rodzaje instalacji
#1 OFFLINE
Napisany 14 maja 2006 - 10:17
#2 OFFLINE
Napisany 14 maja 2006 - 12:02
cena instalacji mnie przeraza :shock:
ale opisz dokladnie kiedy i za ile zalozyles ta instalke..
jaki masz motorek no i ile Ci pali tego LPG...
#3 OFFLINE
Napisany 14 maja 2006 - 22:39
Różnicy w osiągach miedzy LPG a Pb nie dostrzegam. Na LPG jechalem ponad 200km/h i konczyla mi sie droga, na Pb w zasadzie nigdy nie jechalem dłużej niż do 2000obr/min
Komp instalki Bingo - ponoć marne to, ale osobiście nie mialem na to wpłwu, bo LPG było założone, gdy ją kupowałem.
Bulta normalna, w bagażniku - 80 l (64 free to load)
Jak dotąd chwale sobie ją.
Omege mam miesiąc, przejechałem jakies 7 tys. praktycznie tylko po mieście.
#4 OFFLINE
Napisany 14 maja 2006 - 23:00
#5 OFFLINE
Napisany 14 maja 2006 - 23:49
...II gen nie opłaca pozniej mozna jeszcze wladowac wiecej
jak zakladana przez prawdziwego fachowca to dziala bez zarzutu
a ja sobie policzylem, ze LPG sekwencja za 5200 zwroci mi sie za jakies 14 miesiecy, do tego dochodza czestsze wymiany swiec i przewodow, no i drzsze przeglady ... chyba sie nie kalkuluje
#6 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 08:15
#7 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 08:19
sekwencja 5200 to jakas chyba najdroższa ... bo u mnie na wsi 2600 kosztuje założenie sekwencji do omegi zreszta to moj znajomy zakłada i z tego co wiem jest najlepszy na wsi
ale ja mam Vke
#8 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 09:40
ale ja mam Vke
A to zmnienia postać rzeczy ... heh dobrze ze jak mam tylko 2.0 16V
#9 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 09:54
jak zakladana przez prawdziwego fachowca to dziala bez zarzutu
a ja sobie policzylem, ze LPG sekwencja za 5200 zwroci mi sie za jakies 14 miesiecy, do tego dochodza czestsze wymiany swiec i przewodow, no i drzsze przeglady ... chyba sie nie kalkuluje
Zgadzam sie, wszytsko zależy od warsztatu.
Jak pisałem nie mam sekwencji i nie moge powiedzieć złegto słowa. Biorąc pod uwage, że spalanie nie rózni sie miedzy sekwencją a nie sekwencją ... nie wiem, czy ma sens pchania sie w to, zwłaszcza, ze dużo łatwiej spieprzyć sekwencje, niz zwykłą instalke.
Nie wiem jak chodzą Vki, ale cos mi sie obiło o uszy na p.m.s swego czasu, ze narzekano na to, ale nie chu chu nie potrafie odnaleźć wątku.
#10 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 14:09
a ja sobie policzylem, ze LPG sekwencja za 5200 chyba sie nie kalkuluje
:shock: :shock: :shock: :shock:
za***ista cena... nawet nie bede sie zastanawial i nie chce LPG
#11 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 14:15
a ja sobie policzylem, ze LPG sekwencja za 5200 chyba sie nie kalkuluje
:shock: :shock: :shock: :shock:
za***ista cena... nawet nie bede sie zastanawial i nie chce LPG
tu jest fajny kalkulator http://autocentrum.pl/?FF=148
i taki uproszczony http://www.statoil.p...d=153&layout=17
.
#12 OFFLINE
Napisany 15 maja 2006 - 21:12
#13 OFFLINE
Napisany 16 maja 2006 - 07:06
No i dla mnie, bo też nie lubię gazia.Dla lipinskiQQ.
Jak nie będzie mnie stać to ją sprzedam a gazu nie założę
#14 OFFLINE
Napisany 16 maja 2006 - 07:41
na razie sobie tlumacze to w ten sposob:
ze na razie jezdze na benzynie (koszt tankowania gazu i rata miesieczna to mniej-wiecej tyle co bym placil za benzyne)
a za 8miesiecy juz bede tylko oszczedzal
#15 OFFLINE
Napisany 16 maja 2006 - 08:15
ja mam sekwencja, kostowala mnie 4600 i wzialem to na razty (bez dodatkowych kosztow)
na razie sobie tlumacze to w ten sposob:
ze na razie jezdze na benzynie (koszt tankowania gazu i rata miesieczna to mniej-wiecej tyle co bym placil za benzyne)
a za 8miesiecy juz bede tylko oszczedzal
to jak bede 20-21.05 w Lubiniu, to sobie oblookam Twoja instalke
#16 OFFLINE
Napisany 16 maja 2006 - 08:25
#17 OFFLINE
Napisany 31 maja 2006 - 19:50
Raz nawet udało mi się załapać na gaz i przejechałem ok. 30 km. Po zgaszeniu znowu kaplica.
Sprawa mnie nurtowała więc pojechałem do Elpigazu w Poznaniu. A tu jak w morde by mnie ktoś uderzył.
I słyszę, że mam w Aucie instalację gazowa na CNG czyli METAN - gaz ziemny.
I teraz pytanie co z tym zrobić, jaki koszt przeróbki. W piątek jade do speca i myślę że mnie wyliczy ok. 600 zł. za wyminę reduktora i komputera. Nie wiem czy dobrze myślę, a jak ktoś z was spotkał się z tym problemem to proszę o radę.
Dodam, że orginalne butle zostały wymontowane za granicą.
Tylko dziwi mnie fakt, że samochód jechał na tej instalacji z LPG - czy jest to możliwe?
Pozdrawiam.
Nagłośnienie:
Wzmak - JBL DECADE DA3504
Bass - HERTZ DS 250
Scena - Tonsil
Żródło dzwięku - PIONEER DEH-6000UB
...i to wystarcza
#18 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2006 - 08:02
I słyszę, że mam w Aucie instalację gazowa na CNG czyli METAN - gaz ziemny.
I teraz pytanie co z tym zrobić, jaki koszt przeróbki. W piątek jade do speca i myślę że mnie wyliczy ok. 600 zł. za wyminę reduktora i komputera. Nie wiem czy dobrze myślę, a jak ktoś z was spotkał się z tym problemem to proszę o radę.
CNG i butla w kole ? IMO niemożliwe.
ps. jesli jednak jest jak mówisz - moze warto zainwestować w instalacje napełniania butli a nie przeróbki na LPG ?
#19 OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2006 - 23:48
Pierwszy raz cos takiego widze. Na CNG w kole to duzo nie ujedziesz, szczegolnie Omega. Jest przeciez duzo mniej kaloryczny. Moze zamiast przerobki poszukasz stacji z CNG w Polsce Moze rozpoczniesz nowy trend?? :grin:Dodam, że orginalne butle zostały wymontowane za granicą.
#20 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2006 - 19:31
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill