Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

typ instalacji-opinia


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
85 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   Zet_radom

Zet_radom

    Karol

  • 186 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 19 lipca 2006 - 09:02

no chyba mają, biorąc pod uwagę że to jest hurtownia części do LPG.
Spójrz w lusterka, sprawdź dwa razy
!!! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE !!!

www.axel-pc.pl

#42 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 19 lipca 2006 - 11:25

na allegro są takie instalacje po 1100zł :shock: + koszt butli ok 450zł , czyli jakiś zysk na tym mają.


Instalacja + butla to nie wszystko.A miedź,węże gazowe i wodne no i oczywiście robociznę to kto wliczy?? To nie takie proste panowie jak wam sie wydaje.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#43 OFFLINE   pawelek

pawelek
  • 7 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 20 lipca 2006 - 16:35

ja zalozylem do omegi B 2.0 16v sekwencje za 2200zl i bardzo sobie ja chwale.zaplacilem tyle ze wzgledu ze to juz drugie auto ktore gazowalem w tym samym warsztacie ale z tego co wiem to normalnie chca za ta instalacje 2500zl(tak chcieli bynajmniej w marcu)mysle ze jak na warszawe to nie sa duze pieniadze.tak wiec polecam SEKWENCJE.ja mam KME.pozdrawiam
pawelek

#44 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 21 lipca 2006 - 08:26

rozumię ze masz reduktor KME?A sterownik wtrysku gazu,listwy lub listwę?
Osobiście bardzo polecam kme.
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#45 OFFLINE   pawelek

pawelek
  • 7 postów
  • Dołączył: 19-07-2006
  • Skąd: warszawa

Napisany 27 lipca 2006 - 23:21

nie mam zielonego pojecia jakie sa sterowniki,listwa itd!jezdzi sie bez najmniejszego problemu i jestem bardzo zadowolony!!!!jezeli ktos bedzie potrzebowal namiar na warsztat w ktorym to montowalem to prosze smialo a ja podam nr do nich i tam zasiegnie wszystkich niezbednych informacji.
pawelek

#46 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 28 lipca 2006 - 11:29

Z 2200 sekwencja do MV6 coś za tanio zakładałem w kwietniu 4200.
tej firmy:
http://www.agcentrum....pl/sirocco.php
chodzi jak narazie dobrze nie moge narzekać.
wlew gazu pod deklem.
A do dwulitrówki to może za tyle się znajdzie .

#47 OFFLINE   Lukas

Lukas
  • 10 postów
  • Dołączył: 02-08-2006
  • Skąd: Wrocław

Napisany 03 sierpnia 2006 - 10:31

Mam sekwencję Landi (Landirenzo) na 3.0 Omega B MV6, jest lepsza od sekwencji BRC (kumpel ma BRC). Do tego Landi ma porządny wyłącznik na konsoli a nie przełącznik którego nie ma gdzie "podwiesic" jak to w BRCiu. Dodany obrazek

#48 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 sierpnia 2006 - 15:17

wez tez pod uwage ze na dobra sekwencje wydasz z 5 tys i zanim wyjdziesz na zero to musisz chociaz 30 tys km zrobic !!
a kupujac 3 litrowy silnik trzeba sie liczyc ze cos musi on jesc zeby jechac :D


dla mnie to rok "jeżdzenia nigdzie"
IMO opłaca sie.

#49 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 15 sierpnia 2006 - 12:51

Mam sekwencję Landi (Landirenzo) na 3.0 Omega B MV6, jest lepsza od sekwencji BRC (kumpel ma BRC). Do tego Landi ma porządny wyłącznik na konsoli a nie przełącznik którego nie ma gdzie "podwiesic" jak to w BRCiu.


Dlaczego uważasz,że Landi jest lepsze?....możesz mi to wytłumaczyć?...poza tym przełącznik można schować w tym małym schowku pod włącznikami od przeciwmgielnych

#50 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 15 sierpnia 2006 - 21:38

Landi ma wtryski Boscha ze stali które są co prawda głośne, ale wytrzymują ok 300tyśkm.
BRC i spółka mają mosiężne. Są one ciche, ale ich trwałość jest znacznie niższa, wytrzymują ok 100tyś km.
Polecam fora "gazowe", można wiele dowiedzieć się od osób zajmujących się na codzień gazowaniem aut. np http://www.motonews....um/?op=fvf&f=38
Generalnie Landi Renzo Omegas uchodzi za elite wśród instalacji sekwencyjnych
Poza tym, już same detale świadczą o jakości np. przełącznik czy klapka wlewu (nie jest to jakiś korek czy klapka gdzie jej "zawiasem" jest gnący się plastyk, tylko dosłownie klapka z zawiasem ze stali. Taki detal, ale cieszy.

