Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega z UK,co z nia nie tak?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
51 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   omega 2,5tds

omega 2,5tds

    dostępny

  • 15 postów
  • Dołączył: 14-01-2007
  • Skąd: Łowicz
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 stycznia 2007 - 10:45

Potrzebuję pilnie namiary na sprowadzanie aut z angli chodzi mi o omesię b 2,5 td 95 mam taką i padł motor
chcę kupić całego anglika bo to taniej wyniesie niż sam silnik w polsce który chodzi mniej więcej w cenie od 3500 do 4500 :cry:

#22 OFFLINE   Beniek

Beniek
  • 53 postów
  • Dołączył: 03-01-2007
  • Skąd: Olsztyn/ Dundee

Napisany 14 stycznia 2007 - 12:04

Przerobione to jednak przerobione, a fabryka to fabryka... Osobiscie wole dac troche wiecej i miec orginał.
Mądrość przychodzi z wiekiem,
czasami jednak tylko sie starzejemy...

#23 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 14 stycznia 2007 - 16:20

problem w tym ze 90% osob nie ma pojecia na czym polega przerobka omegi i tak uwaza jak uwaza bo ktos cos powiedzial itp.
ja osobiscie wole przerobionego i miec pewnosc ze zostawia tylko 2 slady ...

#24 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 14 stycznia 2007 - 16:29

Witka , ale kolega pisze że potrzebuje anglika bo padł mu motor , a nie chce przerabiać go. :neutral: Potrzebuje go na części , JA tak zrozumiałem :roll: . Pozdro.

#25 OFFLINE   zuza411

zuza411
  • 255 postów
  • Dołączył: 27-12-2006
  • Skąd: Działdowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 stycznia 2007 - 20:17

Moja pierwsza omcia była anglikiem.I jedyną jej wadą bylo to że się wszystkim podobala nawet złodziejom.Zginela po czterech miesiącach :cry: A była piękna,ospojlerowana :-(
:stop:

#26 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 14 stycznia 2007 - 21:18

ZUZA 411 wielka szkoda , że straciłaś piękne autko :cry: , ale mam nadzieje , że masz nową omcię :wink: . Pozdro.

#27 OFFLINE   lord_craven

lord_craven

    Ciem kotka!

  • 5 572 postów
  • Dołączył: 30-08-2006
  • Skąd: Giedlarowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 stycznia 2007 - 23:04

Omega 2,5tds, a z tym panem się kontaktowałeś?
http://allegro.pl/my...php?uid=3424004

#28 OFFLINE   Beniek

Beniek
  • 53 postów
  • Dołączył: 03-01-2007
  • Skąd: Olsztyn/ Dundee

Napisany 15 stycznia 2007 - 12:02

problem w tym ze 90% osob nie ma pojecia na czym polega przerobka omegi i tak uwaza jak uwaza bo ktos cos powiedzial itp.
ja osobiscie wole przerobionego i miec pewnosc ze zostawia tylko 2 slady ...


Tak sie sklada, ze aktualnie mieszkam w Szkocji i mam wielu kolegow, ktorzy rozne auta przekładali i problemy z elektryka sa u nich na porzadku dziennym...
Mądrość przychodzi z wiekiem,
czasami jednak tylko sie starzejemy...

#29 OFFLINE   Beniek

Beniek
  • 53 postów
  • Dołączył: 03-01-2007
  • Skąd: Olsztyn/ Dundee

Napisany 15 stycznia 2007 - 12:11

problem w tym ze 90% osob nie ma pojecia na czym polega przerobka omegi i tak uwaza jak uwaza bo ktos cos powiedzial itp.
ja osobiscie wole przerobionego i miec pewnosc ze zostawia tylko 2 slady ...


Własnie znalazłem ladna omege C za 2700 funtów, 2.5 td. Ile bedzie kosztowało prawidłowe przerobienie na wersje europejska (razem z czesciami)
Mądrość przychodzi z wiekiem,
czasami jednak tylko sie starzejemy...

