Do kolegów co mają problem z odpalaniem silnika.
#21 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 11:51
#22 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 22:14
Moje podejrzenie pada na pompę paliwa, kombinuję żeby ją odłączyć po przejściu na gaz.
OCZYWIŚCIE POD WARUNKIEM ŻE JEST ELEKTRYCZNA .Co o tym myślicie?
#23 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 22:38
p.s nasze problemy z porannym odpalaniem mają podobno związek z czujnikiem temp dla motronika,problem w tym że podobno tech nie wykrywa jego niedomagań i trzebaby było zmienić profilaktycznie...właśnie ktoś wie gdzie,za ile i czemu tak drogo ten czujnik? :drink:
#24 OFFLINE
Napisany 14 października 2006 - 22:52
ja nie mam gazu. A problem z odpalaniem ma ewidentnie zwiazek z mala iloscia paliwa. Teraz auto zatankowalem , zostawilem na 5 dni na dworze (pogoda raczej mrzawkowo mglista) i auto odpalilo bez problemu.
Potwierdzam, kilka dni temu krew mi sie sciela w zylach, bo po nocy moja Oma po pierwszej probie odpalenia zgasla. Przypomnialem sobie co ktos kiedys pisal o rezerwie paliwa w tym konkretnym przypadku. Zalalem rezerwe i problem na razie nie powrocil...owszem, czasem, tuz po odpaleniu potrzebuje 1-2 sekund, zeby wejsc na obroty nominalne, ale nie gasnie...
#25 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 07:27
#26 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 21:29
#27 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 21:43
#28 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 21:48
#29 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 21:59
#30 OFFLINE
Napisany 15 października 2006 - 22:41
13 38 451, 13 38 458, 13 38 511
z tym że roczniki w tisie są ponoć jakoś zakodowane i jest problem rozszyfrować który jest właściwy dla danego rocznika auta,ale znowu ten pierwszy ma ponoć pasować do każdego x30xe.czujnik jest niebieski,ma 2-pinową wtyczkę i wygląda tak: http://www.opel-shop...products_id=711
#31 OFFLINE
Napisany 16 października 2006 - 07:02
#32 OFFLINE
Napisany 16 października 2006 - 12:35
Moja omega zaczyna mnie irytować, teraz jeszcze nie dośc że się kiepsko odpala to jeszcze potrafi zgasnąć , i żeby pracowała muszę przygazować, jak dojdzie do temp. to jest ok, na gazie jest ok. Zresztą wogule jak ją odpalę nawet jak jest w temp. to na początku jest mół, musze ją przygazować - wcisnąć pedał gazu, żeby się nie dławiła. Zauwarzyłem że zaczęły się problemy po wymianie świec i przewodów, może zbieg okoliczności , świece CHAMPION, przewody SENTECH, Pozdrawiam.
#33 OFFLINE
Napisany 16 października 2006 - 22:02
#34 OFFLINE
Napisany 19 października 2006 - 21:58
mam ten sam bład wymieniłem czujnik ale blad nadal nie daje sie wykasowac ale autko pali na dotykU mnie ma taki wpływ, że jak kręcę zimnym silnikiem to za pierwszym razem "nie łapie", dopiero za drugim albo i trzecim razem zapala (zafałszowanie temperatury dla ECU).
Ale czasem pali na dotyk, stąd wnioskuję że to może być jakaś zaśniedziała złączka albo przerwa na kabelkach do czujnika - przy wolnej chwili muszę tam zaglądnąć.
Nie daje się ten błąd kasować, czyli nadal występuje.
#35 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 06:27
#36 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 10:04
#37 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 10:36
#38 OFFLINE
Napisany 23 października 2006 - 18:57
#39 OFFLINE
Napisany 26 października 2006 - 05:38
#40 OFFLINE
Napisany 26 października 2006 - 06:51