rozrząd
#1 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 11:33
#2 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 11:39
Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB
Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"
#3 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 15:49
poszukaj sobie w tym dziale bo od groma jest informacji na twoje pytaniawitam.Mam do wymiany rozrząd w aso wołają 1377(wymiana 427 +zestaw naprawczy 950zł) a u mechanika(wymiana 300 zestaw naprawczy 850)mam takie pytanie co myślicie o tych cenach i gdzie leoiej robić w aso czy u mechanika?podobno bardzo dobry.Pozdrawiam
#4 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 16:36
Co do firm proponuje poszukać napinacz i rolkę firmy INA i do tego pasek Bosch lub Contitech (powinny wyjść coś koło 500zł) tak sugerował już kiedyś kolega kczech
Co do mechanika, to trzeba poszukać kogoś kto się zna, nie zawsze w ASO oznacza fachową usługę i do tego cena wyższa, wszystko zależy od mechanika.
pamiętaj tylko żeby zawsze wymieniać komplet (pasek, rolka i napinacz) - na rozrządzie nie ma co oszczędzać
#5 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 18:15
#6 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 21:08
Ja jak wymieniałem u siebie rozrząd, to części mnie wyniosły 510zł, Gates, SKF,(rolka prowadząca, napinacz, pasek) a za wymiane znajomy mechanik wziął 100zł, więc cena 1370zł jest powalająca, bynajmniej dla mnie.
#7 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 21:31
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry
[SIGPIC][/SIGPIC]
Never make a pirate angry !
#8 OFFLINE
Napisany 07 maja 2008 - 21:31
kosmos,kosmos i kosmos- strasznie drogo,jak będziesz chciał to załatwie tobie graty w dobrej cenie-myśle ze taniej niż na allegro,a ceny w warszatatach--- robią co chcą- i krzyczą ile chcą-za duzo!
rozrzad kolo 450 wymiana 200 max
#9 OFFLINE
Napisany 08 maja 2008 - 10:17
#10 OFFLINE
Napisany 08 maja 2008 - 12:50
#11 OFFLINE
Napisany 08 maja 2008 - 13:16
Jezeli ktos nie jak to niech lepiej nie oszczedza. Za drogo to potem wychodzi.
Poza tym to chyba nie ten dzial, Panowie. Smietnik sie zaczyna robic.
#12 OFFLINE
Napisany 08 maja 2008 - 16:30
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Napisany 08 maja 2008 - 21:26
Pisalem już jak ktoś się nie boi roboty i ma czas ,może sam wymienić.Trzeba tylko przed wymianą ,koniecznie!!,zaznaczyć na kolach pasowych i na pasku(na starym pasku ,oraz w tym samym miejscu! na kole pasowym) punkty farbą.Zablokować auto żeby nie moglo się przesunąć.Ściągnąć pasek .Na nowym pasku odliczyć tyle samo ząbków co bylo na starym(policzyć na starym ,ile jest ząbków między punktami zaznaczonymi farbą),zaznaczyć farbą na nowym.Nalozyć nowy pasek dokladnie na zaznaczone punkty ,zalożyć nową rolkę napinającą,naciągnąć pasek.Sprawdzić naciągnięcie paska.
a po co? W V6 wszystkie znaki są na pasku...
Pasek zakłada się dopasowując znaki z niego do znaków na kołach - pozwala to na wstępne ustawienie pozycji rolek prowadzących.