Omega z UK,co z nia nie tak?
#21 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 10:45
chcę kupić całego anglika bo to taniej wyniesie niż sam silnik w polsce który chodzi mniej więcej w cenie od 3500 do 4500
#22 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 12:04
czasami jednak tylko sie starzejemy...
#23 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 16:20
ja osobiscie wole przerobionego i miec pewnosc ze zostawia tylko 2 slady ...
#24 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 16:29
#25 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 20:17
#26 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 21:18
#27 OFFLINE
Napisany 14 stycznia 2007 - 23:04
#28 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2007 - 12:02
problem w tym ze 90% osob nie ma pojecia na czym polega przerobka omegi i tak uwaza jak uwaza bo ktos cos powiedzial itp.
ja osobiscie wole przerobionego i miec pewnosc ze zostawia tylko 2 slady ...
Tak sie sklada, ze aktualnie mieszkam w Szkocji i mam wielu kolegow, ktorzy rozne auta przekładali i problemy z elektryka sa u nich na porzadku dziennym...
czasami jednak tylko sie starzejemy...
#29 OFFLINE
Napisany 15 stycznia 2007 - 12:11
problem w tym ze 90% osob nie ma pojecia na czym polega przerobka omegi i tak uwaza jak uwaza bo ktos cos powiedzial itp.
ja osobiscie wole przerobionego i miec pewnosc ze zostawia tylko 2 slady ...
Własnie znalazłem ladna omege C za 2700 funtów, 2.5 td. Ile bedzie kosztowało prawidłowe przerobienie na wersje europejska (razem z czesciami)
czasami jednak tylko sie starzejemy...
#30 OFFLINE
#31 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2007 - 19:35
:bud:
#32 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2007 - 20:01
#33 OFFLINE
Napisany 19 lutego 2007 - 21:33
#34 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 08:55
http://damianxxx.fotosik.pl/
#35 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2007 - 09:02
a co powiecie o silnikach z angielskich wersji chodzi mi o 2.0 16v jestem zmuszony kupic drugi a wszedzie pelno tylko tych pochodzacych z angielskich wersji czy jest jakas roznica miedzy nimi???i
Pewnie taka, że w większości nie jeździły na gazie...
IMO poza tym w/w to różnicy nie ma. Jak X20XEV to X20XEV
Pozdrawiam :mrgreen:
#36 OFFLINE
#37 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 19:58
#38 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2007 - 21:39
Kup auto w Rzeszy, zaplacisz wiecej, ale warto. Przeklatka zajmuja sie paproki w garazach. Jak oddasz do pozadnej firmy , to oszczednosc bedzie minimalna :...:
Masz chociaz pojecie na czym polega przekladka Omegi ?
#39 OFFLINE
Napisany 08 marca 2007 - 20:37
pozdro
#40 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2007 - 21:40
Czy różnica jest w numerze VIN, czy trzeba jednak się wpuścić w kanał i przepatrzeć okolice pedaliery, bo widziałem kilka anglików po przeróbkach i druciarstwo było nieziemskie: głównie elektryka (jak się komuś nie spaliły to dobrze) polutowana fatalnie.
Czy Omega ma dwa otwory w przegrodzie na pedały, pompę i kolumnę czy trzeba używać diaksika
Jakoś przeróbek nie darzę uczuciem zbyt ciepłym, bo większość jest robiona u pana Zenka w stodole...