Koledzy!
2,5 dti common rail, na zimno pali ładnie, jak zagrzeje się powyżej 80 stopni to nie odpala (chyba, że go kręcę 8-10 razy). Byłem u tzw. "specjalisty", który podłączył auto do kompa i orzekł, że błędów nie pokazuje i generalnie to nie wiadomo co jest grane.
Czy ktoś z was zetknął się z podobnymi objawami w 2,5 dti?
Proszę o pomoc.
0
2,5 dti nie pali na ciepło
Rozpoczęte przez
PiotrP
, 03 cze 2008, 10:23
4 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2008 - 10:23
#2 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2008 - 11:41
PiotrP, trzeba sprawdzić wskazania na zimno i ciepło (wtedy, gdy nie chce odpalić) czujnika temperatury cieczy chłodzącej (silnika) dającego sygnał do ECU, czujnika obrotów wału i rzeczywiste/żądane wartości z pompy wtryskowej. To tylko spr. kompem (Tech2 lub opelscanner)
#3 OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2008 - 06:46
Ja mialem podobny problem! Na alegro kupilem takie sprytne uzadzenie ktoro wlancza swiece na cieplym silniku i problem znikna.Pali na dotyk czy ciepla czy zimna.Wpisz w Allegro =Zle odpala = i znajdziesz to uzadzonko.Montaz bardzo prosty.Koszt to tylko 80zl. ale efekt jest jak nalezy.Wina tego jest zuzycie pompy paliwowej to normalne w tych silnikach po przebiegu 150tys.Pozdrawiam! Sory tylko ty masz inny silnik!!!!
#4 OFFLINE
Napisany 04 czerwca 2008 - 11:46
wlasnie.... dti 24V nie ma nic wspolnego z TD, TDS no moze jedynie ten sam producent.Sory tylko ty masz inny silnik!!!!
ciekawe czy Karolu! Cie zaraz za to nie skrytykuje.... ja tez mam to urzadzenie juz od roku i swietnie sie sprawdza.Ja mialem podobny problem! Na alegro kupilem takie sprytne uzadzenie ktoro wlancza swiece na cieplym silniku i problem znikna.Pali na dotyk czy ciepla czy zimna.
#5 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2008 - 21:20
Dzięki za porady, okazało się,że wystarczyło wymienić końcówki wtryskiwaczy (6x300) :smile: zł i pali jak złoto!