Panowie, prosze bez osobistych wycieczek :
Macie duzo racji, ze jest troche zamieszania I spamu, ale powoli sie z tym uporamy.
a teraz prosze pisac na temat I pomoc koledze.
0
rodzaje instalacji
Rozpoczęte przez
greg170
, 14 maj 2006, 10:17
84 odpowiedzi na ten temat
#81 OFFLINE
Napisany 04 maja 2007 - 22:08
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#82 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 11:17
Witam
Rok temu szukałem info o instalacjach do omegi 2v6 - jaka najlepsza, spalanie itp. Niewiele udało mi się znaleźć ... Mam nadzieję że moję info komuś pomoże ... Założyłem instalke V gen. JTG, koszt: 6.5 tys PLN (montaż + instalacja), Autko pracuje bez zarzutu, dodatkowych 5-10% momentu na wale silnika jakoś nie odczuwam ... (niby ma być mocniejszy niż na benzynie). Wszystkiego razem przejechałem ok 26 tys. km z czego 20 tys. na gazie Spalanie: sposób pracy JTG sprawia, że wskazanie kompa benzyny można z czystym sumieniem powiększyć o 20% (wtedy jest optymalne spalanie i komputer się nie gubi) Co jakiś czas kontroluję wskazania tj. odległość, wskazanie kompa + ilość zatankowanego gazu - jeśli się różni to jest coś nie tak z gazem (zauważyłem że tankując na Teskowym cpn-ie spala nawet do 27% więcej więc omijajcie cpn markety)
Spalanie w cyklu mieszanym (do pracy mam 20 klm z czego 5 po mieście) wychodzi ok 12,6 - przy prędkości ok 120-140 (może i szybciej ale lubię jeździć płynnie) ok 13,3 jeśli przycisnę. W mieście autko jeżdziło wypożyczone (stacone) kobiecie po porzejechaniu 120 km w 5 dni wyłącznie po Wrocławiu wyszło ok 19l (... jeździ sportowo :bad: ) Przez ostanie 1,5 tyg odwiedzałem rodzinkę Wrocław-Zakopiec-Przemyśl-Lublin-Warszawa-Łódź-Wałbrzych (pomniejszych nie liczę) W każdym mieście min. po 1-4 godz. wycieczek przejechałem ok 2500km średnia 9,8l benzyny czyli ok 11,8 gazu. (jeździłem spokojnie jak na mnie średnia predkość 65 km/h)
Pozdrawiam
Rok temu szukałem info o instalacjach do omegi 2v6 - jaka najlepsza, spalanie itp. Niewiele udało mi się znaleźć ... Mam nadzieję że moję info komuś pomoże ... Założyłem instalke V gen. JTG, koszt: 6.5 tys PLN (montaż + instalacja), Autko pracuje bez zarzutu, dodatkowych 5-10% momentu na wale silnika jakoś nie odczuwam ... (niby ma być mocniejszy niż na benzynie). Wszystkiego razem przejechałem ok 26 tys. km z czego 20 tys. na gazie Spalanie: sposób pracy JTG sprawia, że wskazanie kompa benzyny można z czystym sumieniem powiększyć o 20% (wtedy jest optymalne spalanie i komputer się nie gubi) Co jakiś czas kontroluję wskazania tj. odległość, wskazanie kompa + ilość zatankowanego gazu - jeśli się różni to jest coś nie tak z gazem (zauważyłem że tankując na Teskowym cpn-ie spala nawet do 27% więcej więc omijajcie cpn markety)
Spalanie w cyklu mieszanym (do pracy mam 20 klm z czego 5 po mieście) wychodzi ok 12,6 - przy prędkości ok 120-140 (może i szybciej ale lubię jeździć płynnie) ok 13,3 jeśli przycisnę. W mieście autko jeżdziło wypożyczone (stacone) kobiecie po porzejechaniu 120 km w 5 dni wyłącznie po Wrocławiu wyszło ok 19l (... jeździ sportowo :bad: ) Przez ostanie 1,5 tyg odwiedzałem rodzinkę Wrocław-Zakopiec-Przemyśl-Lublin-Warszawa-Łódź-Wałbrzych (pomniejszych nie liczę) W każdym mieście min. po 1-4 godz. wycieczek przejechałem ok 2500km średnia 9,8l benzyny czyli ok 11,8 gazu. (jeździłem spokojnie jak na mnie średnia predkość 65 km/h)
Pozdrawiam
#83 OFFLINE
Napisany 07 maja 2007 - 11:33
Majo, a czy mozesz mi powiedzieć jak z regulacją, ponoć przy V generacji są jakieś problemy, bo ECU auta przecież nie zestroisz
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#84 OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 08:05
Regulacja odbywa się poprzez zmianę dysz wtryskiwaczy resztę załatwia ECU auta - problem tkwi w takim doborze, aby komputer wprowadzał minimalne poprawki do czasu otwarcia wtryskiwacza, jeśli źle dobrano to silnik po dłuższym czasie użytkowania może dostawać czkawki na benzynie lub wystąpią problemy z rozruchem silnika. Miałem coś takiego na początku, po pierwszym tys. km serwis wymienił dysze i zrestartował komputer :bad: Generalnie instalacja powinna być tak dobrana, aby komputer pokładowy "nie widział" żadnej różnicy w zasilaniu paliwem - i to wg. mnie jest największa zaleta V generacji.
#85 OFFLINE
Napisany 08 maja 2007 - 08:59
Znam jeden zakład, w Jastrzębiu, który szczyci sie swoimi instalacjami V generacji, szkoda, ze bywam u rodziny tylko w weekendy, bo chetnie bym do nich podjechał na wycenę
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill