Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

omwega2.2dti


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   thomski70

thomski70
  • 2 postów
  • Dołączył: 05-06-2008
  • Skąd: Gdynia

Napisany 05 czerwca 2008 - 09:56

Witam wszystkich klubowiczów :piwo: Od niedawna jestem posiadaczem już trzeciej omegi ,dwie poprzednie to benzynki 20 16v przed liftem ,obecna 2,2dti 2003r.84 tys przebiegu. Mam pytanie do kolegow z wiekszym doswiadczeniem -Czy jest to normalny objaw ,po ryszeniu na jedynce nastepuje minimalne zadlawienie ,później juz jest ok na kazdym biegu .Wszystkie niezbedne elementy typu oleje filtry po zakupie zostały wymienione.Proszę o porade.

#2 OFFLINE   ArturL

ArturL

    arturl1@poczta.onet.pl

  • 1 339 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 czerwca 2008 - 11:07

Nienormalne.

#3 OFFLINE   slawekbor

slawekbor
  • 297 postów
  • Dołączył: 17-02-2008
  • Skąd: Chełm

Napisany 05 czerwca 2008 - 18:51

thomski70, Osobiście posiadam identyczny sinik, lecz z tym problemem nie spotkałem się. Mój samochód startuje bez żadnych problemów. Sądzę, że w twoim przypadku może być problem związany z jakimś zabrudzeniem, które w początkowej fazie ogranicza przepływ paliwa. :wink:
Moja krowa nie daje mleka, ale z pod tyłka ucieka

#4 OFFLINE   thomski70

thomski70
  • 2 postów
  • Dołączył: 05-06-2008
  • Skąd: Gdynia

Napisany 06 czerwca 2008 - 16:05

a jak sie ma sprawa przepływomierza w tych silnikach????