Silnik C20NE opinie
#41 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2009 - 12:36
Jak silniki w takiej cenie i to uzbrojone, to obawy że gaz nam wykończy motor są niezasadne.
Tak sobie myślę że po wyremontowaniu blach, kolejnym krokiem będzie kupno silnika i na spokojnie jego remont, wykonany samemu. Jak padnie ten co jest w aucie, to wymiana.
#42 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2009 - 19:57
Sekwencja do tego silnika to super rozwiązanie, choć niekonieczne.
Spalanie w budzie omegi Kombi wychodzi mi od 10 w trasie do 16 w miescie gazu,
20SEH w Kadecie bierze od 7 do 15.
Sprawa z olejem wyglada tak, ze jak sie dba tak sie ma jedem bierze 1 a drugi 8 na 10k km.
C20NE i X20SE to mechanicznie takie same silniki, różnica jest w zastosowanym osprzecie,: zapłon i przepływka
SEH ma 129KM - nie wystepowal w Omegach
#43 OFFLINE
Napisany 20 stycznia 2009 - 20:41
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#44 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 13:32
#45 OFFLINE
Napisany 21 stycznia 2009 - 22:02
a X20SE sprzeglo ma rowniez na lince czy na serwie?
wszystkie omegi b majom sprzeglo hydrauliczne - no chyba ze automat :piwo2:
#46 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 00:02
#47 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 09:41
omega nie jest za ciężka na taki motorek ?
daje rade... to nie auto sportowe
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#48 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2009 - 17:49
#49 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2009 - 19:04
#50 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 21:16
#51 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 21:22
#52 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 22:08
#53 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 22:15
#54 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2009 - 10:04
przesadzasz...LPG to mamy limuzyne z osiągami zbliżonymi do Tico
i nie pisz ze te 19KM robi z omegi B, ktora jest ciezsza od A taka rakiete...
jezdzac po miescie spalanie maja prawie takie same moze nawet z korzyscia dla A...
to porownaj spalanie Twojej kluchy z danymi jakie podaja inzynierowie ksiazkowo...czy inżynierowie z GM sie mylą ?
ZWYKŁY KLUBOWICZ
#55 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2009 - 11:05
#56 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2009 - 15:36
#57 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2009 - 07:09
A ja mam wrażenie że użytkownicy Omegi z tym silnikiem troche za bardzo go idealizują. Dlaczego nic nie mówi sie o jego wadach jak wysokie spalanie czy zbyt małą moc ? Piszecie że 8V lepiej się zbiera od dołu... no ok ale w 16V możesz jeździć na niskich obrotach i cieszyć sie niższym spalaniem a jak potrzeba to wkręcasz silnik na obroty i cieszysz się wyższą mocą której 8V w górnym zakresie obrotów po prostu nie ma. Po prostu inaczej jeździ się silnikami 8V a inaczej 16V. c20ne to jest dobry silnik ale pod warunkiem że ktoś liczy tylko i wyłącznie na niskie koszty eksploatacji (nie spalania !) bo wybaczcie ale ja więcej zalet tego silnika w cięzkiej omedze po prostu nie widze. Jeśli ktoś dodatkowo zakłada sobie do niego LPG to mamy limuzyne z osiągami zbliżonymi do Tico
Pytanie czy jeździłeś c20ne w omie ? ja jeżdże już ponad 60tkm z czego 55tkm na gazie i robiłem tylko to co się zużywa, świece itd. Auto ( na blosie) pali od 7lpg do 22lpg ( średnia 180km/h odcinek a4 wrocław -gliwice 45min), pokaż mi tico jeżdżace ponad 200km/h. Każdy ma swoje wady ale w tym przypadku zalety przewazają w ogromnym stopniu nad wadami.
#58 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2009 - 08:46
#59 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2009 - 18:37
policzyć tematy, posty [ ratunku, pomocy, co się mogło stać itd.]16v 24v
i porównać do 8v.Wiem zaraz ktoś powie że 8v jest mniej ale! :confused:
#60 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2009 - 22:46
Jeśli ktoś chce poszaleć to kupi sobie V6 a nie 8V