Wywalić filtr powietrza i wstawić 2 stożki...
#21 OFFLINE
Napisany 28 sierpnia 2008 - 22:59
koszt 60 pln (redukcje w komplecie) + rura z castoramy do wc :mrgreen: 78mm i kat 45 stopni (innaczej nie szlo by maski zamknac) + spryskanie tego na czarno akrylem :razz: (bylo szare jak to wc ).
Na sobote zostało im zrobic komore dla stozka (oddzielic blacha aluminiowa aby nie lapal cieplego powietrza od silnika i zrobic porzadnie doloty zimnego powietrza (oryg jest za dlugi widac ze wchodzi pod stozek) a drugi dolot dodatkowy puszcze z pod zderzaka :mrgreen: . No i kupic spray do stozka (koszt 20 pln). W weekend jak skoncze pokaze fotki
Aha najwazniejsze ryk v6 bezcenny :mrgreen: do 3.5 tys obr. bez zmian cicho i przyjemnie powyzej budzi sie bestia : : : (jutro nagram filmik )
pozdro
#22 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2008 - 10:15
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2008 - 19:02
sorka za uszczypliwość Lukasboss,
#25 OFFLINE
Napisany 29 sierpnia 2008 - 23:49
Ciekawie to wygląda :looz: Stożek, tuning, ryk, moc, a w tle gazownia :shock: Mocna rzecz :roll:
ehh no tak gazownia to zło i wogóle powinni je zakazać.... no comment... :roll: :roll: :roll:
sypus, to inaczej nazywa się Tjjjuuuning
sorka za uszczypliwość Lukasboss,
założyłem go bo chciałem mieć fajny pomruk powyżej 4 tyś obr. i mam więc cel spełniony. Nie obwiesiłem auta wiejskim tuningiem więc bez przesady Panowie :neutral:
#26 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 08:29
Lukasboss gratuluje wdrożenia pomysłu w życie, ja miałem chwile zawachania ale teraz absolutnie nie żałuje bo ładnie wszystko wyszło.jeszcze tylko stożek kupic i gansegal.zrobie fotki dzisiaj jak mój dolot teraz wygląda.tylko zabudowac musisz jakoś ten stożek bo teraz to efekt możesz miec nawet uwsteczniony, jak będzie Ci zasysyał powietrze gorące z komory silnika.
#27 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 09:08
Jestem ciekaw Twojego pomysłu z dolotem tylko troche się obawiam, że ingerencja w cały dolot może coś namieszać bo w końcu dolot to skąplikowane obliczenia i czasem można wszystko popsuć. A jak rozwiązałeś sprawętych wszystkich czujników na nim ? są teraz bliżej silnika niż oryginalnie ?? Tak czy innaczej trzymam kcicuki i czekam na fotki :grin: :piwo:
#28 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 12:02
#29 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 17:44
Pare foto z pracy:
I obiecany filmik: (nagrywane nokia n95 wiec jakosc dzwieku i video jak widac - w realu znacznie lepiej, polecam )
http://pl.youtube.co...h?v=1blQCY4vwNM
kliknijcie tam "oglądaj w wysokiej rozdzielczości"
[...] bo usunałem całkowicie dolot oryginalny, ta długa śmieszną trąbke, skróciłem ja o 3/4 i uzyłem do zrobienia nowego dolotu [...]
to mnie zmyliło (btw czekam na Twoje fotki :mrgreen: )
pozdrawiam
#30 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 19:22
#31 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 20:41
Też włożyłem stożek do siebie tyle, że od razu z obudową ale ja mam 2,0 16V
Zaobserwowałeś coś oprócz fajnego dzwieku? Chodzi mi o przyrost konia.
Zaczynam coraz częściej myśleć o wymianie.
#32 OFFLINE
Napisany 30 sierpnia 2008 - 20:51
Też włożyłem stożek do siebie tyle, że od razu z obudową ale ja mam 2,0 16V
Zaobserwowałeś coś oprócz fajnego dzwieku? Chodzi mi o przyrost konia.
Zaczynam coraz częściej myśleć o wymianie.
Mam wrażenie, że silnik chętniej się wkręca i ciągnie trochę lepiej z niższych obrotów. Jak jest faktycznie nie wiem, na hamowni nie byłem.
#33 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 00:17
Przyznam się do fatalnego błędu i głupio się teraz czuję ale swego czasu podmieniałem krokowca i odpiąłem przelot filtr - przepustnica i po zmontowaniu nowego krokowego nie założyłem wogóle rury na filtr powietrza. Dało się to odczuć od razu przyrostem i rzwawością. Mówie sobie "prze ny ten krokowiec, rewelka". Dobrze, że nie jechałem w ten sposób długo.ciągnie trochę lepiej z niższych obrotów
#34 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 00:31
#35 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 00:52
(zaraz będzie o tym, że w tle gazownia :razz: ::
ajj przestań co z tego, że gaz w tle ? :roll: przecież nie chip-ujemy czy też nie przerabiamy silnika dla mocy (nie kujemy tłoków, nie zmieniamy wałków itp itd) tylko wstawiamy stożek dla innego brzmienia więc .:cenzura:. mnie ci którym gaz w tle przeszkadza, jak by to profanacja jakaś była :roll: :guns: ehh poniosło mnie :razz:
Co do stożka bardzo fajny :mrgreen: rura wchodzi w oryg dolot z grilla ?? mógł byś przy okazji nagrać jak brzmi myśle, że ktoś z tym silnikiem będzie tym zainteresowany aaa i jakie koszta :mrgreen:
#36 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 07:52
święte słowa.myśle, że ktoś z tym silnikiem będzie tym zainteresowany
#37 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 08:08
a co do Twoich zmian to ceikawe i konkretne :smile: mysle ze temat bedzie sie ciekawie rozwijal rowniez wsrod uzytkownikow 2.0
ok dodaje wkońcu fotke, nie widać za dużo bo tak ma być w zasadzie :grin: dolocik nie rzuca sie w oczy ale spełnia swoja funkcję, nie chciałem robic drastycznych ingerencji, po wypłacie stożek pójdzie w puszke po oryginalnym filtrze.
teraz ciągnie powietrze z okolic zderzaka, długością ok 30cm, a nie ponad 1 m jak oryginalna trąbka miała.
http://www.fotosik.p...0921e5cbd4.html
#38 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 11:03
rura wchodzi w oryg dolot z grilla ?? mógł byś przy okazji nagrać jak brzmi myśle, że ktoś z tym silnikiem będzie tym zainteresowany aaa i jakie koszta
Nie. Wywaliłem tą trąbkę, powietrze jest zasysane z tej ktratki w zderzaku. Co do kosztów, no teraz to myślę, że tanie to nie było, ale nie chciało mi się samemu kombinować i kupiłem gotowca. Za stożek, obudowę do niego i rurę dolotową zapłaciłem prawie trzy stówki :razz: W wolnym czasie zrobię więcej zdjęć i nagram jak to wszystko brzmi.
#39 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 11:26
#40 OFFLINE
Napisany 31 sierpnia 2008 - 11:58
czy ktoś z was obniżających wysokość dolotu powietrza brał pod uwagę, że w trakcie deszczu samochody poprzedzające wyrzucają tony wody z pod kół, która zassana dostanie się do samego filtra.....
w orginalnej trąbce, umiejscowienie niweluje ryzyko zassania wody.....
to takie moje spostrzeżenia...