Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Co trzeba wymienić w pierwszje kolejności?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   niko

niko
  • 383 postów
  • Dołączył: 14-06-2006
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 23 października 2006 - 17:13

Nie dawno wyregulowałem gaz komputerowo i nadal spalanie jest zbyt wysokie.
Proszę o poradę co, jak często i w jakiej kolejnośći trzeba wymieniać przy inst. gazowej. Potrzebuję tej wiedzy, żeby nie dać się naciągnąć gazownikom. Moi "zaufani" gazownicy z Krakowa zebrali mandżur i spier.. lili na Zachód i teraz muszę jechać "bylegdzie".
Zeszłej jesieni wymienili mi filtry i chodziło do lata super. Nie pamiętam jakie to filtry; nie znam się.
W lecie jakoś spalanie zbytnio wzrosło, szczególnie w cyklu miejskim. Teraz dochodzi do 19-20 litrów gazu, a przed latem (jesień, zima, wiosna) wahało się w granicach 14-17 litrów, ale nigdy do 19-20l !!!
Jakie to filtry i co poza filtrami?
1. Filtr powietrza?
2. Filtr gazu?
co jeszcze ???
proszę o dokładne i szczegółowe info (jeśli się komuś zechce pisać o tak oczywistych sprawach :cry: )
pozdro



#2 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 października 2006 - 17:32

W lecie jakoś spalanie zbytnio wzrosło, szczególnie w cyklu miejskim. Teraz dochodzi do 19-20 litrów gazu, a przed latem (jesień, zima, wiosna) wahało się w granicach 14-17 litrów, ale nigdy do 19-20l !!!
Jakie to filtry i co poza filtrami?
1. Filtr powietrza?
2. Filtr gazu?
co jeszcze ???
proszę o dokładne i szczegółowe info (jeśli się komuś zechce pisać o tak oczywistych sprawach :cry: )
pozdro