Uszczelniacz przekładni kierowniczej
#1 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 22:36
Mam pytanko
Nie orientuje się ktoś czy jest jakiś specyfik tymczasowo uszczelniający przekładnie kierowniczą na dole przy "wąsie"??
Chodzi mi o to żeby tam coś nalać lub nawalić jakiegoś siówaksu od dołu bez rozbierania czegokolwiek żeby ta przekładnia wytrzymała tak jeszcze z miesiąc, półtora....
Po tym czasie będę miał na to budżet żeby mieć nówkę w starej obudowie i dlatego chcę żeby jeszcze posłużyła te kilka tygodni w takim stanie w jakim jest... Obecnie jest tak że raz na 7 dni muszę uzupełnić płyn w zbiorniczku a teraz chyba czas się skrócił do 5 dni bo w sobotę uzupełniłem i dzisiaj musiałem znowu dolać....
#2 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 22:47
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#3 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 23:39
#4 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 14:33
a tego uszczelniacza nie dało by się wymienić ???To jutro ruszam do sklepów żeby czegoś poszukać co zda egzamin na te kilka tygodni miejmy nadzieję że coś znajdę
#5 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 15:27
Znalazłem jeden na allegro i zadzwoniłem do typa...
http://allegro.pl/it...utomat_690.html
Powiedział że jest dobry, jednak jest coś lepszego co bardziej spełni moje oczekiwania odnośnie uszczelnienia przekładni, a mianowicie
http://allegro.pl/it...iacz_sklep.html
I żeby się nie sugerować ceną bo ten drugi lepiej się spisuje niż ten za 25zł
Zobaczymy.... :razz:
#6 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 15:38
więc niby jak bym to kupił i nalał to zlikwiduje mi ten mój obecny wyciek w spomaganiu? na jak długo?Ale tu chodzi o to że winy za wyciek raczej nie ponosi samo uszczelnienie przekładni....
Znalazłem jeden na allegro i zadzwoniłem do typa...
http://allegro.pl/it...utomat_690.html
Powiedział że jest dobry, jednak jest coś lepszego co bardziej spełni moje oczekiwania odnośnie uszczelnienia przekładni, a mianowicie
http://allegro.pl/it...iacz_sklep.html
I żeby się nie sugerować ceną bo ten drugi lepiej się spisuje niż ten za 25zł
Zobaczymy.... :razz:
#7 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 15:46
Sprawdzę na sobie za parę dni czy to w jakiś sposb pomaga....
#8 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 17:43
a nie wiesz czasem czy wymiana tej uszczelki czy tam uszczelniacza,symeringu jest możliwa???Gość powiedział że taka flaszka starcza max do 5 miesięcy, więc może ze 2 wytrzyma... Jest to bardziej do uszczelnienia jak z przekładni idze kilka kropel chyba, bo jak już ci ciurkiem zasówa to raczej nie pomoże
Sprawdzę na sobie za parę dni czy to w jakiś sposb pomaga....
#9 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 11:19
#10 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 17:46
więc skoro tego nie życzysz to co było by dobre i tańsze naprawa tej mojej czy kupienie na szrocie używki i wstawienie jej???Jest tylko że wtedy demontaż całej przekładni cię czeka a tego nie życzę
#11 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 18:07
#12 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 20:14
to ja w takim razie prosił bym o ten adres i z góry wielkie dziękiRegeneracja to 300 zł, więc tragedii nie ma. Jak będziesz chciał, to podeślę Ci adres firmy, która regenerowała maglownicę wujowi w Viki B. Zrobili to szybko i dobrze.
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2008 - 20:13
jeszcze jedno pytanko w omegach jest maglownica czy kolumna kierownicza?http://maglownice.polskareklama.pl/
To ta firma.
#15 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2008 - 22:17
jeszcze jedno pytanko w omegach jest maglownica czy kolumna kierownicza?
