jak rozpoznac zuzyte kable,swiece?
#1 OFFLINE
Napisany 13 listopada 2006 - 23:41
#2 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2006 - 17:54
#3 OFFLINE
Napisany 14 listopada 2006 - 22:09
W przewodach mierzy się oporność wyrażoną w omach. Mając taki multimetr przykładasz jego kable na końcówki kabla, i mierzysz. Sprawny kabel powinien mieć 0 om
Jeśli coś źle napisałem , to proszę o poprawienie
#4 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 16:32
moje 9 mm http://img153.images...obraz037az9.jpg
#5 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 17:47
edit: :tere-fere: :tere-fere: :tere-fere: :tere-fere:
#6 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 22:12
Jak najbardziej i to w paskudny sposob. Ja mam wywalone kable i swiece (poza innymi rzeczami). Silnik reaguje tak: nierowna praca na benzynie, na gazie dodatkowo strzaly. Nierowne zaplony, utrata mocy (gwaltowna i baardzo znaczna) po czym powrot prawie do normalnego stanu. Ostatnio 2 dni padalo, to juz w ogole tragedia byla. Momentami nie moglem ruszyc spod swiatel.czy moze objawia sie to w jakis sposob na pracy silnika
A ze tez niedawno kupilem omke, to radze wymienic dla swietego spokoju. Ja ide w piatek :grin:
#7 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 22:29
dokładnie tak jest, mogą jeszcze wystąpić takie objawy jak praca nie na wszystkie cylindry, a czasem nawet (szczególnie gdy jest wilgotno) auto może zgasnąć i nie odpalić (już raz pchałem ibizę na rondzie)Dobrze, ze ten temat sie pojawil na forum.
Jak najbardziej i to w paskudny sposob. Ja mam wywalone kable i swiece (poza innymi rzeczami). Silnik reaguje tak: nierowna praca na benzynie, na gazie dodatkowo strzaly. Nierowne zaplony, utrata mocy (gwaltowna i baardzo znaczna) po czym powrot prawie do normalnego stanu. Ostatnio 2 dni padalo, to juz w ogole tragedia byla. Momentami nie moglem ruszyc spod swiatel.czy moze objawia sie to w jakis sposob na pracy silnika
A ze tez niedawno kupilem omke, to radze wymienic dla swietego spokoju. Ja ide w piatek :grin:
#8 OFFLINE
Napisany 15 listopada 2006 - 23:28
Witam wymieniałem ostatnio świece i kable WN założyłem zestawik NGK i ceny nie są aż takie straszne świece 60 zł a kabelki 94 zł to jeszcze nie jest tak strasznie, na allegro widziałem świece NGK za 10 zł sztuka a kable jak wyżej. Pozdrawiam ....
Co do cen tych kabli to nie wszystkie są takie tanie! :looz:
Do silnika Y22XE kosztują 680 zł. za komplet i są tylko dostępne w oplu! :bad:
Omega C 2.2 16V + LPG - sprzedana
Mondeo 2.0 TDCI (131 KM, 330 Nm) - jak na razie daje przyjemność z jazdy!
#9 OFFLINE
Napisany 20 listopada 2006 - 11:34
Wymieniłem kabelki i dalej jest lipa z obrotami. Czasami auto chodzi jak zegarek i na luzie ma 900obr/min a potem daje gazu puszczam gam i potrafi zgasnąć. W najlepszymprzyapdku obroty spdają tak że zapala się cała choineczka a optem samo jeszcze raz odpala.
Dziś idę po nową kpułkę i palec rozdzielacza, bo na tych elementach widać ślady życia, palec jest pęknięty wzdłuz (wiem wiem dla tego kupuje nowy) a ścianki kopułki sa czarne miejscami.
Jak nie pomoże wymiana tych elementów to już nie wiem co robić, świeczki mam NGK nówki sztuki niesmigane.