Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Jaka gleba - jaki zawias


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1823 odpowiedzi na ten temat

#1781 OFFLINE   Czarosik

Czarosik
  • 2 postów
  • Dołączył: 18-07-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 lutego 2016 - 22:19

mam założone opony 225/45



#1782 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 07 lutego 2016 - 22:33

Tam trzeba pchać opony 225/50 a nawet 55

#1783 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 lutego 2016 - 00:44

E tam. Zobacz sobie moją w klubowych. Ja mam ori sport + b8 i 225/45 tez wciśnięte. Nie ma reguły. Jak się złoży zawias dobrze to trzeba szukać felgi do spasu. Dziwi mnie czemu Twoja tak siedzi wysoko

#1784 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 08 lutego 2016 - 10:00

a nawet 55

 

Za duży balon... max 225/50 ew. 235/45


Dodany obrazek


#1785 OFFLINE   premier2

premier2
  • 1 011 postów
  • Dołączył: 29-09-2009
  • Skąd: Piotrków T./ Łódź
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 08 lutego 2016 - 13:33

Dziwi mnie czemu Twoja tak siedzi wysoko
  na seryjnym zawiasie i małym kole musi być wysoko :)

#1786 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 lutego 2016 - 14:03

No ale nie aż tak. To jest przepaść. U mnie tak wysoko nie było

#1787 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 08 lutego 2016 - 19:36

Może ma springi od Vki na przodzie.... Bo fakt przepaść totalna.


Dodany obrazek


#1788 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 lutego 2016 - 19:57

Z tego co widzę...tył też wysoko stoi. Ori zawias tak ma niestety i nie ma co kombinować tylko wymienić sprężyny przód i tył bo jak zaczniesz kombinować i zakładać springi innych producentów to przód będzie twardszy niż tył (lub na odwrót) i jazda na takim zawiasie będzie trochę z d...py ;) Chyba że masz dużo kasy to amory sport należało by kupic...ja kiedyś tez przez to przechodziłem przy 18' i stała taka koza że szkoda gadac :p  dopiero na sport amorach i springach było jak należy chociaż amory nie odpowiadają za wysokość tylko utwardzają brykę...decyzje podejmij sam.

 

 

No ale nie aż tak. To jest przepaść. U mnie tak wysoko nie było

Z tego co pamiętam to oryginał zawias w V6 stoi nieco niżej niż R4.


Edytowany przez user881, 08 lutego 2016 - 20:04.


#1789 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 09 lutego 2016 - 21:40

http://olx.pl/oferta...D5-IDdPPO1.html

#1790 OFFLINE   adiwoj24

adiwoj24

    Zachodzi przy skręcie

  • 341 postów
  • Dołączył: 26-12-2010
  • Skąd: Mońki
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 lutego 2016 - 23:22

Ciekawy zestaw
http://olx.pl/i2/ofe...tml#:3d63a837a7

#1791 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 29 lutego 2016 - 15:47

Może i ciekawy ale do mazdy

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#1792 OFFLINE   Bolo94

Bolo94

    Kandydat na klubowicza

  • 419 postów
  • Dołączył: 09-05-2014
  • Skąd: Brodnica - Gołkowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 29 lutego 2016 - 16:02

:rotfl:



#1793 OFFLINE   jarqo1981

jarqo1981
  • 163 postów
  • Dołączył: 06-02-2010
  • Skąd: Słupsk/Tamworth
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 kwietnia 2016 - 13:52

Witam, za niedługo zakładam nowe b4 i chyba zaryzykuje i wrzucę eibach -30, aktualnie auto stoi wysoko (fotki)...zestaw najtaniej znalazłem na Pl stronce Eibacha, 704 złocicszy, ktoś coś wie, widział inne promo dawać info ;) pozdr!

 

 

Załączone pliki



#1794 OFFLINE   spawek

spawek

    Jest moc jest zabawa

  • 1 014 postów
  • Dołączył: 08-03-2014
  • Skąd: Tomaszów Maz.
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 kwietnia 2016 - 18:47

A nie lepiej h&r -35? są za 770 jakoś na mapet tuning


Najszybsza omega na mokrym na XIX zlocie
Najczystsza omega od XIX zlotu

#1795 OFFLINE   jarqo1981

jarqo1981
  • 163 postów
  • Dołączył: 06-02-2010
  • Skąd: Słupsk/Tamworth
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 kwietnia 2016 - 16:00

Tez mi tak doradzono, na innej stronce znalazłem za 821zł, na mapet nie widać ceny, pewno trzeba dzwonić, wkurza mnie to że ona tak wysoko stoi, ale boje się że to nie wypali seria amorki i krótkie springi :/ waham się...



#1796 OFFLINE   szarak

szarak
  • 225 postów
  • Dołączył: 13-09-2011
  • Skąd: Koszalin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 02 kwietnia 2016 - 17:13

Polecam eibach H&r są progresywne i z tyłu zwoje są tak blisko siebie że ocierają lakier i rdzewieją

#1797 OFFLINE   TomEk WRO

TomEk WRO

    Dr Szajn!

  • 2 412 postów
  • Dołączył: 16-09-2008
  • Skąd: Wrocław/Czernica
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 kwietnia 2016 - 17:36

@jarqo1981 ja w V6 miałem B4 i H&R. Siedziało to fajnie, tył faktycznie jak pisał @szarak W dodatku przy większej ilości osób zdarzyło się obcieranie o nadkola. Na oponie 225/50/17 i dystanie 20mm był bardzo dobry spas. Teraz mam R6 i sachs z eibachem. IMO eibach fajniej jeździ. Set mam dedykowany do omegi 30/20. Tył jest wyżej niż w H&R ale w całości z boku auto jest w delikatnym klinie. Jeśli teraz miałbym wybór to wziąłbym eibacha. A10 brał nówki H&R to popatrz u niego w temacie.


Auto kosmetyka
- korekta lakieru (polerowanie mechaniczne, usuwanie rys)
- woskowanie
- czyszczenie wnętrza
- polerowanie lamp
- przygotowanie auta na specjalną okazję (sprzedaż, wesele)


Zapraszam! Info na PW



Odpicuj swoją omegę xd


#1798 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 kwietnia 2016 - 21:03

Duża jest różnica między tymi eibachami a oryginałem z wysokości



#1799 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 kwietnia 2016 - 23:05

-30 mm


Edytowany przez sypus, 02 kwietnia 2016 - 23:05.


#1800 OFFLINE   jarqo1981

jarqo1981
  • 163 postów
  • Dołączył: 06-02-2010
  • Skąd: Słupsk/Tamworth
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 kwietnia 2016 - 23:08

Duża jest różnica między tymi eibachami a oryginałem z wysokości

Nie zakumałem czy to pytanie czy stwierdzenie :p