Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

rodzaje instalacji


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
84 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 21 czerwca 2006 - 23:56

Do silnika 2.2 16V zaplaciłem 3.900 łącznie ze strojeniem na hamowni :wink: :grin:

#42 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwca 2006 - 08:39

słuchajcie, a Ci co mają II generacje i narzekają żę zamula.. to zakładajcie BLOSA...

jest to swego rodzaju rewelacja

http://www.allegro.p...php?string=blos

#43 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 24 czerwca 2006 - 23:30

a ile u was kosztuje sekwencja do V6? Jakie sa ceny?

#44 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 czerwca 2006 - 17:24

słuchajcie, a Ci co mają II generacje i narzekają żę zamula.. to zakładajcie BLOSA...

jest to swego rodzaju rewelacja

a co to jest ten BLOSA???

#45 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 25 czerwca 2006 - 21:14

BLOS- zamiast reduktora sie to montuje- amerykański wynalazek, który ogranicza spadek mocy (nie ma zwezek) , osiagi sa podobne, a nawet lepsze niz na benzynie, a spalanie mniejsze niz na zwyklej instalce.
Moj kumpel to ma, jest zadowolony , tzn był bo cos zaczeło sie pierniczyc.

#46 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 czerwca 2006 - 15:43

BLOS- zamiast reduktora sie to montuje- amerykański wynalazek, który ogranicza spadek mocy (nie ma zwezek) , osiagi sa podobne, a nawet lepsze niz na benzynie, a spalanie mniejsze niz na zwyklej instalce.
Moj kumpel to ma, jest zadowolony , tzn był bo cos zaczeło sie pierniczyc.


nie ma rozy bez kolcy - zeby to dobrze zalozyc jest wymagana hamownia i dobry mecher


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#47 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 27 czerwca 2006 - 07:24

Więc olewam BLOS'a.
A właśnie wczoraj meches mnie pocieszył, że II gen. w silniku 2.0 16 v to chamskie buraczane centusiostwo i żebym się nie dziwił, że wciąż będzie mi coś nawalać.... :sad: :evil: :evil:

#48 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 28 czerwca 2006 - 23:45

niko, zmien gazownika :!:
dobrze zalozona II gen chodzi nawet z X30XE


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#49 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 czerwca 2006 - 07:08

niko, zmien gazownika :!:
dobrze zalozona II gen chodzi nawet z X30XE

Piterek, he he he.. :razz:
to nie gazwonik powiedział, lecz mechanik.. benzynowiec i przeciwnik gazowania.
Wiele razy słyszałem i czytałem, że auto przerobione na gaz zawsze będzie ponosiło jakieś konsekwencje takowej zmiany i decydując się na gaz wiedziałem o tym i nie mam pretensji do mechesa, z uśmiechem i pogodą ducha znoszę to dogadywanie... a meches dobry, więc go na razie nie zmienię... :cool:

#50 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2006 - 09:44

Więc olewam BLOS'a.
A właśnie wczoraj meches mnie pocieszył, że II gen. w silniku 2.0 16 v to chamskie buraczane centusiostwo i żebym się nie dziwił, że wciąż będzie mi coś nawalać.... :sad: :evil: :evil:


chcesz zobaczyć jak chodzi moja II gen w 2,0 16V ?
NA dodatek mam dupną bo Stefanelli z kompem Bingo - ale nie ja ją zakłądałem.

Prawda jest taka, ze naważniejsze przy zakładaniu LPG jest to, gdzie zakładasz, a nie co zakładasz. Jak wybrze wybierzesz warsztat - będziesz miał spokój.

Moja trzyma wolne obroty, schodzi ładnie do wolnych obrotów, pali normalnie. Jedynie gówniany sterownik nie współpracuje z kompem omegi i powoduje swiecenie czek endżinu - co spowodowało, ze mam go na przekaźniku i działa tylko na benzynie.
Na LPG nie narzekam i narazie nie miałem żadnego problemu.
W Poznaniu moge Ci polecić jeden warsztat.

