Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

omega 2.5 td


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mendrek

mendrek
  • 126 postów
  • Dołączył: 17-10-2006
  • Skąd: Bielsk Podlaski

Napisany 01 listopada 2006 - 16:46

witam potrzebuje porady mianowicie chcialbym zwiekszyc moc tego silnika tak do 190 koni i teraz najwazniejsze slyszalem ze glowice w nich pekaja ale co zrobic zeby tą moc uzyskac pomocy i ta glowica nie pekala i silnik dlugo wytrzymal



#2 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 02 listopada 2006 - 00:02

załóż sobie turbine ze scani albo lepiej dwie,intercoler z dafa i ze 3 chipy z v-techa,do tego głowice poskręcaj ściskami stolarskimi to powinna wytrzymać.I nie pisz takich głupot więcej :wink:

#3 Guest_sunnychris_*

Guest_sunnychris_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 02 listopada 2006 - 01:14

...zwiekszyc moc tego silnika tak do 190 koni....


:shock: :shock: :roll: :lol: :lol: :grin: :mrgreen: :mrgreen:

troche przesadziles chyba :smile: ten silnik 130 ledwo znosi.... 190km i zeby jeszcze dlugo pociagnal :neutral: cos mi sie zdaje ze taniej cie wyniesie kupic v6 i jeszcze na paliwo na rok zostanie :bigok:

#4 OFFLINE   teamc

teamc
  • 395 postów
  • Dołączył: 15-09-2006
  • Skąd: Koszalin

Napisany 02 listopada 2006 - 11:04

Ja mysle ze 150 mozna otrymac bez wiekszych problemow :) Wystarczy wstawic glowice od TDS BMW! I powinno byc po sprawie.

#5 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 02 listopada 2006 - 14:08

załóż sobie turbine ze scani albo lepiej dwie,intercoler z dafa i ze 3 chipy z v-techa,do tego głowice poskręcaj ściskami stolarskimi to powinna wytrzymać


:lol: :lol: :lol: :lol:

I jescze CHIPSA z alegroo bo bez tego sie nie obejdzie :lol: :lol: :lol:

#6 OFFLINE   mendrek

mendrek
  • 126 postów
  • Dołączył: 17-10-2006
  • Skąd: Bielsk Podlaski

Napisany 02 listopada 2006 - 15:39

smieszne

chcialem sie dowiedziec czy to mozliwe i wiem ze te silnik nie cieszy sie dobra opinia wiec ni drozmy tego tematu

#7 Guest_sunnychris_*

Guest_sunnychris_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 02 listopada 2006 - 21:52

mendrek, wszystko jest mozliwe... ale ten silnik to nie jest TDI VW czy AUDI gdzie byle czipsem mozna podniesc moc bez ryzyka.... nigdy sie tym nie interesowalem ale napewno nie jest w tym przypadku sprawa prosta.

#8 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 03 listopada 2006 - 07:32

a czy w ogóle ten silnik ma wtrysk bezpośredni? bo coś mi się kojarzy że nie, bo jeśli niema to nawet niema co marzyć o podnoszeniu mocy.
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek

#9 OFFLINE   jjanusz

jjanusz

    Zbanowany

  • 220 postów
  • Dołączył: 23-05-2006
  • Skąd: dęblin

Napisany 03 listopada 2006 - 11:59

ma wtrysk pośredni

#10 OFFLINE   cdmcrp

cdmcrp
  • 42 postów
  • Dołączył: 28-09-2006
  • Skąd: Wieluń

Napisany 03 listopada 2006 - 17:54

ja tam ma problem ze stukami w silniku i na razie nie chce sie tym przejmowac. Powiedzieli mi ze to sworzeń ta tłoku a to troche kosztuje... moze na wiosne sobie to zrobie i przy okazji głowice wstawie od bmw... co wy na to
FLY OR DIE

#11 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 03 listopada 2006 - 18:45

Wystarczy wstawic glowice od TDS BMW!


