Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

OMEGA 2.5 v6 vs 3.0 v6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 09 października 2006 - 09:09

Czesc chlopaki!
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
i w ten oto sposob chce sie dowiedziec co byloby lepsze 2.5v6 czy 3.0v6
jak sie to ma ze spalaniem i oczywiscie osiagami?
jak sie jezdzi z automatem? bo ciezko trafic na 3-litrowke z manualem



#2 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2006 - 09:31

Czesc chlopaki!
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
i w ten oto sposob chce sie dowiedziec co byloby lepsze 2.5v6 czy 3.0v6
jak sie to ma ze spalaniem i oczywiscie osiagami?
jak sie jezdzi z automatem? bo ciezko trafic na 3-litrowke z manualem


oj SzoFFer SzoFFer ... tyle jest juz o tym napisane ...
Jak zadasz pytanie, które nie jest opisane na forum chętnie odpowiem, ale który silnik, czy atomat vs manal .. przeciez są o tym całe wątki ...

#3 OFFLINE   Krzyho

Krzyho
  • 13 postów
  • Dołączył: 22-08-2006
  • Skąd: Gdańsk

Napisany 09 października 2006 - 10:18

i tak dobrze, ze kolega bierze pod uwage motorki V6.

mialem podobny dylemat i przewazylo troszke mniejsze spalanie w 2.5. jezdzi toto pieknie.

ale od poczatku wiedzialem ze tylko w automacie. teraz jest cud miod i malina :mrgreen:

polecam kazdemu

#4 OFFLINE   Sojer

Sojer
  • 99 postów
  • Dołączył: 02-10-2006
  • Skąd: Żabno / Praga

Napisany 09 października 2006 - 10:42

naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v


Jaki rocznik, co ma i za ile.

Jestem na kupnie, jak co to mozesz napisać na priv.
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 09 października 2006 - 15:09

narazie to szukam jakiej v6-tki jak znajde spyle moja
rok 95 gaz sekwencja w kole. (stan gazu pokazuje na wskazniku od benzyny, a jak sie jezdi na benzynie to pokazuje stan benzyny)
przednie szyby elekt.
lusterka podgrzewane i sterowane elekt.
elekt szyberdach
elektrycznie sterowany fotel kierowy
halogeny z przodu
centralny zamek
klimatyzacja
radio z cd mp3
2poduszki (z tylu dac jaski i beda 4) :razz:
welutowa tapicerka
abs(chyba seryjnie juz dawali)
przebieg 170tys i cigle rosnie :grin:

#6 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 09 października 2006 - 15:12

Czesc chlopaki!
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
i w ten oto sposob chce sie dowiedziec co byloby lepsze 2.5v6 czy 3.0v6
jak sie to ma ze spalaniem i oczywiscie osiagami?
jak sie jezdzi z automatem? bo ciezko trafic na 3-litrowke z manualem


oj SzoFFer SzoFFer ... tyle jest juz o tym napisane ...
Jak zadasz pytanie, które nie jest opisane na forum chętnie odpowiem, ale który silnik, czy atomat vs manal .. przeciez są o tym całe wątki ...


szukalem troszke i oblukac nie moge. jakbyscie mogli podac link do tego :???:

#7 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 października 2006 - 15:45

szukalem troszke i oblukac nie moge. jakbyscie mogli podac link do tego :???:


Jaki silnik
Spalanie w omeszce
O automatach TU i TU i TU
i jest jeszcze kilka opisujących konkretne uterki i problemy.

O automacie mozna poczytac tez na TEJ stronie. Wiele dobrych ogólnych wiadomości

Troche o ew. LPG w omedze w zależności od silnika.


wszystko to znalazłem w ciągu kilku minut wliczając podlinkowanie tego specjalnie dla Ciebie leniuchu :p

#8 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 09 października 2006 - 15:52

dzieki pierwszy i drugi link to ja tez znalazlem ale o automacie nie

dzisiaj jak wracalem z roboty pocisnalem moja ome na obwodnicy do v-maxu :mrgreen:
197km/h na gazie- sam nie wierzylem (moze licznik tak pokazuje)


[edit:cita= jak chcesz cos dopisac kliknij guziola :edytuj: a nie odpowiedz. Po co pisac dwa posty jeden pod drugim. Tym razem przeredagowałem za Ciebie]

#9 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2006 - 07:28

każdy licznik trochę przekłamuje.............

#10 OFFLINE   rafal_04

rafal_04
  • 113 postów
  • Dołączył: 02-10-2006
  • Skąd: Gniezno

Napisany 10 października 2006 - 16:40

2,5- 170 KM

3,0- 211km

wiec chyba wiadomo ktory lepszy ;) :mrgreen:

#11 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 10 października 2006 - 17:45

ogladalem dzisiaj 3.0 mv6 z manualem mial wszystko lacznie ze skora i mial jakis fonik zabytkowy :mrgreen:
blotniki i doly drzwi do roboty +- 1000zl
rocznik 95 i chcial 16tys+oplaty :lol:

