domyslam SIE BO PEWNIE 2,5 LUB 3.0 to juz wyzsza szkoła jazdy wroce jeszcze do tego 8 v z calibry facet zapewnia ze nie bierze oleju i z tego co czytalem to dobre opinie maja te silniki tylko wtedy to pewnie bedzie TOCZYDŁO bo jakby nie patrzec znowu pare koni mniej
bierze olej- wszystko suche nic nie dymi
#241 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2012 - 20:50
#242 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2012 - 20:53
niemam pewności ,czy 8v ma dół taki sam jak 16v
#243 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2012 - 20:59
#244 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2012 - 21:01
niby tez montowali je w omegach tylko ciekawe czy byly podpiete pod te same skrzynie ,orientujesz sie moze czy drzwi z omegi bfl pasuja do b bo bryla wyglada na taka sama
nie ,chyba nie ,ale trza by sie było upewnić dokładniej kogoś kto przerabiał tematy z blachami ,wiem ,że są inne listwy ,ale czy mocowania ,i kształt to nie mam pewności
#245 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2012 - 07:23
wymieniałem ostatnio drzwi tylne u siebie (sedan) i właśnie kupiłem od fl-ki i pasują bez problemu
#246 OFFLINE
Napisany 15 sierpnia 2012 - 10:35
Urbino 18
Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
#247 OFFLINE
Napisany 02 października 2012 - 22:20
witam , mam splanowana głowice i wymienione uszczelniacze a oma dalej bierze olej i to duze ilosci 2.0 16v
Przerabiałem podobną sytuację. Po zakupie auta -od początku brała olej około 1l/1000 km- zrobiłem głowicę, powymieniałem różne części za jakiś 1000 zł i zmiany nie było. pojeździłem rok i oma spalała coraz więcej oleju. Tak jak koledzy na forum radzą-kup silnik. Mi się udało kupić za 1100zł kompletny (z alternatorem,pompą kolektorami itp). Od wymiany silnika mam zrobione koło 3000 tyś km i oleju nie bierze praktycznie nic- może 0.1 l wzięła.
Biłem się z myślami czy remontować czy kupić sporo czasu, gdyby taka sytuacja miała się powtórzyć (oby nie) to kupiłbym używany silnik.