Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

rozrząd


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sajmonek

sajmonek
  • 56 postów
  • Dołączył: 03-11-2007
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 07 maja 2008 - 11:33

witam.Mam do wymiany rozrząd w aso wołają 1377(wymiana 427 +zestaw naprawczy 950zł) a u mechanika(wymiana 300 zestaw naprawczy 850)mam takie pytanie co myślicie o tych cenach i gdzie leoiej robić w aso czy u mechanika?podobno bardzo dobry.Pozdrawiam :peace:
Sajmonek

#2 OFFLINE   MariuszD.

MariuszD.
  • 635 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 maja 2008 - 11:39

Rozrzad w sklepie do V6 kosztuje w granicach 450 zl (SKF, Gates). Ceny w ASO zawsze siegaly kosmosu. Poszukaj na forum bylo wiele dyskusji na ten temat.

Omega B 2.5V6 kombi ASB - sprzedana
Omega BFL 3.2V6 sedan ASB

Chevrolet Suburban 2012 5.3V8 ASB
Mariusz Domżalski (trumna)
indiańskie imię: "błękitne plecy"


#3 OFFLINE   bogumil.s

bogumil.s

    made in france

  • 4 238 postów
  • Dołączył: 26-03-2007
  • Skąd: Rzeszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 maja 2008 - 15:49

witam.Mam do wymiany rozrząd w aso wołają 1377(wymiana 427 +zestaw naprawczy 950zł) a u mechanika(wymiana 300 zestaw naprawczy 850)mam takie pytanie co myślicie o tych cenach i gdzie leoiej robić w aso czy u mechanika?podobno bardzo dobry.Pozdrawiam :peace:

poszukaj sobie w tym dziale bo od groma jest informacji na twoje pytania

#4 OFFLINE   majk233

majk233
  • 220 postów
  • Dołączył: 23-07-2007
  • Skąd: Leszno

Napisany 07 maja 2008 - 16:36

Ja ostatnio kupowałem rozrząd do mojego x25xe i za oryginalny GM dałem 600zł u Stachowiaka, zamiennik SKF + pasek Gates oferowali mi za 550 więc wybór padł na oryginał (silnik z końca produkcji więc cena większa)
Co do firm proponuje poszukać napinacz i rolkę firmy INA i do tego pasek Bosch lub Contitech (powinny wyjść coś koło 500zł) tak sugerował już kiedyś kolega kczech

Co do mechanika, to trzeba poszukać kogoś kto się zna, nie zawsze w ASO oznacza fachową usługę i do tego cena wyższa, wszystko zależy od mechanika.

pamiętaj tylko żeby zawsze wymieniać komplet (pasek, rolka i napinacz) - na rozrządzie nie ma co oszczędzać

#5 OFFLINE   Piotrek76

Piotrek76
  • 591 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: Lublin

Napisany 07 maja 2008 - 18:15

ASO nie zawsze=dobrze. Dla dobrego mechanika to bułka z masłem a ceny bez porównania. Bierz wszystko takie jak na pierwszy montaż, nie oszczędzaj, a z tym ASO to bym omijał szerokim łukiem.

#6 OFFLINE   sebekopel

sebekopel
  • 419 postów
  • Dołączył: 24-01-2008
  • Skąd: UK,Lubelyszyczyzyna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 07 maja 2008 - 21:08

cena która podałes to ja nie wiem, kosmiczna jest dla mnie.
Ja jak wymieniałem u siebie rozrząd, to części mnie wyniosły 510zł, Gates, SKF,(rolka prowadząca, napinacz, pasek) a za wymiane znajomy mechanik wziął 100zł, więc cena 1370zł jest powalająca, bynajmniej dla mnie.

 


#7 OFFLINE   Dany

Dany
  • 283 postów
  • Dołączył: 29-03-2008
  • Skąd: Lublin/Lubartow..

Napisany 07 maja 2008 - 21:31

kosmos,kosmos i kosmos- strasznie drogo,jak będziesz chciał to załatwie tobie graty w dobrej cenie-myśle ze taniej niż na allegro,a ceny w warszatatach--- robią co chcą- i krzyczą ile chcą-za duzo!
Płyny i koncentraty chłodnicze- 1,5,20,200,1000l - dobra cena!
Oleje silinikowe i przemysłowe,od 1l do 1000l,
Chemia samochodowa K2 ,F1,Atas, Plastmal
Żarówki,filtry




[SIGPIC][/SIGPIC]

Never make a pirate angry !


