Omega 2.0 DTI 16 v -problem z silnikiem
#1 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2008 - 19:07
Moj pierwszy post na forum.
A więc mój problem zaczał się jak dałem samochód do myjni na godzinke,auto umyte ale z jazdą gorzej.
Gdy odebrałem omcię z myjni,wsiadam odpalam a tu zonk pali sie kontrolka (żółta)układ elektroniczny silnka na 100 procent coś zalali ,tylko co? oczywiscie to nie ich wina mówią. A więc moze ktoś miał taki przypadek co w omedze jest narażone na zamoczenie?
Niemogę sprawdzic błędu bo niemam fejsa (zamówiłem u PIWKA ale poczta Strajkuje K---
Za pomoc z gory dzięki
Aha auto jeździ tylko zamulone i do 4000 tys obrotów sie wkręca
#2 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2008 - 19:30
A tak na poważnie to silnik pracuje w trybie awaryjnym, bez sczytania błędów ciężko cokolwiek wywróżyć.
Ja już czekam półtora tygodnia na fejs od piwka i to bynajmniej nie z winy poczty, ale z jego. Także jak Ci sprawne auto potrzebne do jazdy to podjedź do jakiegoś magika i niech sczyta błędy (~50-100 zł.)
Pozdr.
M.
#3 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2008 - 16:41
Problem z nimi jest takie że jak dostanie się do wtyczki jakiś brud,woda itp to wtyczka przerywa i odłącza turbinke, a samochód wchodzi w tryb awaryjny.
Wtyki wypnij, spryskaj wd40 albo jakimś Kontaktem i po sprawie
#4 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2008 - 18:41
ja w Vectrze z x20dth miałem podobnie. Problemem był zawór podciśnienia, ten po lewej stronie przy podszybiu patrząc od przodu, w omesi może być gdzie indziej bo to tył napęd. W sumie to są trzy takie zaworki, wyglądają jak małe grzybki i podłączone są do nich te cienkie rurki od podciśnienia.
Problem z nimi jest takie że jak dostanie się do wtyczki jakiś brud,woda itp to wtyczka przerywa i odłącza turbinke, a samochód wchodzi w tryb awaryjny.
Wtyki wypnij, spryskaj wd40 albo jakimś Kontaktem i po sprawie
Ok dzięki jutro sprawdze bo dzisiaj jusz niedam rady po robocie
#5 OFFLINE
Napisany 10 czerwca 2008 - 00:34