Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

gaśnie kiedy chce , dusi sie, słabo sie rozpędza LPG i PB95


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
36 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 01 grudnia 2008 - 19:40

Witam od jakiegos czasu mam problem z autem... zaczne od poczatku - Od jakiegos czasu zaczela pojawiac i znikac mi sie kontrolka check troche to zaniedbalem do momentu kiedy auto zaczelo mi gasnac podczas hamowania , tez podczas jazdy dlawi sie i szarpie - i to wszystko gdy pali sie kontrolka check, a kiedy gasnie pdczas jazdy to juz wogole kaplica- obroty spadaja do 1000 a potem gasnie. Nie mozna nim juz normalnie jezdzic Na meczanice za bardzo sie nieznam ale z tego co czytalem w innych tematach to chyba wina przepływomierza , sondy lub silniczka krokowego ale PROSZE wasze opinie!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS a do tego jeszcze zauwazylem jakas szarawą maź na korku od wlewu oleju ( uszczelka pod glowica poszla?????)

#2 OFFLINE   Mariusz

Mariusz

    *********

  • 3 094 postów
  • Dołączył: 18-11-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 01 grudnia 2008 - 19:58

Sprawdz jakie są błędy . Objawy podobne do przepływki, czujnika wału?

#3 OFFLINE   mrozik44

mrozik44
  • 109 postów
  • Dołączył: 17-04-2008
  • Skąd: kosmos

Napisany 01 grudnia 2008 - 21:40

Podobne objawy jak u mnie: http://forum.omegakl...ead.php?t=16159 i jak tu: http://www.grupy.oto...sn,8283318.html

Sprawdź koniecznie błędy, może też masz błędy przepływomierza (73 i 74). Tu masz prosty sposób "na spinacz" http://forum.omegakl...hread.php?t=202

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2008 - 15:10

Witam od jakiegos czasu mam problem z autem... zaczne od poczatku - Od jakiegos czasu zaczela pojawiac i znikac mi sie kontrolka check troche to zaniedbalem do momentu kiedy auto zaczelo mi gasnac podczas hamowania , tez podczas jazdy dlawi sie i szarpie - i to wszystko gdy pali sie kontrolka check, a kiedy gasnie pdczas jazdy to juz wogole kaplica- obroty spadaja do 1000 a potem gasnie. Nie mozna nim juz normalnie jezdzic Na meczanice za bardzo sie nieznam ale z tego co czytalem w innych tematach to chyba wina przepływomierza , sondy lub silniczka krokowego ale PROSZE wasze opinie!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS a do tego jeszcze zauwazylem jakas szarawą maź na korku od wlewu oleju ( uszczelka pod glowica poszla?????)



podjedz do mnie do kwidzyna to ci sprawdze co jest nie tak. czesciami tez dysponuje w razie czego




 


#5 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 02 grudnia 2008 - 16:56

jutro sprawdze jakie sa bledy i jesli wskaze przeplywke to wymienie a jak nie poskutkuje to wtedy skontaktuje sie z Toba Beast??? OK :?:

#6 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 grudnia 2008 - 17:38

jutro sprawdze jakie sa bledy i jesli wskaze przeplywke to wymienie a jak nie poskutkuje to wtedy skontaktuje sie z Toba Beast??? OK :?:


spoko




 


#7 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 03 grudnia 2008 - 17:01

Wlasnie zczytalem bledy 31, 73, 74 Nic nie zostaje tylko zamawiam przeplywke i wymieniam A jak nie pomoze to dalej szukam... PS kod 31 to czego błąd???

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudnia 2008 - 17:05

Wlasnie zczytalem bledy 31, 73, 74 Nic nie zostaje tylko zamawiam przeplywke i wymieniam A jak nie pomoze to dalej szukam... PS kod 31 to czego błąd???

