urwana szpilka 20XEV
#1 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2008 - 13:25
Mechanior twierdzi iż żeby wykręcić tę szpilkę musi ściągać głowicę. Czy musi ją ściągać czy chce mnie naciągnąć.
Help mee!!!!
#2 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2008 - 13:39
nie musi - poczytaj forum bo duzo jest o tym napisane - ja miałem 3 urwane i wszystkie sa okMechanior twierdzi iż żeby wykręcić tę szpilkę musi ściągać głowicę. Czy musi ją ściągać czy chce mnie naciągnąć.
co do kolektora to możesz spróbowac - wygląda to na wersje robiona w Turcji ...
#3 OFFLINE
Napisany 14 kwietnia 2008 - 22:27
#4 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2008 - 17:01
Mechanicy robia albo sposobem jak podano wyzej (najlepiej mala wiertarka katowa) lub naspawuja nakretke na urwana szpilke. Zdjecie glowicy oznacza wieksze koszty i mniej zabawy dla mechanika.
Poszukaj takiego ktory nie bedzie mial z tym problemu.
Przy wymianie kolektora ZAWSZE wymienia sie szpilki, nakretki i uszczelke! To za maly koszt zeby ryzykowac. Polecam kupic wszystko oryginalne. Uszczelka z kilku warstwa blaszek jest zaprojektowana aby zapobiegac pozniejszemu pekaniu kolektora.
#5 OFFLINE
Napisany 15 kwietnia 2008 - 18:35
#6 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 01:14
Uszczelka z kilku warstwa blaszek jest zaprojektowana aby zapobiegac pozniejszemu pekaniu kolektora.
Słuszna uwaga. Też taką montowałem
#7 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 07:16
to Cię nieźle skasował, ja za to samo - urwali 3 szpilki zapłaciłem 105 zł(60 zł robocizna + nowe szpilki i uszczelki 55 zł) :razz: w dużym serwisie nie u pana KaziaCały koszt u mechanika to 200 zł robocizna
#8 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 07:36
to Cię nieźle skasował, ja za to samo - urwali 3 szpilki zapłaciłem 105 zł
60 zł za dwa dni roboty,to nieźle?Ja bym za 60zł,biorąc pod uwage robote i ryzyko urwania się szpilek nie podnosił maski silnika :smile: Gachu napisz w którym roku to było i ile czasu zajęła robota.Pytałem w kilku warsztatach i cena za wymiane nie spadła poniżej 120 zł(robota).Moja Omcia stała 2 dni na kanale.
Może inni wyrażą opinie o cenie naprawy,jestem ciekaw ?
#9 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 07:42
że jak 2 dni :shock:60 zł za dwa dni roboty,to nieźle?
mi zrobili 3 godziny - i jeszcze 2 kawy zrobili bo mi w gardle zaschło jak sie przyglądałem
we wrześniu zeszłego roku w MDM Auto Strefa w Rzeszowie jest w polecanych warsztatach namiar na nich :razz:
#10 OFFLINE
Napisany 16 kwietnia 2008 - 10:43
Dlatego to co dla jednych jest przeszkoda i maja tepo ustalony tryb dzialania (zdejmowanie glowicy), dla innych jest codziennoscia i nie wywoluje mdlosci.
Powiem troche moze filozoficznie, ale mechanik to musi tez byc troche ekonomista. Za caly dzien roboty i meczenia sie wziac 200zl (klient zdenerwowany ze czeka i tyle placi) a za 2-3h wziac 60zl (klient zadowolony, bo odbiera szybko auto). Co jest bardziej oplacalne?
#11 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2008 - 08:18
Który byście mi polecili?
http://www.allegro.p...ra_b_nowy_.html
albo
http://www.allegro.p...a_vectra_b.html
#12 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2008 - 08:23
Koledzy, jeszcze jedna prośba...........
Który byście mi polecili?
http://www.allegro.p...ra_b_nowy_.html
albo
http://www.allegro.p...a_vectra_b.html
obojętne oba kolektory w tej półce cenowej produkuje ta sama firma i cena zalezy tylko od sprzedawcy
#13 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2008 - 08:45
#14 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 08:42
#15 OFFLINE
Napisany 19 kwietnia 2008 - 10:33
Jaki będzie efekt naprawy- zobaczymy w środę
Pozdrawiam wszystkich:)
#16 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 14:32
#17 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2008 - 14:49
Mysle, ze jak CI juz zrobili to porzadnie to bedziesz jezdzil. Sruba 10 nie peknie