Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Czujnik położenia przepustnicy.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
21 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   XOK

XOK
  • 3 postów
  • Dołączył: 19-11-2013
  • Skąd: Wodzisław
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Y22XE

Napisany 01 marzec 2016 - 19:38

Kolektor oryginalny czyli długi;)

#22 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 191 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 12 styczeń 2018 - 17:20

Odgrzeje bo mam ten sam problem. Dolot długi a wiązka ecu z 95roku, zamieniałem kable. Wg. autodaty piny są od dołu numerowane, u mnie 1 od dołu masa po odpaleniu, 2-gi środkowy 5v po zapłonie, 3-ci ten od góry sygnał do ecu. Ja mam napięcie na 3-cim na wolnych obrotach 4.7V i dodając gazu spada. Kupiłem drugi czujnik i tak samo (sprawdziłem go na zasilaczu przed montażem to działał że rosło napięcie) W poprzednim czujniku to samo. To zamieniłem kable według porady z tego forum i wtedy stałe 5V jest na górze Pin 3 a zmienia się też maleje na 2-gim, masa zawsze na 1, silnik ma check i wysokie obroty po odpięciu czujnika normalne.

Jak to ma być podłączone?

Czy jeśli stałe 5V naprawde ma być na górze (3) to mogłem uszkodzić 2 czujniki że działają odwrotnie, także poza autem?

Wg. powyższego schematu napięcie wyjsciowe mierzy się między 2 a 3, przecież to są plusowe a 0v jest na 1?

Proszę o pomoc bo męczę się z tym od tygodnia, wiązke sprawdzałem itp. Co jeszcze może powodować za wysokie napięcie błąd 0120