Omega B 2.5 TDS wasze opinie :)
#1 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 15:54
z góry wielkie dzięki
#2 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 16:01
Dzial porady przed zakupem:
http://forum.omegakl...ead.php?t=11335
http://forum.omegakl...read.php?t=7686
http://forum.omegakl...read.php?t=6683
http://forum.omegakl...read.php?t=6552
Jest jeszcze wiecej, wystarczy poszukac.
#3 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 18:26
#4 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 20:21
Przykro mi ale nie powiem Ci ile pali bo ja mam chip tuning i mam 169 konikow wiec wiecej pali...
Pozdro
#5 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 22:14
hehe a ile Ci takie cudo żłopie ;>
#6 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 22:18
Ale większość tych silników w Omegach ma setki tysięcy kilometrów i swoje dni policzone...
Co tu dalej komentować? Ja bym tego nie kupił. Diesel to jest dobry w Audi a nie w Oplu, nie oszukujmy się.
#7 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 22:31
Napewno nie należa do ekonomicznych
#8 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 22:44
Trasa średnio - 7l ropy/100km, miasto 10l/100km
W ciągu tego przebiegu wymieniłem świece żarowe, rolkę napinającą pasek alternatora, wymieniłem wtryskiwacz (moja wina-przy wykręcaniu do sprawdzenia nagiąłem rurkę przelewu i ciekła ropa), miałem drobne kłopoty w pompką w baku
Auto sprzedałem. Pokusiła nowsza 2,5DTI
Jak bym miał okazję pakować się w takie coś jeszcze raz - bez mrugnięcia okiem jestem na TAK
#9 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 23:43
Trasa średnio - 7l ropy/100km, miasto 10l/100km
U mnie podobnie, jeśli się tylko spokojnie jeździ z czym u mnie ciężko Wiec pali jeszcze wiecej
#10 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2008 - 23:47
na trasie wedlug mnie niema lepszego silnika...w miare oszczedny,elastyczny i dynamiczny. na miescie "troche" za duzo pali.
ja polecam silniczek...choc frajda z przyspieszenia od swiatel jest wieksza na benzyniaku...ale brzmienie i elastycznosc silnika to wynagradza. ale i tak wybor nalezy do ciebie
#11 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2008 - 00:09
a więc musze sobie to skalkulować.. i dobrze przemyśleć a z tego co piszecie łatwiej będzie znaleźć nie zajeżdżoną w benzynie
no nic a co z uszczelką pod głowica to prawda co mówią mechanicy, że niby sie sypie....
#12 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2008 - 07:26
auto mega duże,wygodne, kupione rok temu ( jak na razie żadnej awarii silnika - przebieg 290 tyś)
tanie cześci zamienne - dotyczy zawieszenia, tłumik
nieźle ciągnie, troszkę za głośny,
ale niewątpliwie minusem jest duże spalania w mieście to spokojnie 12 l, trasa 9.
i jedno
nie bać się automatu naprawdę jest duża wygoda
pozdrawiam
#13 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2008 - 21:19
Byłem kiedyś zmuszony podróżować wraz z Polonezem i max prędkość na ponad 1kkm trasie nie przekraczała 120km/h. Całą trasę (1025km) pokonałem bez tankowania na jednym pełnym zbiorniku. Trzeba było zobaczyć minę kolegi kierującego Polonezem.
Trudno pewnie teraz kupić taką Omkę z wiarygodnym przebiegiem, ale między bajki możesz włożyć opinie o awaryjności dobrze utrzymanej 2.5TD.
Teraz kupiłem 2.6V6 (2001) i już widzę, że o takim spalaniu jak w TD można tylko pomarzyć. Jednak akustyka pracy 2.6V6, jej osiągi i odporność na rdzę będą przeciwwagą dla ekonomiki diesla.
Pozdrawiam.
#14 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2008 - 05:56
#15 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2008 - 07:37
#16 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2008 - 07:42
#17 OFFLINE
Napisany 07 kwietnia 2008 - 23:28
moze ma ktoś doświdczenia z TDS ale z Omega bo z BMW to znam na pęczki ??
#18 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2008 - 06:44
co do tego silnika w Omie, to spalanie jest nie małe, ciężko jest znaleźć zadbany i nie zjechany silnik, a przy dużym przebiegu a właśnie niemal każdy diesel taki ma, silnik szybko może wyciągnąć nogi.Spalanie według mnie zbyt wysokie.Bo jesli mówi sie że da sie zejść w trasie do 8, dieslem, to ja w V6 mam podobny wynik, a osiągi i kultura pracy chyba nie musze mówic.
Autorze, jesli sie zastanawiasz nad TD a V6 to juz nie powinieneś sie zastanawiać, diesel od steyera nie da Ci oszczędności, niestety.
#19 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2008 - 07:32
niektórzy sa nie reformowalni http://forum.omegakl...49696330#181204ludzie ale nie ma w Omegach silnika TDS, jest TD, dlatego ma te około 10KM mniej niż w Bejcy, i jest bez " S ",no chyba że ktoś ma przeszczepa z BMW :razz:
nikt niema bo takich silników do omeg nie pakowali raczej zaglądnij na forum bemekmoze ma ktoś doświdczenia z TDS ale z Omega bo z BMW to znam na pęczki ??
#20 OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2008 - 08:17
dasz rade swoim chlorkiem zejsc ponizej 6l/100km??? Nawet przy najbardziej ekonomocznej jezdzie???? W marzeniach chyba i nie zgodze sie ze diesel musi byc zajechany i nogi zaraz wyciagnie. Wystarczy poczytac na forum to ludzie maja o wiele wiecej problemow z silnikami V6 niz z TD. W V6 to nawet pokrywy zaworow sie psuja a w TD nie slyczalem o czyms takim.Konrad24v, decyzja i tak nalezy do CiebieBo jesli mówi sie że da sie zejść w trasie do 8, dieslem, to ja w V6 mam podobny wynik