Z tego co mi wiadomo to w omegach jest przekładnia kierownicza, bo kolumna to cuś troszkę innego ale i tak wszyscy (zdecydowana większość) mówi maglownica bo i tak wiadomo o co chodzi
#16 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2009 - 13:54
Jak wam cieknie nad wąsem z tego pierścienia zimmera(simering) to po prostu go wymienić !! DA SIE TO ZROBIĆ!!! dzisiaj to zrobiłem i kosztowało mnie nie 200 czy 300 zł za całą pompe + wymiana lecz CAŁE 2,50 ZŁ za simering w składnicy i sam to wymieniłem
Potem dam cały opis i fotki jak to zrobić na "kolumna kierownicza(podtemat uszczelniacz przekładni kierowniczej)" tylko mósi mi ktoś powiedzieć jak powklejać fotki zrobione telefonem dobra jakość!!!??????
#17 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2009 - 14:07
Rozebrana maglownica bez simeringu , zdjęty wąs ściągaczem (samoróbka)
http://pl.tinypic.com/r/2vl5ef4/3
Tak wygląda zdjęty simering razem z aluminiową obudową z jednej strony.....
http://pl.tinypic.com/r/2vaboye/3
....tak wygląda z drugiej .No i oczywiście do śmietnika to... na jego miejsce wkładamy nowy simering za 2,50 zł o wymiarach 30/40
http://pl.tinypic.com/r/20hwxg2/3
A tak wygląda po złożeniu no i oczywiście nie cieknie :kumple:
Potrzebne narzędzia to klucz 35,ściągacz ( samoróbka) ,młotek,śrubokręt.Najpierw wjeżdżamy na kanał,odkręcamy nakrętkę na wąsie,ściągamy wąs ściągaczem ( jak nie schodzi to go młotkiem) wydłubujemy simering razem z aluminiową osłonką (wyleci płyn) po wyciągnięciu przeczyścić i zalożyć nowy simering bez osłonki i skręcić wszystko. Simering 2,50 zł,mechanik ok 50(+-)100 = sam widzisz (ja sam to wymieniłem i mnie to kosztowało kupienie pierścienia i płynu nowego),używana maglownica ok 300zł i nie wiadomo ile wytrzyma :kumple: Nie trzeba ściągać całej maglownicy!!!!!
#18 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 21:15
http://pl.tinypic.com/r/vnkvp4/3
Rozebrana maglownica bez simeringu , zdjęty wąs ściągaczem (samoróbka)
http://pl.tinypic.com/r/2vl5ef4/3
Tak wygląda zdjęty simering razem z aluminiową obudową z jednej strony.....
http://pl.tinypic.com/r/2vaboye/3
....tak wygląda z drugiej .No i oczywiście do śmietnika to... na jego miejsce wkładamy nowy simering za 2,50 zł o wymiarach 30/40
http://pl.tinypic.com/r/20hwxg2/3
A tak wygląda po złożeniu no i oczywiście nie cieknie :kumple:
Potrzebne narzędzia to klucz 35,ściągacz ( samoróbka) ,młotek,śrubokręt.Najpierw wjeżdżamy na kanał,odkręcamy nakrętkę na wąsie,ściągamy wąs ściągaczem ( jak nie schodzi to go młotkiem) wydłubujemy simering razem z aluminiową osłonką (wyleci płyn) po wyciągnięciu przeczyścić i zalożyć nowy simering bez osłonki i skręcić wszystko. Simering 2,50 zł,mechanik ok 50(+-)100 = sam widzisz (ja sam to wymieniłem i mnie to kosztowało kupienie pierścienia i płynu nowego),używana maglownica ok 300zł i nie wiadomo ile wytrzyma :kumple: Nie trzeba ściągać całej maglownicy!!!!!
Koledzy czy ktoś może korzystał z pomysłu kolegi marek-balon i we własnym zakresie próbował naprawić cieknącą maglownicę według jego wskazówek???
#19 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 21:35
#20 OFFLINE
Napisany 29 lipca 2009 - 22:24