#51 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 30 czerwca 2006 - 15:00

Cita
Masz rację, ale zobaczymy za 2-3 lata, bo o tym mówił mój meches. Ja mam instalkę chiba nie złą ale założoną w 2002 roku (czyli 4 lata) i to jest to.
Na gazie chodzi mi pięknie (ostatnio tylko te obroty, ale to chyba kwestia czyszczenia krokowego siln.) i chodzi lepiej na gazie niż na benie. Ale niestety wiele części szybciej sie zurzywa i po kilku latach to daje się odczuć. A na benie by tego nie bylo.
następne auto na pewno chcę mieć na benie albo disla.
Olewam grubym siurem gaz.
posrafiam ciule

#52 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 czerwca 2006 - 20:37

Cita
Ale niestety wiele części szybciej sie zurzywa i po kilku latach to daje się odczuć. A na benie by tego nie bylo.
następne auto na pewno chcę mieć na benie albo disla.
Olewam grubym siurem gaz.
posrafiam ciule


Nie bardzo rozumiem, co sie zuzywa szybciej .. to nie jest moje pierwsze auto na LPG :D
Moje auta zazwyczaj jeździły na paliwa 'alternatywne' i jakoś nigdy im nic nie było .. a były momenty, ze robiłem 60 tys rocznie :D

ps. inna sprawą jest, ze nigdy nie miałem auta dłużej niż rok z hakiem :D

#53 OFFLINE   VIDUN

VIDUN
  • 41 postów
  • Dołączył: 30-06-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 30 czerwca 2006 - 21:56

Panowie jak mi się zdaje wszyscy jesteście posiadaczami Omegi "B" ja odziedziczyłem emerytkę "A" 2.0 silnik i chleje 10l /100 km zastanawiam się właśnie nad gazem ale nie mam pojęcia jaki założyć i czy warto :-) może ktoś podpowie ??
Jakie są wady i zalety założenia do starego auta (90r) gazu czy silnik odczówa to boleśniej czy coś w tym stylu

pzdr

#54 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 30 czerwca 2006 - 21:59

1200zł bedzie ci smigac instalka bez probemu- te silniki ładnie chodza na gazie.
A jaki masz przebieg i stan silnika?? I od kiedy ja masz?

#55 OFFLINE   VIDUN

VIDUN
  • 41 postów
  • Dołączył: 30-06-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 30 czerwca 2006 - 22:02

Mam ją 4 miesiące przebied (bliżej nie określony były tam jakieś wymiany w trakcie i licznik bił na nowo) śilnik ma bardzo ładną kompresje - raz zdech mi ako i odpalił po takim kaszlnięciu że byłem w szoku że to w ogóle możliwe :-)

#56 OFFLINE   Gradz

Gradz
  • 714 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Siedlce/ Warszawa

Napisany 30 czerwca 2006 - 22:21

montuj gaz , jak cos ci sie spierniczy to te silniki sa tanie i na mase je mozna dostac. Moim zdaniem nie zastanawiaj sie, montuj i lataj Omcia- nie powinno sie nic dziac skoro tzryma kompresje

#57 OFFLINE   VIDUN

VIDUN
  • 41 postów
  • Dołączył: 30-06-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 01 lipca 2006 - 16:58

Kolo z "Ato - gaz" zaproponował mi montaż używanego gazu za malą kasę coś koło 700 zł ale nie wiem czy to dobry pomysł twierdzi że policja nawet tego nie sprawdza .
Do poniedziałku będę wiedział co i jak.

pzdr

#58 OFFLINE   cath

cath
  • 643 postów
  • Dołączył: 25-06-2006
  • Skąd: Krotoszyn

Napisany 01 lipca 2006 - 22:01

a co myślicie o instalacjach Landi Renzo?? miałem prędzej II gen BRC, działało to ok. ale był mały nie dosyt. Teraz zakładam sekwencję, i zastanawiam się nad marką. Wiem, że podstawa to dobry gazownik, rozważam dwie firmy zakładające gaz które znam, jedne BRC (tam zakładałem poprzednią ), drugą Landi. Koleś lubuje się w silnikach dużo litrażowych tak, że V-ki.
Pytając o instalacje, mam na myśli jakośc elementów danej instalacji. (komp, wtryski itp, czy są jakieś awaryjne itp??. Landi Renzo to typ instalacji OMEGAS

#59 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 02 lipca 2006 - 00:49

Kolo z "Ato - gaz" zaproponował mi montaż używanego gazu za malą kasę coś koło 700 zł ale nie wiem czy to dobry pomysł twierdzi że policja nawet tego nie sprawdza .
Do poniedziałku będę wiedział co i jak.


Nie baw sie w używane instalacje zakładaj nowe i będziesz wiedział co masz :wink: :grin: :grin: :grin:

#60 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 lipca 2006 - 08:33

VIDUN, używka odpada, przy pierwszej porzadniejszej kontroli narobisz sobiue mase problemow, a 500 zl, ktore zaoszczedzisz wydasz na wymiane parownika, lapowki przy przegladach i manadaty :neutral:


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill