typ instalacji-opinia
#1 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2006 - 22:34
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2006 - 12:42
Sterownik to 50% sukcesu, w MV6 najwazniejsza jest dbałośći fachowość instalacji.
Najlepiej jakby sie w temacie wypowiedział Koliberk, bo on naprawiał po swoim gazowniku
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#4 OFFLINE
Napisany 04 lipca 2006 - 19:32
a tak nawiasem to musze przyznać ,że po przeczytaniu informacji o załozeniu lpg do mojej omegi to jestem głupszy niz na początku,po co mi było to mv6,miałem vectrę 90 r 1,8 i paliła 8 l/100km,co prawda miała dziury w nadkolach czy progach ale jej eksploatacja była niezauwazalna dla kieszeni,
a teraz żona daje mi popalicże tyle wydajemy na paliwo- bo nadal nie wiem co załozyc,
sekwencja? nie stac mnie, II generacja?niewypał Boże ,daj mi znak i pozwól życ,(sprzedac ją?)
#5 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2006 - 07:38
tlumacz to sobie tak jak ja, MV6 pali tyle samo co Poldek 1,6
Jak znajdziesz porzadnego gazownika to II generacja bedzie slicznie chodzic
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#6 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2006 - 10:03
nie no albo wtrysk albo nawet nie marnuj pieniędzy, bo prawda jest okrótna że na 2 gen będziesz miał wybuchowe mv6
#7 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2006 - 10:56
Jak znajdziesz porzadnego gazownika to II generacja bedzie slicznie chodzic
Na MV6 :shock: : : Pierwsze słyszę... :twisted:
#8 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2006 - 11:00
Na MV6 :shock: : : Pierwsze słyszę... :twisted:
Ja też :shock: :shock: Nie baw sie w 2 generacje bo nie warto więcej będziesz miał problemów niż to warto. Jeśli zamieżasz troche pojeźdźić Omesią to zakładaj dobrą sekfencje i będziesz zadowolony :grin:
#9 OFFLINE
Napisany 05 lipca 2006 - 18:45
#10 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2006 - 17:44
#11 OFFLINE
Napisany 06 lipca 2006 - 23:08
a kupujac 3 litrowy silnik trzeba sie liczyc ze cos musi on jesc zeby jechac
#12 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 17:01
niestety taka prawda...........ja miałem to szczeście kupić już z sekwencją bo pewnie to sam bym nie założył..........i bujał się na benzyniewez tez pod uwage ze na dobra sekwencje wydasz z 5 tys i zanim wyjdziesz na zero to musisz chociaz 30 tys km zrobic
a kupujac 3 litrowy silnik trzeba sie liczyc ze cos musi on jesc zeby jechac
#13 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 22:20
#14 OFFLINE
#15 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 22:41
#16 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 22:42
Co do zwrotu instalacji, to rozmawialiśmy już nie raz, u mnie to około 2 lat, więc się nie opłaca
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#17 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 22:42
no to nie tak duzo tych tankowań... tym bardziej ze znalazłem instalke za 2700- sekwencja, które montuja do V6 i to smiga bez problemu
2.700 : :shock: Jak dla mnie coś podejrzanie tanio
#18 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 22:43
#19 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2006 - 23:29
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#20 OFFLINE
Napisany 08 lipca 2006 - 11:49
zakladales w krotoszynie?ja mam sekwencję BRC Sequent ..........chodzi piknie.........żadnej II generacji..........
dobry temat. musze zagazowac moja v6 no i najlepiej zeby ta instalacja miala tüv bo mi inaczej przegladu nie przejdzie. a BRC taki tüv ma. ile placiles?