Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kolektory rurowe V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
465 odpowiedzi na ten temat

#421 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 grudnia 2015 - 20:21

Wina nakladu czasu i pracy. Od cholery czasu zajmuje spasowanie kolektorow zeby o bude nie zawadzaly

#422 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 grudnia 2015 - 22:30

Nie muszą być równe długości jeżeli są różne średnice ;)

 

Musi się zgadzać ich pojemność do momentu aż się złączą w jedną rurę ;)

 

Ja mam u siebie kolektory z e-baya :)



#423 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 16 grudnia 2015 - 22:55

Wina nakladu czasu i pracy. Od cholery czasu zajmuje spasowanie kolektorow zeby o bude nie zawadzaly


Tigiem noe spawa się łatwo. Poza tym jest dużo mierzenia i gięcia i mierzenia i gięcia i łapania i ciecia i gięcia i łapania i giecia aż można zespawać na stałe. No i już tylko pięć kanałów do zrobienia. A potem trawienie itp

#424 OFFLINE   ontour23

ontour23
  • 252 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: inowrocław
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 17 grudnia 2015 - 00:19

Nie może być za łatwo jak kosztują od 1500-3000 he he bo by każdy robił
Pan Karetka

#425 OFFLINE   industra

industra
  • 221 postów
  • Dołączył: 15-06-2011
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 29 grudnia 2015 - 09:57

jak sytuacja?

 

 

odnośnie tematu trochę ciekawostek

 


Edytowany przez industra, 29 grudnia 2015 - 14:47.


#426 OFFLINE   klass600

klass600
  • 17 postów
  • Dołączył: 20-07-2016
  • Skąd: wilczyska
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 lipca 2016 - 21:00

witam wszystkich. mam pytanie,moze nie na temat ale nie wiem gdzie to wkleic ;/ 

czy wiecie moze ile kosztuje zrobienie czegos takiego jak na zdjeciu? albo moze ktos z was chce sie pozbyc? ;) Omega BFL 3.0 manual 200rok

Załączone pliki



#427 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 lipca 2016 - 21:47

Napisz do A10 on ma barany ewentualnie szukaj na ebay ale bez 4k nie podchodz do tematu

#428 OFFLINE   itom

itom
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-05-2016
  • Skąd: NDZ
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 27 lipca 2016 - 06:21

Zadzwon do mickey-a to Ci zlepia taki kolektor ;-) Chyba nawet ten ze zdjecia jest od nich Koszt okolo 2k , niestety auto musza miec na warsztacie na 2 dni Push by Xperia Z

#429 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 09:40

Chyba nawet ten ze zdjecia jest od nich Koszt okolo 2k

 

za samo wykonanie baranów 2k ;)

 

Plus montaż tego.... a jak montować barany to i trzeba zrobić głowice żeby to miało sens. Bez 5k w ogóle zapomnij o temacie... chyba że chcesz to mieć aby mieć czyli bez robienia głowic


Właśnie robię pewnemu koledze z forum coś takiego :p

 

 

Załączone pliki



#430 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lipca 2016 - 10:07

adam uwazaj z powiekszaniem kanalow wylotowych, widze ze grubo pojechane. jak przesadzisz to bedziesz mial problem bo sie przebijesz do kanalu wodnego( Czego nawet nie zauważysz). najlepiej po operacji zawiezc glowice na sprawdzenie szczelności.



#431 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 lipca 2016 - 12:26

Tzw.vacum test :p

#432 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 12:30

adam uwazaj z powiekszaniem kanalow wylotowych, widze ze grubo pojechane. jak przesadzisz to bedziesz mial problem bo sie przebijesz do kanalu wodnego( Czego nawet nie zauważysz). najlepiej po operacji zawiezc glowice na sprawdzenie szczelności.

 

tak samo dokładnie miałem u siebie :)

 

A głowice po wszystkim jeszcze zawiezione na splanowanie, wymiane prowadnic na wydechach i sprawdzenie szczelności na zimno i na gorąco ;)

 

Także wszystko ja Adam Opel przykazał :p.... chociaż właściwie w tym wypadku to jak A10 przykazal :p



#433 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 27 lipca 2016 - 13:17

to podejscie mnie sie podoba :)



#434 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 13:42

no i oczywiście gniazda zaworowe i zawory tez zrobione :) ale o tym chyba nawet nie musze pisać :p



#435 OFFLINE   digi

digi
  • 1 896 postów
  • Dołączył: 10-05-2013
  • Skąd: 3city
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 27 lipca 2016 - 14:52

Czyli Dreed będzie miał zrobiony porządnie silnik :p

#436 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 15:01

nie Dreed ale to nie o tym temat ;)

 

To jest przekładka 2.2 na 3.2



#437 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1 694 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Gdańsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 27 lipca 2016 - 16:32

Ja też pewnie kiedyś tak będę miał, ale to jeszcze nie teraz 😝

#438 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 31 lipca 2016 - 21:37

Takie pytanie mam bo na zdjęciach to chyba głowice są z 3.0 bo w 3.2 nie ma przecież już fasolek. Nie żebym się czepiał tylko ktoś kiedyś tym się będzie może podpierał.


Nigdy nie jest tak dobrze by nie mogło być lepiej

#439 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 lipca 2016 - 21:40

3.2 tez ma ekofasole w glowicach



#440 OFFLINE   Adam10

Adam10

    Everybody lies

  • 7 760 postów
  • Dołączył: 15-09-2009
  • Skąd: Gdańsk, Kiełpino Górne
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 31 lipca 2016 - 21:49

3.0 i 3.2 mają identyczne głowice