Jestem posiadaczem Opla Omegi sprowadzanej z Holandii 2,2 bena na gaz (montowany fabrycznie). Krótko po zakupie okazało się, że bierze płyn chłodniczy i olej. Już wymieniłem: uszczelniacz wałka rozrządu, uszczelkę pod głowicę, uszczelkę kol. wydechowego, uszczelkę kol. ssącego, uszczelkę pokrywy zaworowej, regenerację głowicy. Niestety nadal bierze olej i w dodatku mam niewielką plamę pod rozrządem na tej "półce" pod maską. Nie wiem co robić, "mechanik" powiedział, że najprawdopodobniej poszedł ktoryś z pierścieni. Mam już tego dosyć przejechałem tym samochodem zaledwie 4000 km a już wydałem na naprawę 1800 zł a tu się szykuje następna bomba cenowa. W dodatku "mechanik" zaznaczył, że aby dojść do pierścieni znowu musi zdjąć głowicę.
Podpowiedzcie co robić.................
na jakim oleju jezdzisz ?
czy z wydechu czuc przepalonym olejem, czy kopci na niebiesko jak postoi, czy wymieniales uszczelniacze zaworowe i czy sprawdzales prowadnice ?