#30 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 15 stycznia 2007 - 18:54

robota 1500zl, a czesci roznie nawet do 4500zl

#31 OFFLINE   swid11

swid11
  • 214 postów
  • Dołączył: 13-02-2007
  • Skąd: P-ń
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 lutego 2007 - 19:35

Może ktoś się orientuje ile kosztuje przeróbka omegi ang. no europejską?? :?:




:bud:

#32 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 19 lutego 2007 - 20:01

B 3500zl b po lifcie (tzw C) 6000zl, jak chcesz to dam Ci namiary na warsztat który przerobia głównie omegi

#33 OFFLINE   swid11

swid11
  • 214 postów
  • Dołączył: 13-02-2007
  • Skąd: P-ń
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 lutego 2007 - 21:33

No bym cię poprosił o te namiary! :driver:

#34 OFFLINE   DAMIAN

DAMIAN
  • 92 postów
  • Dołączył: 03-12-2006
  • Skąd: Piekło:)

Napisany 22 lutego 2007 - 08:55

a co powiecie o silnikach z angielskich wersji chodzi mi o 2.0 16v jestem zmuszony kupic drugi a wszedzie pelno tylko tych pochodzacych z angielskich wersji czy jest jakas roznica miedzy nimi???i czy moze szukac takiego ktory nie pochodzi z anglikow??

#35 OFFLINE   Szynka

Szynka

    AutoDetailing

  • 1 493 postów
  • Dołączył: 27-09-2006
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 22 lutego 2007 - 09:02

a co powiecie o silnikach z angielskich wersji chodzi mi o 2.0 16v jestem zmuszony kupic drugi a wszedzie pelno tylko tych pochodzacych z angielskich wersji czy jest jakas roznica miedzy nimi???i


Pewnie taka, że w większości nie jeździły na gazie... :cool:

IMO poza tym w/w to różnicy nie ma. Jak X20XEV to X20XEV :wink:

Pozdrawiam :mrgreen:

#36 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 22 lutego 2007 - 18:29

i dekielek jest inny :mrgreen:

#37 OFFLINE   jacekdal

jacekdal
  • 446 postów
  • Dołączył: 21-11-2006
  • Skąd: brac kase ;-)
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 lutego 2007 - 19:58

Kup auto w Rzeszy, zaplacisz wiecej, ale warto. Przeklatka zajmuja sie paproki w garazach. Jak oddasz do pozadnej firmy , to oszczednosc bedzie minimalna :...:

#38 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 23 lutego 2007 - 21:39

Kup auto w Rzeszy, zaplacisz wiecej, ale warto. Przeklatka zajmuja sie paproki w garazach. Jak oddasz do pozadnej firmy , to oszczednosc bedzie minimalna :...:


Masz chociaz pojecie na czym polega przekladka Omegi ?

#39 OFFLINE   phiodor

phiodor
  • 18 postów
  • Dołączył: 17-02-2007
  • Skąd: LBN

Napisany 08 marca 2007 - 20:37

ja bym poprosil tez o te namiary. Obecnie jestem w uk i kupilem omege c 2001. Warto bo stan super a zaplacilem wiecej bo kupilem auto z gwarancja i mam z glowy. W dodatku w anglii auto po stluczce musi przejsc odpowiednie badania, wiec na bank nie bedzie zostawiac 4 sladow, anglicy na szczescie nie umieja oszukiwac:). A co do oszczednosci i to ze ludzie tylko w garazasz przerabiaja auta to bzdura. Kupilem auto w uk bo wyjechalem tu na kontrakt wiec jeszcze mi posluzy tutaj a z oszczednosci to kupil bym auto w polsce i sciagnal tu zeby nie placic podatkow i ubezpieczenia.
pozdro

#40 OFFLINE   Martini

Martini
  • 558 postów
  • Dołączył: 03-06-2007
  • Skąd: EPNM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 06 czerwca 2007 - 21:40

A ja mam takie pytanie: jak "na szybko" rozpoznać wersję angielską-przerobioną od wersji z kierownicą po właściwej stronie.
Czy różnica jest w numerze VIN, czy trzeba jednak się wpuścić w kanał i przepatrzeć okolice pedaliery, bo widziałem kilka anglików po przeróbkach i druciarstwo było nieziemskie: głównie elektryka (jak się komuś nie spaliły to dobrze) polutowana fatalnie.
Czy Omega ma dwa otwory w przegrodzie na pedały, pompę i kolumnę czy trzeba używać diaksika
Jakoś przeróbek nie darzę uczuciem zbyt ciepłym, bo większość jest robiona u pana Zenka w stodole...