Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Może zrobimy opcje pomógł?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
108 odpowiedzi na ten temat

Ankieta: Czy podoba Ci się ten pomysł? (1 użytkowników głosowało)

Czy podoba Ci się ten pomysł?

  1. Tak (47 głosów [51.65%] - Zobacz)

    Procent głosów: 51.65%

  2. Nie (36 głosów [39.56%] - Zobacz)

    Procent głosów: 39.56%

  3. Nie mam zdania (8 głosów [8.79%] - Zobacz)

    Procent głosów: 8.79%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1 OFFLINE   siwy873

siwy873

    Byly klu.owicz - do czasu

  • 526 postów
  • Dołączył: 22-03-2008
  • Skąd: Kalisz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 09:36

witam na innych forach za pomoc przyznaje sie punkty pomogl...moze zrobimy cos takiego u nas..z jednej strony to troche motywacja do pomocy na forum jesli na zlotach nas nie ma a z drugie strony widac tez kto sie stara..co o tym sadzicie..??

#2 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 11:32

Jezeli pomysl sie spodoba to 3 lata I bedzie wdrozony… ;) Mnie to ani grzeje ani ziebi – z jednej fajna sprawa, a z drugiej to ludzie pisza najczesciej PW do tych ktorzy maja wiele takich punktow, no I jak potem dojdziesz kto rzeczywiscie cos potrafi I sie stara a kto powiela stare posty I nabija sobie punktow jak niektorzy postow na off-topie … Potem zostaje problem tego komu odwali jak sie bedzie mogl wywyzszac itp…
Sam zamysl jest ciekawy, liczba “pomogl” mogla by byc zliczana z iloscia postow I dlugoscia “zycia” na forum I np potem nadawane jakies funkcje . Na innym forum (nie polskim ale nie powiem jakie :p) jest np poczatkujecy, sredni, srednozaawasowany,itd az do Rycerz Omegi i Omega Baron. Niestety jest to nadawane od liczby napisanych postow I wielu ludzi z wiedza ktorzy pisza z sensem na duzo nizsza range niz “krzykacze” nabijajacy sobie po kilka tysiecy postow w Off-Topic.
Jak bedzie takie rozwiazanie to sie ciesze, jak nie to tez sie ciesze

#3 OFFLINE   V6

V6
  • 429 postów
  • Dołączył: 03-07-2007
  • Skąd: warszawa

Napisany 20 czerwiec 2008 - 11:44

niz “krzykacze” nabijajacy sobie po kilka tysiecy postow w Off-Topic.

I nabija sobie punktow jak niektorzy postow na off-topie …


w dziale off-top jest wyłączony licznik postów :mrgreen:

Mnie funkcja pomógł , do szczęscia nie jest potrzebna, ktos kto jest jakiś czas na forum zdążyl sie zorientować kto z userów jest mocny w jakiej dziedzinie.
Jezeli bedzie funkcja "pomógł" to dobrze a jak nie to tez dobrze

Jezeli moge pomóc i wiem cos na dany temat to pomagam, czy funkcja "pomógl"
bardziej mnie zmotywuje , nie sadze.
Uwazam ,ze jezeli jestem w tej społecznosci to chyba po to aby pomagac i dobrze się bawic i milo spedzac czas.

#4 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 12:14

V6 – ale pewnie da sie w innych dzialach nie piszac wiele zwiazanego z technika :D
Niewazne zreszta – bedzie to bedzie nie to nie. Sam pomysl jest fajny, ale obserwuje tez inne fora, gdzie jedni poprzyznawali sobie tytuly Bogow, a reszta musi jechac na zlot, zeby dostac naklejke klubu, za czlonkostwo w ktorym zaplacili...

#5 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 12:30

Ehh - nie macie innych problemów??



 


#6 OFFLINE   Shreader

Shreader

    ani B, ani B FL ;)

  • 218 postów
  • Dołączył: 20-07-2007
  • Skąd: Szamotuły

Napisany 20 czerwiec 2008 - 12:35

Ehh - nie macie innych problemów??

1 PKT !

#7 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 12:40

Ehh - nie macie innych problemów??

W sumie to nie… auto sie nie psuje, prosb o pomoc co kot naplakal. Co innego robic jak nie spamowac?

