Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

KOMUNIKATY


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
109 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Maniurka78

Maniurka78

    Omega Driver

  • 102 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Chocianów

Napisany 22 sierpnia 2006 - 20:51

Czyli który jest ten z "wada"?? mój czy ten po 97?? :wink:

#22 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 sierpnia 2006 - 22:18

ani ten nie ma wad, ani ten....

nastęna różnica, nowy MID potrafi zaprogramować czas i datę z RDSu, nie trzeba tego robić manualnie.

#23 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2006 - 08:15

Jedną rzecz mi powiedźcie....

Z tego co pisze TIS to MID po 97 roku uzyskał stałą pamięć usterek. Więc pytanie odnosi isę zwłaszcza do tych co mają nowy typ MIDa a najpewniej dla roczników 98.

Czy jeżeli np zapala wam się komunikat o stanie oleju bądź wody to trzeba go kasować TECHem czy znika sam?

#24 OFFLINE   marcin

marcin
  • 345 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: z Bazin :)

Napisany 23 sierpnia 2006 - 08:42

mam 98 i znika sam (np. poziom płynu chłodniczego) więc może takie 'małe' błędy znikają a poważniejsze pozostają (???)

#25 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 23 sierpnia 2006 - 09:13

U mnie też znika sam (woda, olej itp) . Swoją droga przydało by sie dolać wkońcu tego oleju :razz:
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#26 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 sierpnia 2006 - 10:29

Ok, więc kwestia pozostaje rozwiązana, przerzucam się na MIDa 98

#27 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 25 sierpnia 2006 - 20:23

no duzo ladniejszy wyswietlacz i chyba sie nie pierd... jak te starsze

#28 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2006 - 20:27

pier się tak samo jak te starsze..

#29 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 25 sierpnia 2006 - 20:36

przewija sie u starego w warsztacie duzo opli i wsumie nie widzialem tego nowszego zeby czegos nie wyswietlal, za to tych 2 czesciowy spierd... troche bylo
moze akurat tak zlozylo, wydawalo mi sie ze juz sa jakos lepiej zaprojektowane :]

#30 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2006 - 21:08

nie bo tam jest taśma taka sama i to się wali,

sluchajcie... przecież komunikaty kompa - to już jest trzeci temat tego typu na forum... a 5 stron mamy chyba dopiero.. nie róbta siarki..

#31 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 sierpnia 2006 - 21:29

przewija sie u starego w warsztacie duzo opli i wsumie nie widzialem tego nowszego zeby czegos nie wyswietlal, za to tych 2 czesciowy spierd... troche bylo
moze akurat tak zlozylo, wydawalo mi sie ze juz sa jakos lepiej zaprojektowane :]



ja mam stary i ani jednego badpixela

ps. Bc30se ale dopiero w tym wątku, dowiedzialem sie jaka jest róznica miedzy wiświetlaczami. Fakt, ze w innym wątku podoba mi sie pomysł z CIDem ... bo to by mnie nawet bardzo interesowało....

#32 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 25 sierpnia 2006 - 21:39

a bo ten wątek to jeszcze ujdzie... ale już powstał nowy.. pogubiłem się sam..

#33 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 września 2006 - 19:17

Jestem teraz w temacie przełożenia u siebie MIDa z rocznika 96 na ten z 98+.

I ucząc się nowego tematu, moge wam powiedzieć że MID z omegi C jest jeszcze inny, ma dodatkowy układ kontrolujący lepkość oleju??? i inne rzeczy związane z olejem, jest to dodatkowy czujnik w silniku i dodatkowy komputerek jeszcze oprócz mida.

Ponadto, sa MID kontroluje prace żarówek stopu a nie jak do tej pory check control.

Innymi słowy MID z omegi C, jest jeszcze bardziej wykrecony i wymaga akrobacji jeśli chce się mieć go w B.