A to siakieś nowości :shock: Z tego co wiem to jest dokładnie ten sam silnik z tą samą głowicą, ale może sie myle, użytkownikiem nie jestem.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#12 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 03 listopada 2006 - 18:46

ale może sie myle


Nie mylisz sie :wink: :grin:

W omedze jest inny komputer i intercoler :mrgreen: :mrgreen:

#13 OFFLINE   dominik_z

dominik_z
  • 591 postów
  • Dołączył: 31-07-2006
  • Skąd: Kuźnica Kiedrzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 listopada 2006 - 18:56

ale może sie myle


Nie mylisz sie :wink: :grin:

W omedze jest inny komputer i intercoler :mrgreen: :mrgreen:


Intercoler? A nie przypadkiem turbina jest inna ... wydalwalo mi sie do tej pory, ze nie mam intercoolera :nie_wiem: :nie_wiem:

 


#14 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 03 listopada 2006 - 19:05

Intercoler? A nie przypadkiem turbina jest inna ... wydalwalo mi sie do tej pory, ze nie mam intercoolera :nie_wiem: :nie_wiem:


A kij wie :mrgreen: :mrgreen: Ja słyszałem ze IC jest inny :driver: :hmm: :mrgreen:

#15 OFFLINE   dominik_z

dominik_z
  • 591 postów
  • Dołączył: 31-07-2006
  • Skąd: Kuźnica Kiedrzyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 listopada 2006 - 19:10

Intercoler? A nie przypadkiem turbina jest inna ... wydalwalo mi sie do tej pory, ze nie mam intercoolera :nie_wiem: :nie_wiem:


A kij wie :mrgreen: :mrgreen: Ja słyszałem ze IC jest inny :driver: :hmm: :mrgreen:

Moze i masz racje, ze jest inny = w jednym jest, a w drugim go nie ma :mrgreen:

 


#16 OFFLINE   juby_p

juby_p
  • 82 postów
  • Dołączył: 02-09-2006
  • Skąd: Płock

Napisany 03 listopada 2006 - 22:50

tak czy siak to stary klekot co lepiej go ie rozgrzebywać:)
Dyslektyk - prosze o wyrozumiałość:)
Pozdrawiam Piotrek

#17 OFFLINE   jjanusz

jjanusz

    Zbanowany

  • 220 postów
  • Dołączył: 23-05-2006
  • Skąd: dęblin

Napisany 04 listopada 2006 - 11:59

oglądalem silnik od BMW
z wglądu turbina jes inna oraz intelkuler

#18 OFFLINE   McGREGOR

McGREGOR
  • 116 postów
  • Dołączył: 29-12-2006
  • Skąd: SZCZECIN

Napisany 30 grudnia 2006 - 14:18

skoro już krążycie wokół silnika 2.5TD ... to może ktoś konkretnie wie co z czym i jakie są w końcu różnice pomiędzy silnikiem z OPLA a z BMW :?:
Jedni mówią, że to dokładnie to samo, inni znowu piszą, że OPEL coś zmienił w tym silniku na niekorzyść w dodatku - co mnie trochę martwi - ale nikt nie umie powiedzieć co tak naprawdę zostało zmienione jeśli wogóle było cosik zmieniane.

Piszą, że silniki BMW to 2.5TDS a OPEL ma silnik 2.5TD - czyli niby jakaś tam różnica jest .... napewno w mocy, bo o tym też piszą, ale z czego to wynika :?: :?: :?: :roll:

#19 OFFLINE   MIK41

MIK41
  • 32 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Świdnica

Napisany 15 stycznia 2007 - 10:19

Witam
Opel zaniżył moc właśnie ze względu na to że głowice pękały. Z tego co wiem to silnik jest taki sam tylko osprzęt niektóry zmieniony i oczywiście sterownik silnika oplowski. Tuning czipem podnosi moc do 170 koni i w oplu i w bmw ale z tego co wiem nie warto bo wysokie ryzyko pękania głowicy.
Tds a TD to po prostu zwykła nazwa w BMW oznacza turbo diesel sport
A tak ogólnie to nie silnik bmw a STEYR tyle że te fabryki należa do koncernu bmw

#20 OFFLINE   adwokat

adwokat
  • 45 postów
  • Dołączył: 18-10-2006
  • Skąd: Pabianice

Napisany 21 stycznia 2007 - 20:27

witam.
Dokładnie jak pszecie. Silnik 2,5 tds jest silnikiemm bmw-oskim, z tym, że opel coś niecoś pozmieniał i zaniżył moc. Jeżeli się nie mylę, to bmw ma więcej koni chyba o jakieś 20, a co do pękania głowic to ponoć pękają podczas wymiany oleju w silniku. Nie można wymieniać, a raczej dolewać oleju na ciepłym silniku. Jak pisałem podobno. Sam osobiście tego nie sprawdzałem. Ktoś kiedyś mi powiedział, żeby założyć strumienicę co podniesie mu troszkę mocy, ale nie wiem ile w tym prawdy.
Jeszcze nie należę do OKP, ale to kwestia dni