#8 OFFLINE   Roozga

Roozga

    Wujek Dobra Rada

  • 8617 postów
  • Dołączył: 14-04-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 13:16

W sumie to nie… auto sie nie psuje, prosb o pomoc co kot naplakal. Co innego robic jak nie spamowac?


Poprzeglądaj sobie posty bez odpowiedzi i bez rozwiązania ;) :mrgreen:



 


#9 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 20 czerwiec 2008 - 14:02

Ktorys dzien z rzedu to robie

#10 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 czerwiec 2008 - 14:40

A jak ktoś se sam "pomoże", to też się będzie liczyć :?: :shock: :mrgreen: :razz:

.. auto sie nie psuje, prosb o pomoc co kot naplakal. Co innego robic jak nie spamowac?

Zawsze se można jakiegoś rzęcha kupić i się z nim całymi miesiącami :censored:

:razz:

#11 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 19:36

Witam,

mam propozycję, konkretnie do działu technicznego, nową opcję "pomogł". Tym sposobem można wyraźić swoją wdzięczność za pomoc, bez spamu post pod postem "THX".

Czym są punkty pomógł/pomogła?
Punkty pomógł/pomogła są formą uznania i nagrody dla użytkowników forum za poświęcony czas i udzieloną pomoc innym użytkownikom. Punkty pomógł/pomogła nie powinny być w żaden sposób egzekwowane przez użytkowników pomagających, są one dobrowolnym gestem. Sytuacja w jakiej można dawać punkty pomógł/pomogła jest najczęściej zależna od regulaminu bądź tematyki forum.
Powrót do góry

Kto może dawać punkty pomógł/pomogła?
Punkty pomógł/pomogła może dać tylko i wyłącznie autor tematu (użytkownik, który założył temat) w obrębie tego tematu.
Powrót do góry

Dlaczego na niektórych forach pod moim avatarem nie są wyświetlane punkty pomógł/pomogła?
Punkty pomógł/pomogła są wyświetlane tylko w tych kategoriach, forach i subforach, w których jest możliwość wystawiania punktów. Jeżeli w widoku tematu pod swoim avatarem nie widzisz informacji o ilości posiadanych punktów pomógł/pomogła oznacza to, że w tym miejscu administrator zabronił wystawiania punktów pomógł/pomogła. Punkty pomógł/pomogłą nie są wyświetlane u użytkowników, którzy nie mają na swoim koncie co najmniej jednego punktu.
Powrót do góry

Jak mogę sprawdzić liczbę i inne informacje związane z punktami, które posiadam ja i inni użytkownicy?
Liczba posiadanych punktów pomógł/pomogła jest wyświetlana w widoku tematu pod avatarem użytkownika. Aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie tematów i postów, w których użytkownik otrzymał punkty należy przejść do profilu użytkownika i kliknąć na liczbę punktów. Podobnie każdy temat i post, w którym został wystawiony punkt pomógł/pomogła jest wyróżniony spośród innych tematów i postów. Wykaz najczęściej pomagających osób znajduje się też w ogólnych statystykach forum.
Powrót do góry

W jaki sposób mogę dać użytkownikowi punkt pomógł/pomogła?
Jako autor tematu widzisz pod postem każdego użytkownika ikonkę z napisem 'Pomógł', wystarczy na nią kliknąć i potwierdzić wystawienie punktu. Pamiętaj aby kliknąć na 'Pomógł' pod tym postem, w którym osoba Ci pomogła.
Powrót do góry

Ile mogę wystawić punktów w jednym temacie?
Nie ma ograniczenia co do ilości wystawionych punktów, jednak należy punkty wystawiać tylko i wyłącznie osobom, które pomocy udzieliły!
Powrót do góry



#12 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 20:22

koncepcja bardzo ciekawa :)

od siebie zaproponuje by punkty był osobno naliczane dla każdego działu :) w końcu ktoś może świetnie znać się na LPG i mieć tylko podstawową wiedzę z diesla

