Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

typ instalacji-opinia


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
85 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   bond_04

bond_04
  • 28 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 30 czerwca 2006 - 22:34

proszę o opinie nt instalacji STAG 200 do mojej 3-litrowej omeżki



#2 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 czerwca 2006 - 23:25

poszukaj na necie.......

#3 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 lipca 2006 - 12:42

Podejrzewam, że chodzi Ci o Stag 200-6 bo tylko ona moze wysterować 6 sekcji wtrysków
Sterownik to 50% sukcesu, w MV6 najwazniejsza jest dbałośći fachowość instalacji.
Najlepiej jakby sie w temacie wypowiedział Koliberk, bo on naprawiał po swoim gazowniku


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#4 OFFLINE   bond_04

bond_04
  • 28 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 04 lipca 2006 - 19:32

a koliberka nie ma, czy teraz moze byc w ciepłych krajach?
a tak nawiasem to musze przyznać ,że po przeczytaniu informacji o załozeniu lpg do mojej omegi to jestem głupszy niz na początku,po co mi było to mv6,miałem vectrę 90 r 1,8 i paliła 8 l/100km,co prawda miała dziury w nadkolach czy progach ale jej eksploatacja była niezauwazalna dla kieszeni,
a teraz żona daje mi popalicże tyle wydajemy na paliwo- bo nadal nie wiem co załozyc,
sekwencja? nie stac mnie, II generacja?niewypał Boże ,daj mi znak i pozwól życ,(sprzedac ją?)

#5 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 lipca 2006 - 07:38

bond_04, kupujac jakis wozek trzeba sie liczyc z kosztami ekspoloatacji (dlatego ja zostawilem Vectre z LPG),
tlumacz to sobie tak jak ja, MV6 pali tyle samo co Poldek 1,6 :D

Jak znajdziesz porzadnego gazownika to II generacja bedzie slicznie chodzic


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#6 OFFLINE   Robo

Robo

    Zbanowany

  • 427 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 05 lipca 2006 - 10:03

2 gen do mv6 :?: :shock:

nie no albo wtrysk albo nawet nie marnuj pieniędzy, bo prawda jest okrótna że na 2 gen będziesz miał wybuchowe mv6 :lol: :lol: :lol: :lol:
konto usunięte

#7 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 05 lipca 2006 - 10:56

Jak znajdziesz porzadnego gazownika to II generacja bedzie slicznie chodzic


Na MV6 :shock: :?: :?: Pierwsze słyszę... :twisted:

#8 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 05 lipca 2006 - 11:00

Na MV6 :shock: :?: :?: Pierwsze słyszę... :twisted:


Ja też :shock: :shock: Nie baw sie w 2 generacje bo nie warto więcej będziesz miał problemów niż to warto. Jeśli zamieżasz troche pojeźdźić Omesią to zakładaj dobrą sekfencje i będziesz zadowolony :wink: :grin:

#9 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 05 lipca 2006 - 18:45

ja mam sekwencję BRC Sequent ..........chodzi piknie.........żadnej II generacji..........

#10 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 lipca 2006 - 17:44

Co do staga 200-6 gorąco polecam. Już nie jedna omega z tym ustrojstwem jeździ,a nawet znajomego omega i nie narzeka.Co prawda to już nie to co benzyna,ale na codzien wystarczy.Najważniejsze aby fachowiec instalator znał się na rzeczy. Nie oddawajcie aut do partaczy taka moja rada. Aco do II gen też da się zrobić i bedzie to "jeździło" ale zdarza sie ze lubi w V6 dobrze strzelić...
WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#11 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 06 lipca 2006 - 23:08

wez tez pod uwage ze na dobra sekwencje wydasz z 5 tys i zanim wyjdziesz na zero to musisz chociaz 30 tys km zrobic !!
a kupujac 3 litrowy silnik trzeba sie liczyc ze cos musi on jesc zeby jechac :D

#12 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 lipca 2006 - 17:01

wez tez pod uwage ze na dobra sekwencje wydasz z 5 tys i zanim wyjdziesz na zero to musisz chociaz 30 tys km zrobic !!
a kupujac 3 litrowy silnik trzeba sie liczyc ze cos musi on jesc zeby jechac :D

niestety taka prawda...........ja miałem to szczeście kupić już z sekwencją bo pewnie to sam bym nie założył..........i bujał się na benzynie

#13 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 07 lipca 2006 - 22:20

a ja chyba sobie jednak wstawie... jak widze jak kumpel leje cały bak za 120zł i smiga tyle co ja jak zaleje cały bak za 240, to az mnie ku..ca łapie.

#14 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 07 lipca 2006 - 22:32

Jakieś 50 tankowań i wyjdziesz na swoje :neutral:

#15 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 07 lipca 2006 - 22:41

no to nie tak duzo tych tankowań... tym bardziej ze znalazłem instalke za 2700- sekwencja, które montuja do V6 i to smiga bez problemu

#16 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lipca 2006 - 22:42

II generacje da się założyć, gwarantuje wam głową i jeśli jest dobrze zrobiona to chodzi rewelacyjnie - oczywiście nie da się jej porównywać do sekwencji w fazie lotnej, ani tym bardziej do sekwencji w fazie ciekłej (około 8tys, ale prawdziwa rewelacja)
Co do zwrotu instalacji, to rozmawialiśmy już nie raz, u mnie to około 2 lat, więc się nie opłaca :cry:


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#17 OFFLINE   GAWOR

GAWOR
  • 702 postów
  • Dołączył: 10-05-2006

Napisany 07 lipca 2006 - 22:42

no to nie tak duzo tych tankowań... tym bardziej ze znalazłem instalke za 2700- sekwencja, które montuja do V6 i to smiga bez problemu


2.700 :?: :shock: Jak dla mnie coś podejrzanie tanio

#18 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 07 lipca 2006 - 22:43

sekwencja, sam widziałem, i widzialem jak to smiga w Omedze, wiec chyba nie ma nic w tym złego. Zamontuje i wam powiem co i jak

#19 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 07 lipca 2006 - 23:29

Gradz, jak Ci to bedzie dobrze dzialac, to koles ma nastepnego klienta w mojej skromnej osobie


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#20 OFFLINE   Siggi

Siggi
  • 525 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Swarzedz/ Sycow
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 lipca 2006 - 11:49

ja mam sekwencję BRC Sequent ..........chodzi piknie.........żadnej II generacji..........

zakladales w krotoszynie?
dobry temat. musze zagazowac moja v6 no i najlepiej zeby ta instalacja miala tüv bo mi inaczej przegladu nie przejdzie. a BRC taki tüv ma. ile placiles?