#34 OFFLINE   azir2k6

azir2k6
  • 4 postów
  • Dołączył: 24-08-2006
  • Skąd: Polanica Zdrój/Wa-wa

Napisany 13 września 2006 - 22:26

koelvlos.... mało wody w spryskiwaczu na 100%, koel = cool zimno - lvl = level poziom...

to samo co kohlmitelstand - bo jest to dokładnie zbiorniczek na zimowy płyn spryskiwaczy... takie leksykalne bzdło...


drugiego już nie rozpracuje


NIEPRAWDA!!!!!! sprawdzilem dokladnie:

koel = cool = zimno, chłód, chłodzić
vloeistof = fluid = płyn, ciecz
plei = level = poziom

zapalił mi sie taki komunikat... i CHECK - po dolaniu plynu DO SPRYSKIWACZY - nic sie nie zmieniło!!

po dolaniu PŁYNU CHŁODNICZEGO - już nie zapala się ww. komunikat!!!

....a poza tym sprawdzilem w slowniku ;-)))

pozdr! hehehe ;-)))
azir2k6 (ZP)

#35 OFFLINE   Cichy

Cichy
  • 210 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Lubin

Napisany 01 listopada 2006 - 21:42

headlight tail light- to mi sie ostatniow wyswietla, przetlimaczcie prosze bo nie kumam
bylo milo ale sie i to skonczylo

#36 OFFLINE   DaQla

DaQla
  • 252 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Świnoujście

Napisany 01 listopada 2006 - 22:48

headlight tail light- to mi sie ostatniow wyswietla, przetlimaczcie prosze bo nie kumam


Tylne światło pozycyjne ci sie spaliło. UWAGA!! wydawać sie bedzie że jest ok bo w każdej lampie są dwie żarówki od pozycyjnego a spaliła sie pewnie tylko jedna.
129KM@183nm Cześć [you:bd5ccc2ae1]

#37 OFFLINE   cris1979

cris1979
  • 11 postów
  • Dołączył: 04-01-2007
  • Skąd: Mordy

Napisany 05 stycznia 2007 - 02:07

Witam. A może ktoś wie co oznacza komunikat Abblendl. Rucklicht :?: (coś ze światłami) tylko dodam że wszystkie żarówki świecą :neutral:
A jeszcze jedno: jakiś rok temu mysz przegryzła mi kabel od prawego światła mijania ale nie mogłem zlokalizować w którym miejscu i wstawiłem nowy na miejsce przegryzionego. Może to ma jakiś wpływ że ciągle pojawia się ten komunikat :neutral:
Zgóry dzięki za pomoc :!:
cris1979

#38 OFFLINE   wojteksz

wojteksz
  • 178 postów
  • Dołączył: 22-11-2006
  • Skąd: okol.andrychowa

Napisany 05 stycznia 2007 - 06:36

u mnie problem z komun.,,velmangel lub oelmangel,,prawdopodobnie holenderski.stym ze olej w silniku sprawdzony od czasu do czasu nalany do maxa no i problem zostaje .silnik 93 st cel zapala sie check i ten komunikat.

#39 OFFLINE   wojteks_07

wojteks_07
  • 115 postów
  • Dołączył: 16-12-2006
  • Skąd: Krosno

Napisany 14 stycznia 2007 - 10:49

mnie się wyświetla po niemiecku Leuchtweite Fahrlicht a jak przełączę na angielski to wyświetla się Headlight Field/Vision.
Była spalona żarówka drogowego ale ją wymieniłem, pozostałe światła świecą.

#40 OFFLINE   maciekp91

maciekp91
  • 62 postów
  • Dołączył: 29-11-2006
  • Skąd: Biała Rawska

Napisany 10 marca 2007 - 17:26

a ja mam komunikat: Bremslicht Prufen... i świeci się od zawsze, i jeszcze jeden Bremsbelag( choć wymieniałem 2 dni temu klocki z czujnikami).