Nie można odpalić 2.0 dti
#1 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 20:51
Prosze o podpowiedzi - może ktoś się spodkał z podobną awarią z góry dziękuje i pozdrawiam
Jest to omega 2.0 dti 1999 r 220000 tys przebieg
#2 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 07:13
#3 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 16:28
Jeszce jedna sprawa czytałem w postach o nastawniku i tam piszą koledzy że jest jakis użądzenie magiczny czujnik który to oszukujace pompe i nastawnik koszt tego ok 100 pln prosz\e napiszcie czy jeśli okaże się że to nastawnik moąna bt to użądzonko wstawic bo wydac 1500 pln to mnie troche boli.
Pozdrawiam i dziękuje
#4 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 16:30
#5 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 17:21
Przewód doprowadzający rope do pompy wtryskowej odkręcałem paliwo idzie podczas kręcenia silnikiem tylko wydaje sie że jakoś słabe ciśnienie leci tak sobie .
#6 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 17:26
On ma lecieć od pompy do wtryskiwaczy metalowymi przewodami dość żwawo. Trzeba podłączyć kompa, kręcić rozrusznikiem i patrzeć w wartości rzeczywist i żądane: obroty pompy i wału, kąty wtrysku i dawki paliwa.
#7 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 17:47
co do tego techa to mam pytanie , majatecha z prawdziwego zdarzenia- serwisowego czy tego za 300 zeta?? z allegro???
#8 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 18:23
A co do sugesti JACEKCZEWA co do tych zimnych lutów mam podejrzenia że to nie to ale ???
ale przy mnie się podłączal laptopem i nie mógł połączyć się z przekażnikiem sterującym silnikiem to widziałem ale przecież nie znam sie na tym obsłudze techem
techa ma profesjonalnego z laptopa wszystkie marki obskakuje zresztą polecony przez znajomych
dzięki za porady jutro będe coś więcej wiedział
#9 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2008 - 17:33
<pozdrawiam>
#10 OFFLINE
#11 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2008 - 20:27
#12 OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 21:29
Jeszcze jedno jeśli naprawi ten sterownik to czy i jak długo będzie to chodziło .
Na co mam sie zdecydować wiem że koszt naprawy samej elektroniki będzie mniejszy o połowe.
Pozdrawiam i prosze o podpowiedz???!
#13 OFFLINE
Napisany 24 czerwca 2008 - 22:19
Jak mechanicznie jest ok to nie ma co tego ruszać - tylko lać paliwo w miarę dobrych stacjach, dolewać mixolu, nie jeździć na rezerwie i mechanicznie nie powinna się sypnąć.
Pozdr.
M.
#14 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2008 - 09:05
#15 OFFLINE
Napisany 25 czerwca 2008 - 14:29
#16 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2008 - 11:09
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi
Pozdrowienia M
#17 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2008 - 21:43
1/nie zawsze za pierwszym razem zapala ,albo złapie tak kiwnie silnikiem i zgaśnie na ciepłym silniku .
2/zapaliła mi się pare razy żółta lampka z piorunem ale na chwile i zgasła a potem na komputerze check czy jakoś tak i zgasła i teraz sie nie świeci co to oznacza? byłem u tego mechanika co robil powiedział że zawór EGR bo go czyścił i był bardzo zapaćkany -kazał go przemyć ?????
3/nie pamiętam jak było przed naprawa ale nie świeci się kontrolka od świeć żarowych jak przekręcam kluczyki -czy tak powinno być?bo nie pamiętam jak było przed naprawą
4/wzrosło złużycie oleju napędowego -przed naprawą na postoju przy obr.600/min było 0,6do 0,7l/h a teraz przy obr.800/min 1,7l/h i podczas jazdy wskazuje bardzo duże złużycie np. 1200 obr 17L podczas jazdy a podczas przyśpieszania nawet do 30 L cos mi to nie pasuje odnieście się prosze do moich pkt. a może tak musi byc bo jak nie to podjeżdzam do mechanioora niech poprawia .
Dziękuje i pozdrawiam M
#18 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2008 - 21:47