jest zle, glupia wymiana klockow za przod biorą 20zl od kola, tulejka wahacza 20zl, rozrzad np od 100zl do 150, vki 200-250, blacharka element 200-250 powiedzmy drzwi lub blotnik czy maska
#4 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 15:45
#5 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 17:05
#6 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 17:29
#7 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 18:14
#8 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 19:24
#9 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 19:47
#10 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 20:57
#11 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 21:43
silnik śmigał elegancko a powodem rozbiórki auta nie był dorżnięty silnik ale był pechowy konar który spadł mi na auto siejąć spustoszenie...
głowicy niestety już nie mam gdyż po zakupie kolejnej kluchy nie zdążyłem wymienić rozrządu jak się sam wymienił razem z głowicą ...
#12 OFFLINE
Napisany 08 stycznia 2009 - 23:13
#13 OFFLINE
Napisany 09 stycznia 2009 - 11:43
#14 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2009 - 12:01
panewki glowne 120zl/kpl
pane. korbowodowe 126zl/kpl
pierscienie Getz 156zl/kpl
uszcz glowicy Getz 65zl
uszcz miski 92zl
uszczelniacze Getz 38zl za 16szt, 2,35szt
uszcz ssącego 6zl
wydechowy 18zl
uszcz pokr zaworow 17zl
olej mobil10w 5l+filtr 108zl
plyn chl 40zl
---------------------------------------------------
786zl
---------------------------------------------------
szlif walu 200zl
planowanie glowicy 40zl
Od częsci odejme 25% i masz (589zl) + szlif wału) bo takie znizki ma znajomy mechanik,Jestem w 100% pewny nie ma zadnych progow ani jajka na cylindrach. Wczoraj sie dowiedzialem ze za taki remont u mnie w miachu biorą 500zl. I jezeli jest co docierac to chlopaki wymienią uszczelniacze i dotrą zawory. co jeszcze pominalem?
#15 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2009 - 18:32
Szpilki glowicy,szpilki kolektora wydechowego,zimeringi walu korbowego i wałków rozrządu,planowanie kolektora, rozrząd i zawsze coś jeszcze wyjdzie w praniu np słabe sprzęgło....a co do ceny za robote to tylko sie cieszyc ze tam mało i oby cena nie urosła bo ''panie,nie chciało isc,urwało sie,dużo więcej roboty było niż myślałem i takie tam...co jeszcze pominalem?
#16 OFFLINE
Napisany 10 stycznia 2009 - 18:40
#17 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2009 - 18:26
Nie wiem dlaczego kolega napisal szpilki glowicy:hmm:
Albo po co planowac glowice albo kolektor wyd. jak nie jest krzywy? przeciez to sprawdzisz plaskownikiem.
planuj glowice za kazdym podejrzeniem to zawory sie spotkaja z tlokami
a co do rozrzadu to przeciez za kazdym rozebraniem nie trzeba przeciez kupowac nowego, to nie uszczelka, i jesli za 5 tys masz wymienic rozrzad to jest oczywiste ze lepiej juz zalozyc nowy wiec nie wiem dlaczego napiszesz ze to dodatkowy koszt
koszt ten sam, i napisalem to jest koszt ktory sie placi za naprawe calego silnika czyli czesci o ktorych napisalem.
wiec nie wiem jak za wymiane uszczelniaczy i popatrzenie czegos ktos moze wziasc 1tys zl:o:o:o:confused::confused:
U was w swiecie to naprawde sa wyje$@#%$@ne ceny za naprawe czegokolwiek.
#18 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2009 - 18:33
#19 OFFLINE
#20 OFFLINE
Napisany 11 stycznia 2009 - 19:38
szpilki wymieniasz za kazdym razem w 16stce a co do planowania glowicy , to powiedz mi ile razy przecietnie w aucie zrzucasz glowice? jesli uzyjesz dobrych materiałow i wlasciwie przeprowdzisz wymiane to masz spokoj na lata.Nie wiem dlaczego kolega napisal szpilki glowicy Albo po co planowac glowice albo kolektor wyd. jak nie jest krzywy? przeciez to sprawdzisz plaskownikiem. planuj glowice za kazdym podejrzeniem to zawory sie spotkaja z tlokami
ja wymienialem swoja vke to za silnik z przesylka dalem kolo 1200 zeta , a za uszczelki uszczelniacze , szpilki planowanie itd drugie tyle, dodam ,ze z dolu silnika wymienilem tylko uszczelki miski i simeringi. robocizna zero bo sam robilem. jesli chodzi o remont to tez ryzykujesz bo jak nie jestes w stanie zrobic tego sam to tak naprawde niewiesz jak ci to zrobia i moze byc jeszcze gorzej