gaśnie kiedy chce , dusi sie, słabo sie rozpędza LPG i PB95
#1 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2008 - 19:40
PS a do tego jeszcze zauwazylem jakas szarawą maź na korku od wlewu oleju ( uszczelka pod glowica poszla?????)
#2 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2008 - 19:58
#3 OFFLINE
Napisany 01 grudnia 2008 - 21:40
Sprawdź koniecznie błędy, może też masz błędy przepływomierza (73 i 74). Tu masz prosty sposób "na spinacz" http://forum.omegakl...hread.php?t=202
#4 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 15:10
Witam od jakiegos czasu mam problem z autem... zaczne od poczatku - Od jakiegos czasu zaczela pojawiac i znikac mi sie kontrolka check troche to zaniedbalem do momentu kiedy auto zaczelo mi gasnac podczas hamowania , tez podczas jazdy dlawi sie i szarpie - i to wszystko gdy pali sie kontrolka check, a kiedy gasnie pdczas jazdy to juz wogole kaplica- obroty spadaja do 1000 a potem gasnie. Nie mozna nim juz normalnie jezdzic Na meczanice za bardzo sie nieznam ale z tego co czytalem w innych tematach to chyba wina przepływomierza , sondy lub silniczka krokowego ale PROSZE wasze opinie!!!!!!!
PS a do tego jeszcze zauwazylem jakas szarawą maź na korku od wlewu oleju ( uszczelka pod glowica poszla?????)
podjedz do mnie do kwidzyna to ci sprawdze co jest nie tak. czesciami tez dysponuje w razie czego
#5 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 16:56
#6 OFFLINE
Napisany 02 grudnia 2008 - 17:38
jutro sprawdze jakie sa bledy i jesli wskaze przeplywke to wymienie a jak nie poskutkuje to wtedy skontaktuje sie z Toba Beast??? OK :
spoko
#7 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 17:01
#8 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 17:05
\Wlasnie zczytalem bledy 31, 73, 74 Nic nie zostaje tylko zamawiam przeplywke i wymieniam A jak nie pomoze to dalej szukam... PS kod 31 to czego błąd???
31 to nie blad - to brak obrotow silnika jesli masz wylaczony zaplon. ktory masz rocznik ? bo przeplywke mam
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 17:46
rok 95 a przeplywke mam z numerem koncowym 503
to takiej niestety nie mam. mam 519
#11 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 17:52
Piszą, że przepływka wytrzymuje od 60 do 120tys.km i że lepiej jednak kupić oryginał niż zamiennik -> http://www.motofocus...=1689&mailreq=1 . Od tego elementu zależy i spalanie i moc silnika. No i najlepiej kupić całość z obudową. Ktoś może polecić jakiś dobry sklep z takimi rzeczami? Chcę kupić nówkę, oryginał. Omega B 3.0, rocznik 95.
PS. Czy po wymianie samemu wymaga to jakiejś regulacji?
#12 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 18:04
#13 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 18:20
0280 217 503 ,BOSCH, Made in Germany.
Może masz rację, ale z drugiej strony co może być innego? Jak kupowałem Omege to już słyszałem, że przepływomierze padają. Może się jeszcze wstrzymam, ale jakbyś sprawdził na jakiejś używanej to daj znać na forum.No to za nowke zapłacisz kolo 500 zl jak nie wiecej ja narazie kupie oryginalna uzywke i zobacze czy to w tym tkwi problem...
#14 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2008 - 18:35
:mrgreen:
#15 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 11:30
Baku napisał/a:
rok 95 a przeplywke mam z numerem koncowym 503
to takiej niestety nie mam. mam 519
one sie różnią wtyczka mozna przelutowac
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 04 grudnia 2008 - 21:03
#18 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2008 - 12:01
#19 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 19:04
#20 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2008 - 20:26