OMEGA 2.5 v6 vs 3.0 v6
#1 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 09:09
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
i w ten oto sposob chce sie dowiedziec co byloby lepsze 2.5v6 czy 3.0v6
jak sie to ma ze spalaniem i oczywiscie osiagami?
jak sie jezdzi z automatem? bo ciezko trafic na 3-litrowke z manualem
#2 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 09:31
Czesc chlopaki!
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
i w ten oto sposob chce sie dowiedziec co byloby lepsze 2.5v6 czy 3.0v6
jak sie to ma ze spalaniem i oczywiscie osiagami?
jak sie jezdzi z automatem? bo ciezko trafic na 3-litrowke z manualem
oj SzoFFer SzoFFer ... tyle jest juz o tym napisane ...
Jak zadasz pytanie, które nie jest opisane na forum chętnie odpowiem, ale który silnik, czy atomat vs manal .. przeciez są o tym całe wątki ...
#3 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 10:18
mialem podobny dylemat i przewazylo troszke mniejsze spalanie w 2.5. jezdzi toto pieknie.
ale od poczatku wiedzialem ze tylko w automacie. teraz jest cud miod i malina :mrgreen:
polecam kazdemu
#4 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 10:42
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
Jaki rocznik, co ma i za ile.
Jestem na kupnie, jak co to mozesz napisać na priv.
#5 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 15:09
rok 95 gaz sekwencja w kole. (stan gazu pokazuje na wskazniku od benzyny, a jak sie jezdi na benzynie to pokazuje stan benzyny)
przednie szyby elekt.
lusterka podgrzewane i sterowane elekt.
elekt szyberdach
elektrycznie sterowany fotel kierowy
halogeny z przodu
centralny zamek
klimatyzacja
radio z cd mp3
2poduszki (z tylu dac jaski i beda 4) :razz:
welutowa tapicerka
abs(chyba seryjnie juz dawali)
przebieg 170tys i cigle rosnie :grin:
#6 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 15:12
Czesc chlopaki!
naszla mnie ochota spylic moja omege 2.0 8v
i w ten oto sposob chce sie dowiedziec co byloby lepsze 2.5v6 czy 3.0v6
jak sie to ma ze spalaniem i oczywiscie osiagami?
jak sie jezdzi z automatem? bo ciezko trafic na 3-litrowke z manualem
oj SzoFFer SzoFFer ... tyle jest juz o tym napisane ...
Jak zadasz pytanie, które nie jest opisane na forum chętnie odpowiem, ale który silnik, czy atomat vs manal .. przeciez są o tym całe wątki ...
szukalem troszke i oblukac nie moge. jakbyscie mogli podac link do tego ??:
#7 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 15:45
szukalem troszke i oblukac nie moge. jakbyscie mogli podac link do tego ??:
Jaki silnik
Spalanie w omeszce
O automatach TU i TU i TU
i jest jeszcze kilka opisujących konkretne uterki i problemy.
O automacie mozna poczytac tez na TEJ stronie. Wiele dobrych ogólnych wiadomości
Troche o ew. LPG w omedze w zależności od silnika.
wszystko to znalazłem w ciągu kilku minut wliczając podlinkowanie tego specjalnie dla Ciebie leniuchu
#8 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 15:52
dzisiaj jak wracalem z roboty pocisnalem moja ome na obwodnicy do v-maxu :mrgreen:
197km/h na gazie- sam nie wierzylem (moze licznik tak pokazuje)
[edit:cita= jak chcesz cos dopisac kliknij guziola :edytuj: a nie odpowiedz. Po co pisac dwa posty jeden pod drugim. Tym razem przeredagowałem za Ciebie]
#9 OFFLINE
#10 OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 16:40
3,0- 211km
wiec chyba wiadomo ktory lepszy :mrgreen:
#11 OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 17:45
blotniki i doly drzwi do roboty +- 1000zl
rocznik 95 i chcial 16tys+oplaty
#12 OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 17:46
ogladalem dzisiaj 3.0 mv6 z manualem mial wszystko lacznie ze skora i mial jakis fonik zabytkowy :mrgreen:
blotniki i doly drzwi do roboty +- 1000zl
rocznik 95 i chcial 16tys+oplaty
jakiś świr chyba........... :tere-fere:
#13 OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 17:51
ogladalem dzisiaj 3.0 mv6 z manualem mial wszystko lacznie ze skora i mial jakis fonik zabytkowy :mrgreen:
blotniki i doly drzwi do roboty +- 1000zl
rocznik 95 i chcial 16tys+oplaty
ile 16 plus oplaty ja za swoja 2.0 16v plus gaz kombi bardzo bogate wyposarzenie rok 96 dalem 11 mam cztery blotniki do malowania bo rdza i nic wiecej :mrgreen:
#14 OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 19:07
jutro jade ogladac 2.5 v6 w kombi
#15 OFFLINE
Napisany 10 października 2006 - 19:11
no to ja mu powiedzialem ze kupie sobie za te pieniadze mlodsza i lepsza ome i jeszcze zostanie na wache.
jutro jade ogladac 2.5 v6 w kombi
jak mam ci doradzic to albo 3.0 albo 2.0 16v bo jak dlamnie to rozumowanie jest proste jak oszczednosc i taniosc wmiare to 2.0 a jak sie bawic i naprawde sobie mam polatac po ulicy to 3.0 a te 2.5 v6 to takie maslo maslane ani wlewo ani wprawo to takie pomedzy hu..em a kowadlem nic mnie ten silnik nieprzekonuje jak co to albo 3.0 albo 2.0
#16 OFFLINE
Napisany 11 października 2006 - 01:31
#17 OFFLINE
Napisany 11 października 2006 - 07:49
#18 OFFLINE
Napisany 12 października 2006 - 22:37
A to ciekawa teoria :neutral: W sumie też jestem maksymalistą, ale zaręczam, że w 2.5 V6 też jest czym polatać. Nie wszystko na świecie jest czarne albo białe :mrgreen:no to ja mu powiedzialem ze kupie sobie za te pieniadze mlodsza i lepsza ome i jeszcze zostanie na wache.
jutro jade ogladac 2.5 v6 w kombi
jak mam ci doradzic to albo 3.0 albo 2.0 16v bo jak dlamnie to rozumowanie jest proste jak oszczednosc i taniosc wmiare to 2.0 a jak sie bawic i naprawde sobie mam polatac po ulicy to 3.0 a te 2.5 v6 to takie maslo maslane ani wlewo ani wprawo to takie pomedzy hu..em a kowadlem nic mnie ten silnik nieprzekonuje jak co to albo 3.0 albo 2.0
#19 OFFLINE
Napisany 13 października 2006 - 08:23
Silnikow od omegi znajdziesz multum na każdym szrocie,tak ,ze o to nie musisz sie martwić.....kupa tego przyjechała z anglii. Co do układów V....nie słyszałem o V4.....a odnośnie zaworow V6 to ma 24 zawory -stare silniki 12 zaworów,rzędówka czterocylindrowa analogicznie 16 lub 8 zaworów..........pozdro
w starych fordach taunusach byly silniki 1,3 V4 :mrgreen:
www.s-t-s.pl Tuning, drifting, motoryzacja
www.szkoladriftu.pl
www.driftingo.pl Najwiekszy w Europie portal o drifcie
#20 OFFLINE
Napisany 13 października 2006 - 08:57
w starych fordach taunusach byly silniki 1,3 V4 :mrgreen:
OIDP były też 2,0 V4 w fordach.