błąd w programie opel scaner 1125
#1 OFFLINE
Napisany 11 czerwca 2008 - 22:52
czy ktos mi może powwiedziec co oznacza ten błąd w programie opel scaner
1125 bo nigdzie o tym błędzie niesłyszałem
(boost Pressure solenoid valve high input)
I coś tam pisze jakby szukac w okolicy terminala 96 ,ale gdzie to jest?
Za pomoc z gury dziekuje :???:
aha jesze do tego taki komunikat przetłumaczony troche na polski
Maksymalna wydajność zostanie zmniejszona.
Zaworu recyrkulacji spalin jest wyłączony
Boost kontroli ciśnienia powietrza nie jest już możliwe.
Zainteresowani Terminale:
96
A to orginalny komunikat oplscanera
(Short to voltage in circuit to control unit terminal 96
Effect:
Maximum performance will be reduced.
Exhaust gas recirculation valve is switched off
Boost pressure control is not longer possible.
Concerned Terminals:
96)
#2 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 08:07
Witam wszystkich!
czy ktos mi może powwiedziec co oznacza ten błąd w programie opel scaner
1125 bo nigdzie o tym błędzie niesłyszałem
(boost Pressure solenoid valve high input)
I coś tam pisze jakby szukac w okolicy terminala 96 ,ale gdzie to jest?
Za pomoc z gury dziekuje ??:
aha jesze do tego taki komunikat przetłumaczony troche na polski
Maksymalna wydajność zostanie zmniejszona.
Zaworu recyrkulacji spalin jest wyłączony
Boost kontroli ciśnienia powietrza nie jest już możliwe.
Zainteresowani Terminale:
96
A to orginalny komunikat oplscanera
(Short to voltage in circuit to control unit terminal 96
Effect:
Maximum performance will be reduced.
Exhaust gas recirculation valve is switched off
Boost pressure control is not longer possible.
Concerned Terminals:
96)
blad szeroko rozumiany tak jak p0400 - zacznij od sprawdzenia wszystkich podcisnien czy nie ma gdzies pekniecia.
#3 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 14:23
Mechanik musi przeprowadzić kontrolę zaworu upustowego turbosprężarki za pomocą pompki próżniowej z kontrolą ciśnienia doładowania za pomocą manometru.
Niech "na szybko" podłączy zasilanie podciśnieniem prosto do siłownika turbiny, omijając elektrozawór regulacji - jeśli doładownie wynosi ok.0,8-1 bar /bezwgl.1,8-2 bar/ przy 4000obr,to problem dotyczy elektrozaworu regulacji ciśnienia doładownia lub jego obwodu pneumatycznego lub elektrycznego.
Można wtedy podmienić elektrozawór od przełączania rury dolotowej /obok akumulatora/, jest identyczny.
P1125 - kod dotyczy rozbieżności masy powietrza zmierzonej za pomocą przepływomierza MAF z wartościami pobranymi z mapy charakterystyki zapisanej w pamięci - uszkodzenie przepływomierza. Podmień od kogoś przepływomierz i sprawdź.
#4 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2008 - 23:04
p1125-zawór ciśnienia doładowania - sprawdź czujnik ciśnienia.
Mechanik musi przeprowadzić kontrolę zaworu upustowego turbosprężarki za pomocą pompki próżniowej z kontrolą ciśnienia doładowania za pomocą manometru.
Niech "na szybko" podłączy zasilanie podciśnieniem prosto do siłownika turbiny, omijając elektrozawór regulacji - jeśli doładownie wynosi ok.0,8-1 bar /bezwgl.1,8-2 bar/ przy 4000obr,to problem dotyczy elektrozaworu regulacji ciśnienia doładownia lub jego obwodu pneumatycznego lub elektrycznego.
Można wtedy podmienić elektrozawór od przełączania rury dolotowej /obok akumulatora/, jest identyczny.
P1125 - kod dotyczy rozbieżności masy powietrza zmierzonej za pomocą przepływomierza MAF z wartościami pobranymi z mapy charakterystyki zapisanej w pamięci - uszkodzenie przepływomierza. Podmień od kogoś przepływomierz i sprawdź.
trafiles w 10 z tym elektro zaworem chyba, po podmianie niewyswietla tego błedu tylko wyswietla 2 błąd jakby tamten przy podszybiu byl padnięty (ale o normalne przy podmiance,czyli jest uszkodzony chyba) sprawdałem elektrozawór ma przejsie i reaguje na 12 volt ,kontrolka pomarańczowa na tablicy mryga,wczesniej jak włonczyłem zapłon kontrolka swieciła cały czas,teraz nieświeci ale jak dotkne pedału gazu na zgaszonym silniku odrazu mryga,na zapalonym bez dodawania gazu mryga.
jutro jade po ten elektrozawór może coś da.
Dzieki za pomoc !
Wspomne tylko jak mi sie to stało, samochód dałem do myjni po godzinie wruciłem po omcie i odrazu pomarańczowa kontrolka oraz brak mocy