Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega z UK,co z nia nie tak?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
51 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   florcz

florcz
  • 1 postów
  • Dołączył: 09-11-2006
  • Skąd: londyn

Napisany 12 listopada 2006 - 18:35

witam,

jakis czas temu zostalem wlascicielem omegi, dokladnie vauxhall omega 2,0 16v automat.Mam niewielkie problemy z silnikiem krokowym i dzieki temu forum wiem jak to naprawic. No wlasnie czytajac zamieszczone posty natrafilem na slady braku przychylnosci dla omeg z Uk.NIe bardzo rozumiem co jest podstawa tego zachowania.Omege kupilem dosc przez przypadek,byla tania, w zasadzie bardzo bardzo tania i tylko dlatego trafila w moje rece. Za calosc zaplacilem dokladnie 300 F (1800zl). silnik ma przebieg dokladnie 100 kmil ok 160 tys km, mam niewielkie wgniecenie kolo lampy i kilka smiesznych rys. Kilka tyg uzytkowania i gdyby nie ten krokowy to jestem bardzo zadowolony z auta. Napiszcie wiec prosze, dlaczego omega z UK jest a w zasadzie ma byc taka zla? jakbyscie mogli tez podac wartosc takiej omegi w PL przed przekladka to tez bym sie cieszyl.
POzdrawiam wszystkich cieplo i dziekuje za informacje ktore juz zdarzyly mi pomoc :)

Florian



#2 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 12 listopada 2006 - 18:53

Napiszcie wiec prosze, dlaczego omega z UK jest a w zasadzie ma byc taka zla?

nikt nie powiedział że jest zła,chodzi o to że na opinię o nich ma wpływ fakt że większość omeg z angli sprowadzają byle handlarze i sposób przeróbki przez nich na wersje europejską woła o pomste do nieba,często wszystko jest zrobione na szybko i byle jak aby tylko sprzedać,stąd często dużo rzeczy w nich nie działa i są częste awarie.Jeżeli auto sam sobie sprowadzisz i przerabiasz "pod swoim okiem"to wszystko jest ok i taka omega na pewno będzie autem niesprawiającym problemów
p.s taką omegę przed przekładką można kupić w Polsce za około 4 tyś zł

#3 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 12 listopada 2006 - 21:14

no właśnie problem jest z jakością przekładki. Tak czy siak, po czasie kable na łączeniach zaczną śniedzieć, a tu jakaś wtyczka nie bedzie łączyć, a tam inny "gratis". Jak sam robisz to może i to jest warte t świeczki, ale taka omega na dzień dobry jest tańsza od "europejczyka" o jakieś 30%
Ja osobiście jak będę szukał w przyszłości auta w polsce, to pierwsze co będę sprawdzał, to czy nie był to anglik. Takiego auta poprostu nie chcę

#4 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 12 listopada 2006 - 21:41

anglik dobrze przerobiony w zaden sposob nie jest gorszy od wersji europejskiej !, problem jest w tym ze jak ktos zobaczy instalacje to mu rece opadaja, malo kto ja jest w stanie przerobic (a to tylko 2 dni pracy) i przewaznie jest wkladana od jakiejs starszej wersji europejskiej i juz duzo rzeczy nie dziala bo sa bardzo duze rozbieznosci miedzy rocznikami w instalacji.
Auto psuje sie, jezdzi, wyglada tak samo jak europejskie

#5 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 listopada 2006 - 06:53

no właśnie problem jest z jakością przekładki. Tak czy siak, po czasie kable na łączeniach zaczną śniedzieć, a tu jakaś wtyczka nie bedzie łączyć, a tam inny "gratis". Jak sam robisz to może i to jest warte t świeczki, ale taka omega na dzień dobry jest tańsza od "europejczyka" o jakieś 30%
Ja osobiście jak będę szukał w przyszłości auta w polsce, to pierwsze co będę sprawdzał, to czy nie był to anglik. Takiego auta poprostu nie chcę


mam takie samo zdanie.............oryginał jest oryginał

#6 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 listopada 2006 - 11:22

jak ktoś PORZĄDNIE przerobi anglika, to wszystko jest OK, ale to kosztuje i pewnie wyjdzie Cię taka sama kasa jak autko z raichu :|

jak dla mnie angliki, to pprostu składnicz tanich części i to też tylko niektórych (zobaczcie ile na allegro jest reflektorów xenonowych - mało kto wie, ze kupuje angliki, a pote świeci innym po oczach :bad: )


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#7 OFFLINE   GeQus

GeQus
  • 3 postów
  • Dołączył: 13-11-2006
  • Skąd: Bydgoszcz i okolice ;)

Napisany 13 listopada 2006 - 13:04

ja tez uważam, że anglika to jedynie na cześci.... żeby zrobic ładna przekładę cena przestaje być az taka konkurencyjna.... poza tym mówcie co chcecie, anglik po przekładce to zawsze pociachane autko.... jednak jesli kupic anglika i jeździć po GBR to jasne.... słuszne autko :wink: za niezłą kaskę....

także Angole po Anglii :p

#8 OFFLINE   angol

angol
  • 32 postów
  • Dołączył: 14-07-2006
  • Skąd: anglia

Napisany 13 listopada 2006 - 16:13

panowie wezcie tylko pod uwage ze u mnie nie ma sniegu i ostrej zimy a co za tym idzie nie ma kochanej soli ktora rabie autko az milo.
Po drugie drogi sa bardzo dobre i duzo autostrad wiec mysle ze silniki i zawieszenia tez sa lepsze od eur.z tego samego roku i na koniec trafic na skladana z trzech roznych jest chyba nie mozliwe.
pozdro