#12 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 10 października 2006 - 17:46

ogladalem dzisiaj 3.0 mv6 z manualem mial wszystko lacznie ze skora i mial jakis fonik zabytkowy :mrgreen:
blotniki i doly drzwi do roboty +- 1000zl
rocznik 95 i chcial 16tys+oplaty :lol:


jakiś świr chyba........... :tere-fere:

#13 OFFLINE   Szwagier

Szwagier
  • 100 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Zabrze

Napisany 10 października 2006 - 17:51

ogladalem dzisiaj 3.0 mv6 z manualem mial wszystko lacznie ze skora i mial jakis fonik zabytkowy :mrgreen:
blotniki i doly drzwi do roboty +- 1000zl
rocznik 95 i chcial 16tys+oplaty :lol:


ile 16 plus oplaty ja za swoja 2.0 16v plus gaz kombi bardzo bogate wyposarzenie rok 96 dalem 11 mam cztery blotniki do malowania bo rdza i nic wiecej :mrgreen:

#14 OFFLINE   SzoFFer

SzoFFer
  • 322 postów
  • Dołączył: 15-06-2006
  • Skąd: Kielce

Napisany 10 października 2006 - 19:07

no to ja mu powiedzialem ze kupie sobie za te pieniadze mlodsza i lepsza ome i jeszcze zostanie na wache.
jutro jade ogladac 2.5 v6 w kombi

#15 OFFLINE   Szwagier

Szwagier
  • 100 postów
  • Dołączył: 10-09-2006
  • Skąd: Zabrze

Napisany 10 października 2006 - 19:11

no to ja mu powiedzialem ze kupie sobie za te pieniadze mlodsza i lepsza ome i jeszcze zostanie na wache.
jutro jade ogladac 2.5 v6 w kombi


jak mam ci doradzic to albo 3.0 albo 2.0 16v bo jak dlamnie to rozumowanie jest proste jak oszczednosc i taniosc wmiare to 2.0 a jak sie bawic i naprawde sobie mam polatac po ulicy to 3.0 a te 2.5 v6 to takie maslo maslane ani wlewo ani wprawo to takie pomedzy hu..em a kowadlem nic mnie ten silnik nieprzekonuje jak co to albo 3.0 albo 2.0

#16 OFFLINE   klonas

klonas
  • 27 postów
  • Dołączył: 08-10-2006
  • Skąd: 3city

Napisany 11 października 2006 - 01:31

jak mam rozumieć oznaczenia jakie piszecie V6 6 cylindrów? czy ikład widlasty? na forum bmw posze sie v6 v8 v4 np v6 16v 6 cylindrów 16 zaworów słyszałem ,zę omegi mają widlaste silnik układ V i zgłupiałem.Zabardzo ie uśmiecha mi sie widlasty... znajomemu raz pękł wał wydał 5000zł na naprawe bo drugiego silnika nie mógł dostać..

#17 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 października 2006 - 07:49

Silnikow od omegi znajdziesz multum na każdym szrocie,tak ,ze o to nie musisz sie martwić.....kupa tego przyjechała z anglii. Co do układów V....nie słyszałem o V4.....a odnośnie zaworow V6 to ma 24 zawory -stare silniki 12 zaworów,rzędówka czterocylindrowa analogicznie 16 lub 8 zaworów..........pozdro

#18 OFFLINE   Obywatel

Obywatel
  • 97 postów
  • Dołączył: 20-08-2006
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 12 października 2006 - 22:37

no to ja mu powiedzialem ze kupie sobie za te pieniadze mlodsza i lepsza ome i jeszcze zostanie na wache.
jutro jade ogladac 2.5 v6 w kombi


jak mam ci doradzic to albo 3.0 albo 2.0 16v bo jak dlamnie to rozumowanie jest proste jak oszczednosc i taniosc wmiare to 2.0 a jak sie bawic i naprawde sobie mam polatac po ulicy to 3.0 a te 2.5 v6 to takie maslo maslane ani wlewo ani wprawo to takie pomedzy hu..em a kowadlem nic mnie ten silnik nieprzekonuje jak co to albo 3.0 albo 2.0

A to ciekawa teoria :neutral: W sumie też jestem maksymalistą, ale zaręczam, że w 2.5 V6 też jest czym polatać. Nie wszystko na świecie jest czarne albo białe :mrgreen:

#19 OFFLINE   roberth78

roberth78
  • 81 postów
  • Dołączył: 04-09-2006
  • Skąd: Orzesze

Napisany 13 października 2006 - 08:23

Silnikow od omegi znajdziesz multum na każdym szrocie,tak ,ze o to nie musisz sie martwić.....kupa tego przyjechała z anglii. Co do układów V....nie słyszałem o V4.....a odnośnie zaworow V6 to ma 24 zawory -stare silniki 12 zaworów,rzędówka czterocylindrowa analogicznie 16 lub 8 zaworów..........pozdro


w starych fordach taunusach byly silniki 1,3 V4 :mrgreen:
www.mmt.xu.pl TUNING OD A DO Z
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie

#20 OFFLINE   cita

cita

    I'm back :P

  • 4 748 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Leszno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 13 października 2006 - 08:57

w starych fordach taunusach byly silniki 1,3 V4 :mrgreen:


OIDP były też 2,0 V4 w fordach.