#51 OFFLINE   Lukas

Lukas
  • 10 postów
  • Dołączył: 02-08-2006
  • Skąd: Wrocław

Napisany 16 sierpnia 2006 - 12:59

Swieta racja, Cath. A co do wylacznika - owszem, mozna wsadzic wylacznik do schowka. Ale po-pierwsze, nie masz schowka na okulary sloneczne pod reka, a do tego za kazdym razem gdy szybko musisz przelaczyc na benzyne, trza schowek otworzyc! A w Landi wystarczy nacisnac:-)))

#52 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 sierpnia 2006 - 15:57

a po co szybko przełaczać na benzynę.............moja instalacja sama przechodzi na benzynę kiedy trzeba :mrgreen:

#53 OFFLINE   Rafał

Rafał
  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Dolny Śląsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 19 sierpnia 2006 - 21:22

Mam 2-generację i też potrafi przełączać się na benzynę sama w razie potrzeby. :razz:

#54 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 sierpnia 2006 - 15:29

Swieta racja, Cath. A co do wylacznika - owszem, mozna wsadzic wylacznik do schowka. Ale po-pierwsze, nie masz schowka na okulary sloneczne pod reka, a do tego za kazdym razem gdy szybko musisz przelaczyc na benzyne, trza schowek otworzyc! A w Landi wystarczy nacisnac:-)))


ja mam elpigaz i mam wlacznik w schowku. dobre rozwiazanie i nie widze potrzeby wlaczania na noPB ? na lpg idzie tak samo wiec jest bezobslugowe




 


#55 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 20 sierpnia 2006 - 17:22

Nie wiem jak Lukasz, ale ja u siebie też nie mam potrzeby przełanczania ręcznie. Sam przechodzi na gaz i sam w razie usterki/braku gazu przechodzi na Pb.(tak chyba mają wszystkie sekwencje)
Pakowanie włącznika do schowka jest bez sensu, bo po pierwsze nie widzisz poziomu gazu, tj. ile jeszcze go masz. Po drugie raz poraz zerkam na kontrolki, na czym wogóle jadę, bo czasami daje silikowi trochę pojeździc na Pb,(czyli przełączam na Pb ręcznie, bo sam przechodzi praktycznie od razu przy tych temp. jak teraz są) a, że różnicy w mocy nie widać, to mogę przypadkiem zrobić ładną traskę na Pb. A przecież nie po to zakładałem gaz.
Przełącznik w Landi jest bardzo mały,(mój jest trochę ładniejszy niż ten z fotki :razz: ), i myślałem o wkomponowaniu go koło przycisków na klimatroniku, zaraz koło włącznika św. awaryjnych. Mam wolne przyciski, tj. zaślepki. Gazorom nawet nie zlecałem tego, bo by mi jeszcze namieszali coś z klimatronikiem. Ale chodzi mi to po głowie, już przymierzałem pasował by na "styk".
Co innego jak ma się jakiś "klocek" którego trzeba schować :twisted: , jak np w II gen. BRC. To faktycznie trzeba zamaskować :lol:

Byłem pewny, że tylko II gen ma takie klocki. Przegladam stronke BRc, i nawet sekwencja ma takie :shock: To dowód na zacofanie BRC podóg Landi.

a tak całkiem poważnie, miałem BRC II gen, i te włączniki też można wpakować w konsole.
I to jest jedyne sensowne miejsce na te przełączniki, ew. można umieścić je we wnęce od Navi, o ile ktoś ma to puste.(mowa o omce "B")
Poniżej fotka mojego przełacznika. (przycisk to logo na środku L.R.) Dodany obrazek

#56 OFFLINE   Lukas

Lukas
  • 10 postów
  • Dołączył: 02-08-2006
  • Skąd: Wrocław

Napisany 22 sierpnia 2006 - 15:29

Jasne Cath, fajny przelacznik :twisted: Powyzej dalem zdjecie tego co mialem rok temu gdy zalozylem Landi. A to zdjecie przelacznika co mam teraz, kumpel skads wytrzasnal (wie ze mam Landiego :mrgreen: ) Co do przerzutu na benzyne - racja, samo wchodzi. Tylko czasem sie wleczesz za jakims kapeluszem, a sprzeciwka - tiry, tiry.. Przelaczam na benzynke, a poniewaz tankuje tylko shellowskie 99+ VPower Racing, troche efektu mam :mrgreen: Dodany obrazek

#57 OFFLINE   hanysxx

hanysxx
  • 67 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Lębork

Napisany 23 sierpnia 2006 - 11:51

http://www.allegro.p...taz_tanio_.html

Co myślicie o tej instalacji, czy warto wogóle coś takiego zakładać do 2,5 V6. Warsztat niby dobry znam ludzi którzy tam zakładali (ale nie sekwencję) i nie narzekają
193 KM przy 5819 obr/min
249 Nm przy 4951 obr/min

#58 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2006 - 13:12

Takie rzeczy to sie raczej nie kupuje przez allegro..............takie moje skromne zdanie..........

#59 OFFLINE   hanysxx

hanysxx
  • 67 postów
  • Dołączył: 08-08-2006
  • Skąd: Lębork

Napisany 23 sierpnia 2006 - 13:16

tu nie chodzi żeby kupić przez allegro - pochodze z Tarnowskich Gór i mam tam rodzinkę i prawdopodobnie tam niedługo zawitam.

dlatego pytam czy warto byłoby założyć taką instalację czy lepiej nie eksperymentowac

pytam bo moze ktos juz ma na Mistralu
193 KM przy 5819 obr/min
249 Nm przy 4951 obr/min

#60 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 23 sierpnia 2006 - 14:04

jak juz pisałem w innym wątku, możesz miec problemy z ew. gwarancją.
Zakładasz tam jak pisze na aukcji, i jak by co lecisz na regulację nascie km.
Albo u znajomego gazora.
Jak założysz u gazora, to producent może nie uznać gwarancji, będą wymyślać, że niemają umowy podpisanej, homologacji, wymaganych szkoleń itp. Gazownik winę będzie zrzucał na producenta, a ty będziesz miał kłopot.
Lepiej dołóż kilka stówek i załóż u konkretnego gazora. Jak by co masz mieć auto sprawne,powierzasz auto "fachowcą", płacisz i wymagasz.