Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dolot 2,5 v6 a 3.0 v6.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
69 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Adrian0000

Adrian0000
  • 138 postów
  • Dołączył: 18-07-2008
  • Skąd: WROCŁAW

Napisany 22 października 2008 - 13:34

Witam czy multiram w obu wersjach jest taki sam chodzi mi o przelozenie tych rur do mojej 3.0?Dzieki za odpowiedz.

#2 OFFLINE   cayenn007

cayenn007
  • 35 postów
  • Dołączył: 29-12-2007
  • Skąd: pl

Napisany 22 października 2008 - 13:38

na krotkim kolektorze jest to samo

#3 OFFLINE   Adrian0000

Adrian0000
  • 138 postów
  • Dołączył: 18-07-2008
  • Skąd: WROCŁAW

Napisany 22 października 2008 - 14:48

a na dlugim

#4 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 października 2008 - 15:08

a na dlugim


2.5 nie bylo na dlugim.




 


#5 OFFLINE   Adrian0000

Adrian0000
  • 138 postów
  • Dołączył: 18-07-2008
  • Skąd: WROCŁAW

Napisany 22 października 2008 - 18:42

ja mam dlugi kolektor

#6 OFFLINE   dariogajda

dariogajda
  • 44 postów
  • Dołączył: 13-05-2008
  • Skąd: łódź/piotrków tryb.

Napisany 22 października 2008 - 18:45

Ale ty masz 3.0 a w 2.5 był tylko krótki kolektor

#7 OFFLINE   ALI

ALI

    R6/2.8.1/Manual

  • 1 496 postów
  • Dołączył: 24-09-2008
  • Skąd: RACIBÓRZ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 24 października 2008 - 09:23

a czym się różni długi dolot od krótkiego oprucz tych gumowych rur łączących multiram z nasadą przepustnic?

#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 października 2008 - 09:30

a czym się różni długi dolot od krótkiego oprucz tych gumowych rur łączących multiram z nasadą przepustnic?



inna dlugosc wezy do podgrzewania przepustnicy i od krokowca




 


#9 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 20 grudnia 2008 - 14:28

Ok wszystko jasne inna długość węży itp, itd, ale co daje założenie "długiego" kolektora do 2.5. Ma to jakiś wpływ na prace silnika, czy tylko dodaje walorów wizualnych??

#10 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 grudnia 2008 - 23:58

Czy idzie jakoś zamocować linki gazu i tempomatu do długiego kolektora?
Czy ktoś już robił taką zamianę?

#11 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 stycznia 2009 - 00:49

Czy idzie jakoś zamocować linki gazu i tempomatu do długiego kolektora?
Czy ktoś już robił taką zamianę?

Ja mialem zakladac na odwrot,czyli krotki do siebie. Jest inny uchwyt do mocowania linek, inny uchwyt na egr i musialbys przelutowac wtyczke przy przepustnicy ( pd regulacji przepustnicy jak dobrze pamietam). Czyli musisz kupic dlugi kolektor razem z ta blacha na linki i podstawa egr-u.

Chyba nie ma sesnu, sie w to bawic. Lepiej kup puche na pajaki od immo.

#12 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 stycznia 2009 - 10:06

Czy oprócz rzeczy zaznaczonych kolorami na zdjęciu będzie coś potrzeba?
Dodany obrazek

Chętnie kupie cały komplet,może ktoś ma do rozebrania taki silnik.

#13 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 01 stycznia 2009 - 10:22

Czy oprócz rzeczy zaznaczonych kolorami na zdjęciu będzie coś potrzeba?

Jeszcze ten waz gumowy, co idzie od zbiorniczka wyrownawczego do kolektora jest krotszy przy krotkim kolektorze ( moze braknac kawalek, ale trzeba sprobowac )

#14 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 01 stycznia 2009 - 15:02

Czy oprócz rzeczy zaznaczonych kolorami na zdjęciu będzie coś potrzeba?
Dodany obrazek

Chętnie kupie cały komplet,może ktoś ma do rozebrania taki silnik.



mam caly komplet jak potrzebujesz




 


#15 OFFLINE   zorro22

zorro22
  • 93 postów
  • Dołączył: 22-06-2008
  • Skąd: Olsztyn
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 02 stycznia 2009 - 20:27

beast a jak jest z kolekotrem tym na dole jest róznica w średnicy pomiędzy 3,0 a 2,5??

#16 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 02 stycznia 2009 - 22:08

beast a jak jest z kolekotrem tym na dole jest róznica w średnicy pomiędzy 3,0 a 2,5??



nie. jest to samo




 


#17 OFFLINE   paczkowo

paczkowo
  • 160 postów
  • Dołączył: 23-09-2008
  • Skąd: Paczkowo

Napisany 05 stycznia 2009 - 16:09

koledzy a co wogóle dało by przelozenie z krotkiego na długi kolektor w 3,0 ??

#18 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 stycznia 2009 - 16:13

koledzy a co wogóle dało by przelozenie z krotkiego na długi kolektor w 3,0 ??


nic




 


#19 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 stycznia 2009 - 20:57

Witam.Dzięki częścią od BEAST-a mam przełożony kolektor.
Problem mam z czujnikiem położenia przepustnicy.Ten z x30xe działa odwrotnie niż mój stary.Czy jest jakiś sposób aby to zmienić?Może piny we wtyczce wystarczy zamienić,tylko które?
Proszę o pomoc bo autko stoi unieruchomione.

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 09 stycznia 2009 - 21:42

Witam.Dzięki częścią od BEAST-a mam przełożony kolektor.
Problem mam z czujnikiem położenia przepustnicy.Ten z x30xe działa odwrotnie niż mój stary.Czy jest jakiś sposób aby to zmienić?Może piny we wtyczce wystarczy zamienić,tylko które?
Proszę o pomoc bo autko stoi unieruchomione.



sitas ostatnio zmienial - powie ci kolory kabli,