Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wyjazd na zlot z Torunia


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
36 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Gosia

Gosia
  • 1146 postów
  • Dołączył: 11-09-2007
  • Skąd: GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 maj 2008 - 19:58

Nie znam Torunia , mam nadzieje że gdzieś Was znajdę :wink:

#22 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 maj 2008 - 22:07

Nie znam Torunia , mam nadzieje że gdzieś Was znajdę


Lecisz trasą z Gdańska na Bydgoszcz i za Toruniem zjazd na Inowrocław,Poznań i tam gdzieś za zjazdem się spotkamy.
Ale dokładne miejsce niech ustalą miejscowe ludki

#23 OFFLINE   Gosia

Gosia
  • 1146 postów
  • Dołączył: 11-09-2007
  • Skąd: GD
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 maj 2008 - 05:27

.....za Toruniem zjazd na Inowrocław,Poznań i tam gdzieś za zjazdem się spotkamy.
Ale dokładne miejsce niech ustalą miejscowe ludki


OK , Toruniacy ustalać miejsce spotkania :driver:

#24 OFFLINE   marny

marny
  • 40 postów
  • Dołączył: 10-05-2008
  • Skąd: warszawa

Napisany 01 czerwiec 2008 - 18:55

to może zaraz za zjazdem na inowrocław jest po prawej stronie parking na nim kiedyś zawsze stała inspekcja celna albo krokodylki ???
Może wymienimy sie numerami telefonów to napewno pomoże ?!
MELA - druga Kobieta po mojej Niuni

#25 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwiec 2008 - 10:58

[center:6408f087eb]
Proszę Wszystkich jadących na zlot o zapoznanie się z
.

.



BARDZO WAŻNA INFORMACJA O ZLOCIE [/center:6408f087eb]


.

.


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#26 OFFLINE   marek_kloss

marek_kloss

    ......

  • 4915 postów
  • Dołączył: 09-02-2008
  • Skąd: 3-mia-100/ Pruszcz Gd.
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwiec 2008 - 12:35

.....za Toruniem zjazd na Inowrocław,Poznań i tam gdzieś za zjazdem się spotkamy.
Ale dokładne miejsce niech ustalą miejscowe ludki


OK , Toruniacy ustalać miejsce spotkania :driver:


Jakaś cisza w temacie Miejsce już ustalone :?:

My będziemy w Toruniu tak na 11
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.Nie ponoszę winy za obrażenia psychiczne, jakie możesz odnieść w tym temacie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

#27 OFFLINE   Miras95

Miras95
  • 64 postów
  • Dołączył: 25-02-2007
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 04 czerwiec 2008 - 13:04

Czesc
Chciałbym do Was dołączyc w Inowrocławiu ok 12.00. Bede stał gdzies na wylocie i nasłuchiwał na CB ;)
Pozdrawiam
Mirek

#28 OFFLINE   marny

marny
  • 40 postów
  • Dołączył: 10-05-2008
  • Skąd: warszawa

Napisany 04 czerwiec 2008 - 20:23

To co umawiamy się na pierwszym parkingu na trasie na inowrocław zaraz za zjazdem. Ja tam będe od 10-15h. Ustalmy kanał na CB, może 24 kanał.
MELA - druga Kobieta po mojej Niuni

#29 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwiec 2008 - 20:30

To co umawiamy się na pierwszym parkingu na trasie na inowrocław zaraz za zjazdem


Tam się właśnie spotkamy :ok:


może 24 kanał


Kanał OKP :...: 33 :metal:

#30 OFFLINE   prezesss

prezesss
  • 1576 postów
  • Dołączył: 20-06-2006
  • Skąd: Warszawa-Bielany
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 04 czerwiec 2008 - 20:31

Kanał OKP :...: 33 :metal:


:ok:

#31 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 czerwiec 2008 - 20:31

jak dostane papiery z Urzedu w piątek to w sobote dołącze do was ale coś czuje że skur.. z tych urzedów niedadzą mi. Pozdro

#32 OFFLINE   sebajary

sebajary

    #60 WETERAN !!!

  • 1251 postów
  • Dołączył: 11-09-2006
  • Skąd: Wawa-Mokotów!/ Radzymin
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 czerwiec 2008 - 20:35

rumak jak nie dostaniesz to też dołączaj :ok: , zawsze możesz z kimś polecieć :driver:

#33 OFFLINE   rumak

rumak

    Omega Irmscher

  • 312 postów
  • Dołączył: 30-07-2007
  • Skąd: Toruń
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 04 czerwiec 2008 - 20:38

jo bez papierów bez ubiezpieczenia to jak pojade hehe dojade z moim bratem Murano ;] jak coś. Musze byćna tym zlocie bo nigdy niebyłem a Oma to wporządku fura wiec trzeba jechac

#34 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 czerwiec 2008 - 12:09

To co umawiamy się na pierwszym parkingu na trasie na inowrocław zaraz za zjazdem. Ja tam będe od 10-15h. Ustalmy kanał na CB, może 24 kanał.


ok. ja ruszam kolo 8 z domu (jak znam zone bedzie 8:30) , po drodze lapie Sitasa, potem w grupie dolaczamy do ekipy 3 miejskiej i juz jedynka na torun.




 


#35 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 629 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 05 czerwiec 2008 - 12:14

Ja okolo godz. 11.00 bede sie czail przy wylocie na Inowroclaw. Jedyny parking jaki mi przychodzi do glowy w tej okolicy to po lewej stronie jakas jadlodajnia (nie pamietam nazwy). Za pare chwil nie bede mial dojscia do internetu wiec wszelkie uwagi i zmiany mile widziane do godz. 15-tej.

Do zobaczenia.

Oto mapka. Tak mi sie wydaje ze ten 'obiekt' jest gdzies tam polozony.

Dodany obrazek

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#36 OFFLINE   marny

marny
  • 40 postów
  • Dołączył: 10-05-2008
  • Skąd: warszawa

Napisany 05 czerwiec 2008 - 14:19

Ja będe stał na pierwszym parkingu jaki bedzie na wylocie, zaraz za zjadem z obwodnicy :grin:
MELA - druga Kobieta po mojej Niuni

#37 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 czerwiec 2008 - 07:02

ok. ja powoli ruszam. do zobaczenia na trasie