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#13 OFFLINE   mrogal

mrogal

    ex PREZES SyBy co ma e65 750i

  • 1418 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Pasłęk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 28 listopad 2013 - 20:36

smoku racja i nie racja :nie:
jak dla mnie to nie ma znaczenia:nie: jak nie obciąży forum to se może być :tak:
ale w 2008 r to miało to rację bytu :tak:
teraz dział techniczny ogranicza się prawie do tematu: szybkie pytanko - szybko odpowiedź;)
bo:
bo prawie wszystko już było opisane;
bo samo pomógł i tak będzie przy tych osobach, które mają najwięcej postów:D
bo ja się znam tylko na raportowaniu i spamowaniu, to mi to lotto i "lajka" miał raczej nie będę :lol:

ale, jeśli nie będzie przeszkadzało to "pomógł' dla funkcjonowania forum, to niech se będzie, jeśli ma zamulić "silnik-serwer" to go nie chcę :nie:

#14 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 20:39

teraz dział techniczny ogranicza się prawie do tematu: szybkie pytanko - szybko odpowiedź


Oj nie do konca się zgodzę, dużo jest indywidualnych problemów jak ostatni temat. "3.0 zgasła i nie odpala". I będzie cały czas.

#15 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 20:48

Oj nie do konca się zgodzę, dużo jest indywidualnych problemów jak ostatni temat. "3.0 zgasła i nie odpala". I będzie cały czas.

większość to była omówiona :) problem taki że dużo osób po rozwiązaniu problemu nie napisze co było przyczyną i powstają kolejne tematy o tym samym :(

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#16 OFFLINE   mrogal

mrogal

    ex PREZES SyBy co ma e65 750i

  • 1418 postów
  • Dołączył: 31-03-2009
  • Skąd: Pasłęk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 28 listopad 2013 - 20:50

dobrze, że napisałeś

konkretnie do działu technicznego

bo jakby wszędzie, to w dziale : "Porady przed zakupem", każdy by widział więcej aby "lajka" tfu znaczy "pomógł" złapać ;)
:lol:


:tak: smoku dobrze prawi :ok:

#17 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 28 listopad 2013 - 20:52

Puścisz linka z odpowiedzią i masz "punkcik"? ;) Jak dla mnie zbędny bajer. Potem będą wycieczki na pw do tych co mają najwięcej punktów z pytaniami różnej treści, znam to z innych forów ;)

#18 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 20:57

dobrze, że napisałeś

bo jakby wszędzie, to w dziale : "Porady przed zakupem", każdy by widział więcej aby "lajka" tfu znaczy "pomógł" złapać ;)
:lol:


:tak: smoku dobrze prawi :ok:


Napisałem wyraźnie, ze chodziło mi o dział techniczny a nie o porady przed zakupem omegi.

#19 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 21:02

Puścisz linka z odpowiedzią i masz "punkcik"? ;) Jak dla mnie zbędny bajer. Potem będą wycieczki na pw do tych co mają najwięcej punktów z pytaniami różnej treści, znam to z innych forów ;)

Ci co są dłużej i przeglądają dział techniczny to wiedzą czyje wypowiedzi traktować prawie jak wyrocznie a czyje z zachowaniem nieco dystansu.

z systemu punktacji korzystali by nowi użytkownicy oraz osoby które raczej nie zaglądają do działu technicznego. a otrzymanie szybko, konkretnej i dobrej odpowiedzi zwiększa szanse że nowy użytkownik zostanie na forum i w przyszłości wstąpi do Klubu :)

chodź ja uważam że ważniejszy by było zmienić nieco moderowanie działu technicznego, tak by ten dział moderowali ludzie znający dobrze konkretny dział jak np. silnik diesla czy elektrykę. Ale to już pomysł na zupełnie inną propozycję i dyskusję ;)

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#20 OFFLINE   Alley

Alley

    wolny folwark

  • 3241 postów
  • Dołączył: 20-09-2009
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 28 listopad 2013 - 21:03

Puścisz linka z odpowiedzią i masz "punkcik"? ;) Jak dla mnie zbędny bajer. Potem będą wycieczki na pw do tych co mają najwięcej punktów z pytaniami różnej treści, znam to z innych forów ;)


To trzeba teraz patrzec na malejace statystyki zeby morgalowi się łeska w okresu kreciła bo już nic sie na tym forum nie zmieni jak kazdy pomysl jest tak z gory odrzucany. Zawsze jest coś takiego jak test i zawsze mozna usunac to co się dodało do forum.

Propozycja smoka bardzo mi się podoba na selekcje pb, on, lpg. Tylko po mojemu ciężko byłoby to odseparować.

Z kolei ilość "pomocy" dla nowego użytkownika to informacja kompetentności na dany temat usera.