Witam. Mam zamiar kupic omege c z 2000 2.2 bezyna (edition 2000). Facet chce 30000 i zatanawiam sie czy to nie jest za drogo. Widzialem ja w komisie i naprawde jest ladna. Przebieg ma 63000. Chcialem sie tez zapytac jak trwale jest zawieszenie w niej i jesli mozecie to powiedzcie cos o niej konkretniej pozdrawiam
0
czy kupic omege c?
Rozpoczęte przez
Bigus
, 15 lis 2006, 23:53
8 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2006 - 03:04
to jest nowasze generacja silnika 2,0 16v. Nie wiele ciezsza wiec z zawieszeniem podobnie jak w wersji 2,0 16v. Z tego co wiem to są problemy z czescami do niej, np z ukaldem wydechowym- nie ma podróbek czy zamienników, tylko orginały. A i cena 30 tys to tez jakos duzo no i ten przebieg cos za malutki jak na ten rok.
#3 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2006 - 19:17
Cześć!
Tak jak kolega Gradz pisze ta cena to o jakieć 6 tyś. za dużo! Ja mam taką omegę z grudnia 1999 r. i wyszła mnie około 24000 (OC + AC na rok, drobne naprawy i LPG - sekwencja SIROCCO). Co do części dostępnych tylko i wyłącznie w OPLU to m.in.:
- tłumiki - 2 X środkowy i końcowy - 1850 zł. Ja kupiłem aluminowe z dwuletnią gwarancją i z dopasowaniem (niestety nie mam spawarki do aluminum) płaciłem około 720 zł.
- kable do świec - 680zł. :bad: Tu nic nie wymyślę więc poczekam, aż umrą śmiercią naturalną (mam nadzieję nie szybko :razz: )
Wymieniałem też szybę przednią - 380zł., termostat - 90 zł., czujnik temperatury płynu chłodniczego - 39 zł., więc ogólnie z częściami nie jest tak źle
Super się prowadzi. Spalanie identyczne jak w 2.0 16V i kultura pracy też dużo lepsza!
Ogólnie to super autko, tylko za 30 tyś. to powinieneś kupić 2002 rok!
Tak jak kolega Gradz pisze ta cena to o jakieć 6 tyś. za dużo! Ja mam taką omegę z grudnia 1999 r. i wyszła mnie około 24000 (OC + AC na rok, drobne naprawy i LPG - sekwencja SIROCCO). Co do części dostępnych tylko i wyłącznie w OPLU to m.in.:
- tłumiki - 2 X środkowy i końcowy - 1850 zł. Ja kupiłem aluminowe z dwuletnią gwarancją i z dopasowaniem (niestety nie mam spawarki do aluminum) płaciłem około 720 zł.
- kable do świec - 680zł. :bad: Tu nic nie wymyślę więc poczekam, aż umrą śmiercią naturalną (mam nadzieję nie szybko :razz: )
Wymieniałem też szybę przednią - 380zł., termostat - 90 zł., czujnik temperatury płynu chłodniczego - 39 zł., więc ogólnie z częściami nie jest tak źle
Super się prowadzi. Spalanie identyczne jak w 2.0 16V i kultura pracy też dużo lepsza!
Ogólnie to super autko, tylko za 30 tyś. to powinieneś kupić 2002 rok!
Omega B 2.0 16V + LPG - sprzedana
Omega C 2.2 16V + LPG - sprzedana
Mondeo 2.0 TDCI (131 KM, 330 Nm) - jak na razie daje przyjemność z jazdy!
Omega C 2.2 16V + LPG - sprzedana
Mondeo 2.0 TDCI (131 KM, 330 Nm) - jak na razie daje przyjemność z jazdy!
#4 OFFLINE
Napisany 16 listopada 2006 - 21:08
Cena wcale nie jest za wysoka na taki rocznik. Wszystko zależy od stanu omegi. Te 63 tys przebiegu to jakoś dziwnie mało. JEśli sprowadzona to, nim kupisz, zainwestuj w szczegółową diagnozę, bardzo szczegółową....
#5 OFFLINE
Napisany 21 listopada 2006 - 09:03
Cena jest bardzo wysoka. A przebieg to chyba mało realny. Ja swoją C z 2000 ale 2,5TD z przebiegiem 170 000 kupiłem za 26.000 ale była już zarejestrowana w Polsce.
#7 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2006 - 19:42
Dokladnie 10 dni temu kupilem 3.0 V6 w kombiku 190tys. ale z silnikiem po wymianie (udokumentowane) sam silnik przebieg 8tys. z kompletem zimowek na stalowych felgach za 29tys. Rocznik XII 99
Zeet
#8 OFFLINE
Napisany 22 listopada 2006 - 20:02
Zeet, piękna fura. Kolor czarny, skóry jasne, 3.0. Cóż chcieć więcej...
Szkoda, że kombi
Szkoda, że kombi
#9 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2006 - 11:09
Zgadzam się z przedmówcami, że cena tego auta jest stanowczo za wysoka
a ja sie nie zgadzam. wszystko zalezy od stanu . ja za moja w stanie bardzo bardzo dobrym z udokumentowanym przebiegiem 103 000 km, serwisowana, technicznie igla dalem po negocjacjach 33tys a gosc chcial prawie 35. tak ze wszystko zalezy od stanu technicznego i dokumentacji. pozdrawiam
Piwo to napój alkoholowy o niskiej zawartości alkoholu (zazwyczaj do 6%) uzyskiwany w wyniku fermentacji alkoholowej brzeczki piwnej, otrzymywanej ze zbóż - głównie jęczmienia, bez destylacji.