typ instalacji-opinia
#41 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2006 - 09:02
! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !
www.axel-pc.pl
#42 OFFLINE
Napisany 19 lipca 2006 - 11:25
na allegro są takie instalacje po 1100zł :shock: + koszt butli ok 450zł , czyli jakiś zysk na tym mają.
Instalacja + butla to nie wszystko.A miedź,węże gazowe i wodne no i oczywiście robociznę to kto wliczy?? To nie takie proste panowie jak wam sie wydaje.
#43 OFFLINE
Napisany 20 lipca 2006 - 16:35
#44 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2006 - 08:26
Osobiście bardzo polecam kme.
#45 OFFLINE
Napisany 27 lipca 2006 - 23:21
#46 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2006 - 11:29
tej firmy:
http://www.agcentrum....pl/sirocco.php
chodzi jak narazie dobrze nie moge narzekać.
wlew gazu pod deklem.
A do dwulitrówki to może za tyle się znajdzie .
#47 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2006 - 10:31
#48 OFFLINE
Napisany 14 sierpnia 2006 - 15:17
wez tez pod uwage ze na dobra sekwencje wydasz z 5 tys i zanim wyjdziesz na zero to musisz chociaz 30 tys km zrobic
a kupujac 3 litrowy silnik trzeba sie liczyc ze cos musi on jesc zeby jechac
dla mnie to rok "jeżdzenia nigdzie"
IMO opłaca sie.
#49 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2006 - 12:51
Mam sekwencję Landi (Landirenzo) na 3.0 Omega B MV6, jest lepsza od sekwencji BRC (kumpel ma BRC). Do tego Landi ma porządny wyłącznik na konsoli a nie przełącznik którego nie ma gdzie "podwiesic" jak to w BRCiu.
Dlaczego uważasz,że Landi jest lepsze?....możesz mi to wytłumaczyć?...poza tym przełącznik można schować w tym małym schowku pod włącznikami od przeciwmgielnych
#50 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2006 - 21:38
BRC i spółka mają mosiężne. Są one ciche, ale ich trwałość jest znacznie niższa, wytrzymują ok 100tyś km.
Polecam fora "gazowe", można wiele dowiedzieć się od osób zajmujących się na codzień gazowaniem aut. np http://www.motonews....um/?op=fvf&f=38
Generalnie Landi Renzo Omegas uchodzi za elite wśród instalacji sekwencyjnych
Poza tym, już same detale świadczą o jakości np. przełącznik czy klapka wlewu (nie jest to jakiś korek czy klapka gdzie jej "zawiasem" jest gnący się plastyk, tylko dosłownie klapka z zawiasem ze stali. Taki detal, ale cieszy.
#51 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2006 - 12:59
#52 OFFLINE
Napisany 16 sierpnia 2006 - 15:57
#53 OFFLINE
Napisany 19 sierpnia 2006 - 21:22
#54 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2006 - 15:29
Swieta racja, Cath. A co do wylacznika - owszem, mozna wsadzic wylacznik do schowka. Ale po-pierwsze, nie masz schowka na okulary sloneczne pod reka, a do tego za kazdym razem gdy szybko musisz przelaczyc na benzyne, trza schowek otworzyc! A w Landi wystarczy nacisnac:-)))
ja mam elpigaz i mam wlacznik w schowku. dobre rozwiazanie i nie widze potrzeby wlaczania na noPB ? na lpg idzie tak samo wiec jest bezobslugowe
#55 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2006 - 17:22
Pakowanie włącznika do schowka jest bez sensu, bo po pierwsze nie widzisz poziomu gazu, tj. ile jeszcze go masz. Po drugie raz poraz zerkam na kontrolki, na czym wogóle jadę, bo czasami daje silikowi trochę pojeździc na Pb,(czyli przełączam na Pb ręcznie, bo sam przechodzi praktycznie od razu przy tych temp. jak teraz są) a, że różnicy w mocy nie widać, to mogę przypadkiem zrobić ładną traskę na Pb. A przecież nie po to zakładałem gaz.
Przełącznik w Landi jest bardzo mały,(mój jest trochę ładniejszy niż ten z fotki :razz: ), i myślałem o wkomponowaniu go koło przycisków na klimatroniku, zaraz koło włącznika św. awaryjnych. Mam wolne przyciski, tj. zaślepki. Gazorom nawet nie zlecałem tego, bo by mi jeszcze namieszali coś z klimatronikiem. Ale chodzi mi to po głowie, już przymierzałem pasował by na "styk".
Co innego jak ma się jakiś "klocek" którego trzeba schować :twisted: , jak np w II gen. BRC. To faktycznie trzeba zamaskować
Byłem pewny, że tylko II gen ma takie klocki. Przegladam stronke BRc, i nawet sekwencja ma takie :shock: To dowód na zacofanie BRC podóg Landi.
a tak całkiem poważnie, miałem BRC II gen, i te włączniki też można wpakować w konsole.
I to jest jedyne sensowne miejsce na te przełączniki, ew. można umieścić je we wnęce od Navi, o ile ktoś ma to puste.(mowa o omce "B")
Poniżej fotka mojego przełacznika. (przycisk to logo na środku L.R.)
#56 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2006 - 15:29
#57 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2006 - 11:51
Co myślicie o tej instalacji, czy warto wogóle coś takiego zakładać do 2,5 V6. Warsztat niby dobry znam ludzi którzy tam zakładali (ale nie sekwencję) i nie narzekają
249 Nm przy 4951 obr/min
#58 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2006 - 13:12
#59 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2006 - 13:16
dlatego pytam czy warto byłoby założyć taką instalację czy lepiej nie eksperymentowac
pytam bo moze ktos juz ma na Mistralu
249 Nm przy 4951 obr/min
#60 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2006 - 14:04
Zakładasz tam jak pisze na aukcji, i jak by co lecisz na regulację nascie km.
Albo u znajomego gazora.
Jak założysz u gazora, to producent może nie uznać gwarancji, będą wymyślać, że niemają umowy podpisanej, homologacji, wymaganych szkoleń itp. Gazownik winę będzie zrzucał na producenta, a ty będziesz miał kłopot.
Lepiej dołóż kilka stówek i załóż u konkretnego gazora. Jak by co masz mieć auto sprawne,powierzasz auto "fachowcą", płacisz i wymagasz.