#9 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 13 listopada 2006 - 16:49

to prawada angol, drogi, sól itp, ale aż tak źle z omegami nie jest żeby było to priorytetem przy zakupie.
Co do ceny anglików, można kupić ,przerobić angola i zawsze (przeważnie) wyjdzie dużo taniej, przeciez tam omkę 2000rok można kupić za 500funtów, (jeździ taka w moim mieście), czyli wychodzi ostatecznie jakieś 10tyś zł taniej. Jest to warte grzechu, ale musi to być zrobione profesjonalnie. Praktycznie cała wiązka kabli musi być zmieniona, a nie przedłużona. To podstawa bezproblemowego działania elektryki

#10 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 13 listopada 2006 - 17:09

Zwroccie uwage tez na zniesienie (zmniejszenie) akcyzy na samochody sprowadzane z UE. 7 letnie 2l i wieksze silniki z ponad 60% na 3% (trzy)

#11 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 14 listopada 2006 - 21:54

Zwroccie uwage tez na zniesienie (zmniejszenie) akcyzy na samochody sprowadzane z UE. 7 letnie 2l i wieksze silniki z ponad 60% na 3% (trzy)


jeśli chodzi o starsze auta, to nic to nie zmienia. 99% faktur było wystawione na symboliczne 200euro, czyli realnie płaciło się ok 200-500zł akcyzy
Nowe 3% od np. omegi 98, z prawdziwą fakturą na 2000-2500e= ok 300zł, więc nie ma to praktycznie znaczenia. Auta z anglii miały zaniżone faktury na max, bo to angol i nikt się czepiał, i te 3% też dużo nie zmienią.
Jeśli chodzi o polski rynek uż. aut, to . mogą potanieć, auta dwu trzy letnie, a jak one potanieją, to i pewnie te starsze też

#12 OFFLINE   napalm

napalm
  • 18 postów
  • Dołączył: 20-09-2006
  • Skąd: Wałbrzych

Napisany 14 listopada 2006 - 22:01

fakt jest faktem że kiespka przeróbka to koszmar dla właściciela ...wiem coś o tym...ja na szczęście mam już to za sobą :grin:

#13 OFFLINE   Waldemarz

Waldemarz

    DZIADZIA

  • 2 660 postów
  • Dołączył: 22-05-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 listopada 2006 - 22:29

Zwroccie uwage tez na zniesienie (zmniejszenie) akcyzy na samochody sprowadzane z UE. 7 letnie 2l i wieksze silniki z ponad 60% na 3% (trzy)

Zmniejszyli akcyze bo tak naprawde według prawa unijnego wogóle nie powinno byc akcyzy na autka sprowadzane z krajów UE.

#14 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 22 listopada 2006 - 22:03

w przyszlym tyg smigam po kolejnego angola :twisted:
mialem juz 2 angole przerobione, kilkoma jezdzilem i moje kolejne auto to tez bedzie angol i nikt mi nie przetlumaczy ze to zle auto

#15 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 22 listopada 2006 - 22:15

w przyszlym tyg smigam po kolejnego angola :twisted:
mialem juz 2 angole przerobione, kilkoma jezdzilem i moje kolejne auto to tez bedzie angol i nikt mi nie przetlumaczy ze to zle auto


Złe to nie jest tylko kwestja dobrej przrobki i mozna śmigać :wink: :grin:

Ale ja osobiście bym sie nigdy nie zdecydował na przerobienie anglika jakoś wole te Europejskie nie tjuningowane wersje autek :grin: :wink:

#16 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 22 listopada 2006 - 22:29

w przypadku omegi przerobka jest banalna, w zaden sposob nie jest to niebezpieczne, auto przynajmniej wiadomo ze bezwypadkowe i tylko 2 slady zostawia,
a wiadomo ile kosztuje dobra omega bezwypadkowa z dobra kierownica na zachodzie

#17 OFFLINE   daaroo

daaroo
  • 29 postów
  • Dołączył: 13-10-2006
  • Skąd: Kóniec świata

Napisany 26 grudnia 2006 - 23:06

a jak jest ze sciana grodziowa ? trzeba ciac czy sa juz otwory tyle ze zaslepiopne jak to ma miejsce w innych markach ?
aaa...

#18 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 26 grudnia 2006 - 23:42

jedna sie wyjmuje i druga wsadza ...

#19 OFFLINE   bart50

bart50
  • 23 postów
  • Dołączył: 30-12-2006
  • Skąd: piaseczno/Londyn

Napisany 30 grudnia 2006 - 17:23

jestem posiadaczem omegi B 98r 2.0 16v manual anglik. Chcialbym ja przerobic na wersje europejska ale niewiem jak sie dotego zabrac.Prosze również o info dotyczace przerejestrowania auta oraz kosztow.zgory dzieki.

#20 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 30 grudnia 2006 - 19:56

przerobka jest dosc prosta, choc bardzo malo warsztatow podejmie sie przerobienia omegi, jezeli to ma miec rece i nogi to nie zrobisz tego w domu czy jakiejs "stodole na wsi"
koszt przelozenia omegi b czesci plus robota to okolo 3000 - 3500zl, rejestracja jakies 1200 zl plus ubezpieczenie (wystarcza sam druk V5C2 i umowa k-s)