#8 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 07 maja 2008 - 21:31

kosmos,kosmos i kosmos- strasznie drogo,jak będziesz chciał to załatwie tobie graty w dobrej cenie-myśle ze taniej niż na allegro,a ceny w warszatatach--- robią co chcą- i krzyczą ile chcą-za duzo!



rozrzad kolo 450 wymiana 200 max




 


#9 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 08 maja 2008 - 10:17

Sajmonek, blisko masz do mnie, wpadniesz to Ci promocyjnie wymienię ten rozrząd :).

#10 OFFLINE   markus

markus
  • 427 postów
  • Dołączył: 22-03-2007
  • Skąd: wrocław

Napisany 08 maja 2008 - 12:50

Pisalem już jak ktoś się nie boi roboty i ma czas ,może sam wymienić.Trzeba tylko przed wymianą ,koniecznie!!!!,zaznaczyć na kolach pasowych i na pasku(na starym pasku ,oraz w tym samym miejscu!!! na kole pasowym) punkty farbą.Zablokować auto żeby nie moglo się przesunąć.Ściągnąć pasek .Na nowym pasku odliczyć tyle samo ząbków co bylo na starym(policzyć na starym ,ile jest ząbków między punktami zaznaczonymi farbą),zaznaczyć farbą na nowym.Nalozyć nowy pasek dokladnie na zaznaczone punkty ,zalożyć nową rolkę napinającą,naciągnąć pasek.Sprawdzić naciągnięcie paska.

#11 OFFLINE   mkaminski100

mkaminski100

    It's just a fur-wound!

  • 2 896 postów
  • Dołączył: 05-10-2007
  • Skąd: Basingstoke
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 08 maja 2008 - 13:16

Markus - samo dopasowanie paska do kol to nie taki problem jak ludzie mówia. Problemem od ktorego ludzie rozpiep... sobie silniki sa zle zalozone lub naciagniete napinacze przez pseudomechanikow. Wiekszosc awarii rozrzadu to nie pekniecie paska ze zmeczenia materialu, a uszkodzenie napinacza.
Jezeli ktos nie jak to niech lepiej nie oszczedza. Za drogo to potem wychodzi.

Poza tym to chyba nie ten dzial, Panowie. Smietnik sie zaczyna robic.

#12 OFFLINE   sajmonek

sajmonek
  • 56 postów
  • Dołączył: 03-11-2007
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 08 maja 2008 - 16:30

witam wszystkich i bardzo dziękuje za wasze odpowiedzi,też mnie te ceny zaszokowały dlatego prosiłem was o opinię fajnie że zawsze można na was liczyć,kolego :peace: :piwo:
Sajmonek

#13 OFFLINE   sajmonek

sajmonek
  • 56 postów
  • Dołączył: 03-11-2007
  • Skąd: wałbrzych

Napisany 08 maja 2008 - 16:35

koledzy :oops:
Sajmonek

#14 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 08 maja 2008 - 21:26

Pisalem już jak ktoś się nie boi roboty i ma czas ,może sam wymienić.Trzeba tylko przed wymianą ,koniecznie!!!!,zaznaczyć na kolach pasowych i na pasku(na starym pasku ,oraz w tym samym miejscu!!! na kole pasowym) punkty farbą.Zablokować auto żeby nie moglo się przesunąć.Ściągnąć pasek .Na nowym pasku odliczyć tyle samo ząbków co bylo na starym(policzyć na starym ,ile jest ząbków między punktami zaznaczonymi farbą),zaznaczyć farbą na nowym.Nalozyć nowy pasek dokladnie na zaznaczone punkty ,zalożyć nową rolkę napinającą,naciągnąć pasek.Sprawdzić naciągnięcie paska.


a po co? W V6 wszystkie znaki są na pasku...
Pasek zakłada się dopasowując znaki z niego do znaków na kołach - pozwala to na wstępne ustawienie pozycji rolek prowadzących.