skąd można by wziąć wymiary tego oringa i pierścienia zbierającego
są trzy strony wcześniej w tym temacie - http://forum.omegakl...04&postcount=40
Napisany 17 marca 2012 - 20:12
skąd można by wziąć wymiary tego oringa i pierścienia zbierającego
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Napisany 28 kwietnia 2012 - 07:26
Napisany 28 kwietnia 2012 - 09:12
src=http://www.sendspace.pl/file/pic/3e0304b3de14ea0c5724203/3
Ciekło juz dość mocno, postanowiłem, że rozbiore to ustrojstwo i naprawie według porady jednego kolegi z forum i wymienie pierścień zbierający i oring. Zabrałem sie do wymontowania, pytanie teraz co dalej ? Próbowałem wałek zbić w dół (tzn ten pseudo korbowód łączący wałek z drążkiemkierowniczym) ale nie da rady.
Wiem, może było opisywane na forum, ale żadna porada mi nie pomogła.
Prosiłbym was, że ktoś mi opisał po chłopsku po kolei co teraz musze zrobić .
Dziekować :szpital:
EDIT: Uprzedzam pseudo wnioski - tą śrube zegera? nakręciłem żeby przyładować troche młotkiem i nie uszkodzić wałka
Napisany 28 kwietnia 2012 - 13:13
Napisany 30 czerwca 2012 - 10:14
Napisany 12 sierpnia 2012 - 18:25
Napisany 20 października 2012 - 22:19
Napisany 23 października 2012 - 12:46
ten zestawik jest OK ale sam tego raczej nie wymienisz bo potrzebne są "specjalistyczne" narzędzia i dojdzie obróbka powierzchni metalowychMam problem ze wspomaganiem. Rzadko jest a jak jest to idealne. Ale generalnie wspomaganie jest tylko, że słabawe. Pompa nie "wyje" Dodatkowo dochodzi luz w przekładni i tu też raz większy raz mniejszy. Czy powodem słabego wspomagania i luzu może być jakiś przeciek wewnątrz przekładni???? Znalazłem na allegro taki zestaw uszczelnień: http://allegro.pl/ze...2676355612.html
Co myślicie o tej przypadłości?
Napisany 12 sierpnia 2014 - 08:18
Napisany 17 września 2014 - 07:06