\

31 to nie blad - to brak obrotow silnika jesli masz wylaczony zaplon. ktory masz rocznik ? bo przeplywke mam




 


#9 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 03 grudnia 2008 - 17:35

rok 95 a przeplywke mam z numerem koncowym 503

#10 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 03 grudnia 2008 - 17:46

rok 95 a przeplywke mam z numerem koncowym 503


to takiej niestety nie mam. mam 519




 


#11 OFFLINE   mrozik44

mrozik44
  • 109 postów
  • Dołączył: 17-04-2008
  • Skąd: kosmos

Napisany 03 grudnia 2008 - 17:52

Czyli mamy te same objawy i te same błędy. Ja też zaczynam rozglądać się za przepływomierzem :smile: .
Piszą, że przepływka wytrzymuje od 60 do 120tys.km i że lepiej jednak kupić oryginał niż zamiennik -> http://www.motofocus...=1689&mailreq=1 . Od tego elementu zależy i spalanie i moc silnika. No i najlepiej kupić całość z obudową. Ktoś może polecić jakiś dobry sklep z takimi rzeczami? Chcę kupić nówkę, oryginał. Omega B 3.0, rocznik 95. :cool:
PS. Czy po wymianie samemu wymaga to jakiejś regulacji?

#12 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 03 grudnia 2008 - 18:04

No to za nowke zapłacisz kolo 500 zl jak nie wiecej ja narazie kupie oryginalna uzywke i zobacze czy to w tym tkwi problem... A za jakis czas kupie nowy Czy wymaga jakies regulacji chyba nie ale czekaj na odpowiedz bardziej zorientowanych pozdro

#13 OFFLINE   mrozik44

mrozik44
  • 109 postów
  • Dołączył: 17-04-2008
  • Skąd: kosmos

Napisany 03 grudnia 2008 - 18:20

Też mam końcówkę 503 a dokładnie:
0280 217 503 ,BOSCH, Made in Germany.

No to za nowke zapłacisz kolo 500 zl jak nie wiecej ja narazie kupie oryginalna uzywke i zobacze czy to w tym tkwi problem...

Może masz rację, ale z drugiej strony co może być innego? Jak kupowałem Omege to już słyszałem, że przepływomierze padają. Może się jeszcze wstrzymam, ale jakbyś sprawdził na jakiejś używanej to daj znać na forum.

#14 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 03 grudnia 2008 - 18:35

wlasnie przed chwila zamowilem jak juz ja zmienie to napewno dam znac
:mrgreen:

#15 OFFLINE   Kristofer

Kristofer

    VECTRAIrmscher1,9150+chip

  • 1 758 postów
  • Dołączył: 27-07-2007
  • Skąd: zyyy...no wiecie już skąd
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 grudnia 2008 - 11:30

Baku napisał/a:
rok 95 a przeplywke mam z numerem koncowym 503


to takiej niestety nie mam. mam 519


one sie różnią wtyczka mozna przelutowac

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 04 grudnia 2008 - 12:30

one sie różnią wtyczka mozna przelutowac


wiem :)




 


#17 OFFLINE   mrozik44

mrozik44
  • 109 postów
  • Dołączył: 17-04-2008
  • Skąd: kosmos

Napisany 04 grudnia 2008 - 21:03

Jeszcze jeden przypadek z przepływomierzem i te same błędy:
http://www.c20xe.org...&st=0&sk=t&sd=a

#18 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 07 grudnia 2008 - 12:01

Mrozik44 wlasnie wymienilem przeplywke - udalomi sie ja dostac za grosze (80zl) oryginalna Skasowalem bledy przejechalem sie i gasnac nie gasnie ale jeszcze czasami sie dlawi... - na benzynie i gazie i mowiac w przenosni "pierdzi" Czego to wina?? A i zauwazylem na korku od wlewu oleju jakas dziwna maź - walnela uszczelka pod glowica bo slyszalem ze to jest z objawow... ale nie grzeje sie i nie pobiera plynu chlodzacego ze zbiorniczka Kto pomoze??

#19 OFFLINE   mrozik44

mrozik44
  • 109 postów
  • Dołączył: 17-04-2008
  • Skąd: kosmos

Napisany 08 grudnia 2008 - 19:04

Czyli jest wyrazn poprawa, czy tylko minimalnie lepiej? A bledy 73 74 zniknely? A z odpalaniem jak jest?

#20 OFFLINE   Baku

Baku
  • 9 postów
  • Dołączył: 01-12-2008
  • Skąd: MALBORK

Napisany 08 grudnia 2008 - 20:26

Nie no bez porównania lepiej - i odpala bez zarzutu... No bledów narazie nie pokazuje ale kontrolka sie ciagle pali. Co do tego dlawienia to moze wina kabli zaplonowych?? Bo od momentu kupna jescze nie zmienialem a moze cewka?? Co o tym uslicie?????????