Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Sekwencja Scirocko do X25XE


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wujekprokocim

wujekprokocim
  • 105 postów
  • Dołączył: 21-10-2006
  • Skąd: Tarnów

Napisany 25 października 2006 - 16:43

Witam!

Czytając posty w tym dziale i zastanawiając się nad sekwencja wybrałem tą co w tytule. Moje pierwsze wrażenia są pozytywne, mam ustawione na 40 stopni i 1800obr. W lecie ustawie na 30 st, auto sie jak narazie momentalnie nagrzewa i po 3 km mam juz gaz. W zimie bedzie napewno wiecej to trwało napewno dłużej. Jak narazie wszytko chodzi miodzio, obroty trzyma prawidłowo. Do tego założono 2 filtry fazy lotnej i jeden ciekłej, jak wiadomo to iprzeglądy będa droższe, ale coś za coś. Litwy wtryskowe wybrałem Matrixa ale z jedną cewką (nie mylić tych z 2 co padały jak muchy według forumowiczów) ale jak jest z tymi się okaże w praniu. Co do spalania jak narazie sie nie wypowiem bo zrobiłem niewiele kilosów. Koszt instalki 3400zł z butlą w koło 48l. Jak coś będzie więcej wiadomo dam znać. Pozdro.


1.11.2006 - Spalanie średnie w trasie przy 60 - 130 km wyszło ok 10l, miasto ok 17l. Są to wyniki po pierwszym tankowaniu. Zobaczymy po drugim jak będzie, bo pierwsze to wiadomo regulacja, zabawa itd.


Opel Omega 2.5 V6 Caravan SILVER + LPG Sekwencja SCIROCCO.

#2 OFFLINE   slawek66

slawek66
  • 163 postów
  • Dołączył: 18-06-2006
  • Skąd: Złotów/Nieuw-Vennep

Napisany 30 października 2006 - 20:28

Co do ceny to ci się udało. Ja do silnika 2.2 16V zapłaciłem 3200 zł.
Omega B 2.0 16V + LPG - sprzedana :(
Omega C 2.2 16V + LPG - sprzedana :(
Mondeo 2.0 TDCI (131 KM, 330 Nm) - jak na razie daje przyjemność z jazdy!

#3 OFFLINE   fotozen

fotozen
  • 152 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 02 listopada 2006 - 16:00

mam ustawione na 40 stopni i 1800obr. W lecie ustawie na 30 st, auto sie jak narazie momentalnie nagrzewa i po 3 km mam juz gaz

Świetnie!! Jeśli ja bym tak miał to ałaaa. Djechałbym do pracy i by mi się w bramie przełączył na gaz. A nawiasem mówiąc 40 stopni po 3km to chyba nie jest dobry wynik. Po 3km to powinno być 90.
Pzdr, Zen

#4 OFFLINE   mysiek

mysiek
  • 7 postów
  • Dołączył: 01-11-2006
  • Skąd: Otwock

Napisany 02 listopada 2006 - 23:06

mam ustawione na 40 stopni i 1800obr. W lecie ustawie na 30 st, auto sie jak narazie momentalnie nagrzewa i po 3 km mam juz gaz

Świetnie!! Jeśli ja bym tak miał to ałaaa. Djechałbym do pracy i by mi się w bramie przełączył na gaz. A nawiasem mówiąc 40 stopni po 3km to chyba nie jest dobry wynik. Po 3km to powinno być 90.


Na zime proponowałbym Ci obniżenie temperatury o jakieś 5 stopni. Wyższą temperaturę stosuje się na lato.
Zen: nie należy mylić temperatury reduktora z temperaturą silnika, który p 3 km z pewnością ma już ok 90st.

#5 OFFLINE   fotozen

fotozen
  • 152 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 03 listopada 2006 - 08:28

mam ustawione na 40 stopni i 1800obr. W lecie ustawie na 30 st, auto sie jak narazie momentalnie nagrzewa i po 3 km mam juz gaz

Świetnie!! Jeśli ja bym tak miał to ałaaa. Djechałbym do pracy i by mi się w bramie przełączył na gaz. A nawiasem mówiąc 40 stopni po 3km to chyba nie jest dobry wynik. Po 3km to powinno być 90.


Na zime proponowałbym Ci obniżenie temperatury o jakieś 5 stopni. Wyższą temperaturę stosuje się na lato.
Zen: nie należy mylić temperatury reduktora z temperaturą silnika, który p 3 km z pewnością ma już ok 90st.

Dzięki za poprawkę ale mysiek nie napisał, że chodzi o temp. reduktora więc tak sobie skojarzyłem. Wynika to pewnie z braku wiedzy :-D
Ale jeśli nawet miałbym mieć gaz po 3km to po prostu bym go nie miał.
Pzdr, Zen

#6 OFFLINE   wujekprokocim

wujekprokocim
  • 105 postów
  • Dołączył: 21-10-2006
  • Skąd: Tarnów

Napisany 03 listopada 2006 - 08:34

mam ustawione na 40 stopni i 1800obr. W lecie ustawie na 30 st, auto sie jak narazie momentalnie nagrzewa i po 3 km mam juz gaz

Świetnie!! Jeśli ja bym tak miał to ałaaa. Djechałbym do pracy i by mi się w bramie przełączył na gaz. A nawiasem mówiąc 40 stopni po 3km to chyba nie jest dobry wynik. Po 3km to powinno być 90.


Na zime proponowałbym Ci obniżenie temperatury o jakieś 5 stopni. Wyższą temperaturę stosuje się na lato.
Zen: nie należy mylić temperatury reduktora z temperaturą silnika, który p 3 km z pewnością ma już ok 90st.


Natomiast mi się wydaje, że jednak na zime powinna być ustawiona wyższa temperatura, jest związane z ochroną silnika i reduktora oraz późniejszą eksploatacją instalacji. Natomiast w lecie ustawie na min, bo silnik ma inna temp. otoczenia. Co do tego napewno przysłanię chłodnice deczka aby się szybciej dogrzewał. Po drugie ja jeżdże do pracy 6 km w jedną strone, i po powiedzmy 2-3km przechodzi mi na gaz, to i tak jest dla mnie ok, a ponadto jeżdże sporą odcinki w trasie więc będzie napewno mi się opłacać. A autko eksploatowane częściowo na benzynie daje napewno pozytywne punkty. Co do wyniku 40 st. po 3 km przy ujemnych temp w nocy i mrozie to chyba jednak dobry wynik. W lecie temp. osiągałem w mokmencie, tu jednak już musi być inaczej. Pozdr


Po 2 miesiecznej prawie eksplatacji niestety u mnie zaczęly występować problemy z zamarzaniem wtryskiwaczy (matrix), problem był aż na tyle poważny że musiałem odstawić auto do gazowników , zastosowali podgrzewacz na rurce i teraz jest ok. Niewiem czy to faktycznie wina mrozów czy też wina listw wtryskowych. Jak się to ma u was ?? Pozdro.
Opel Omega 2.5 V6 Caravan SILVER + LPG Sekwencja SCIROCCO.