Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Kompressor(supercharger eaton m62)


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
326 odpowiedzi na ten temat

#281 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 25 stycznia 2012 - 15:35

mozna jeszcze zrobic wtrysk wody i mamy duzo lepszy efekt niz sam IC powietrzny.

#282 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 25 stycznia 2012 - 21:41


a tu polski przyklad kompressorka;)

#283 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 25 stycznia 2012 - 21:58

widzialem. jeszcze nie chodzi to jak powinno.

#284 OFFLINE   driftboy

driftboy
  • 572 postów
  • Dołączył: 16-08-2009
  • Skąd: hiszpania
  • Województwo: nie mieszkam w Polsce
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 26 stycznia 2012 - 00:29

widzialem. jeszcze nie chodzi to jak powinno

chodzi czy nie krok podjety i za to szacun,ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg!!!normalnie smiech na sali widziec auto z wsadzonym sporym groszem i do tego ten pazdziez.wies i porazka na calej lini-takie mam zdanie

#285 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 26 stycznia 2012 - 00:51

ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg

coby ekologicznie było :lol:

#286 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 stycznia 2012 - 06:59

chodzi czy nie krok podjety i za to szacun,ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg!!!normalnie smiech na sali widziec auto z wsadzonym sporym groszem i do tego ten pazdziez.wies i porazka na calej lini-takie mam zdanie

Też mam LPG. Moc jak na Pb a o wiele taniej przy tankowaniu. Nie wiem co to ma z wsią wspólnego??

#287 OFFLINE   yatta

yatta
  • 252 postów
  • Dołączył: 18-07-2007
  • Skąd: Koszalin

Napisany 26 stycznia 2012 - 09:14

ja tam do swojego 2 auta( sierra 2.9 v6) bede pakowal eatona m90.
i w zupełności do tych mocy wystarczy IC powietrzny + chlodnica oleju.
wiecej obawy jest aby tloki nie splynely albo korby sie nie pogiely, niz chlodzenie nie wyrobilo. na chlodnicy mam 2 wydajne wentyle, zalaczane w razie czego pstryczkiem z kabiny i tyle.

#288 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 26 stycznia 2012 - 09:31

chodzi czy nie krok podjety i za to szacun,ale najwieksza porazka jest dla mnie lpg!!!normalnie smiech na sali widziec auto z wsadzonym sporym groszem i do tego ten pazdziez.wies i porazka na calej lini-takie mam zdanie



tez nie rozumem co masz do lpg.

Dodany obrazek

Dodany obrazek

nie pogardzilbys steinmetzem z lpg :p

#289 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 31 stycznia 2012 - 10:45

pany ktos sie orientuje ile ml oleju wchodzi do m62? odp se sam :p 200ml


pokaze conieco.

pacjent y32se + eaton m62 doladowanie 0.5

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

Dodany obrazek

#290 OFFLINE   rashii

rashii

    5 OMEGA W MOJEJ KARIERZE

  • 132 postów
  • Dołączył: 23-11-2008
  • Skąd: Świdnica

Napisany 13 lipca 2012 - 16:49

jakieś liczby do tego? coś jeszcze było grzebane w bebechach? i czemu prawie cały intercooler jest zasłonięty?:D I może jakiś filmik jak to chodzi

#291 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 13 lipca 2012 - 21:29

Całkiem fajnie :)
Strojenie ECUmasterem? Ciekaw jestem gdzie jest dolot do kompresora, jakiś stożek z tyłu? Wtryski seria?? Jakby co tanio można kupić wtryski z saaba turbo, mają ok 350ccm a są tanie.
Napisz jak wrażenia z jazdy. 0,5bara przy jakich obrotach, trzyma boost do końca??
Dobrze, że dałeś od razu solidne opaski na wężach ;)

#292 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 13 lipca 2012 - 22:35

strojone ecumasterem z mapsensorem. wtryski sa wieksze, regulator 3.8 bara, jutro planuje zalozyc. ciagnie sie wszystko poprzez brak czasu. pozostaje mi jeszcze walbro kupic i bede stroił dopiero.

Jest stozek w prawym nadkolu. jest zabudowany wiec ciagnie powietrze tylko przez kratke obok halogenu.

Dodany obrazek

#293 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 16 lipca 2012 - 13:53

Naprawde nie mam nic do LPG ale... Jak widze auto z taka moca i z takim nakladem pracy i pieniedzy a widze czerwone Valteci pod maska to wiem ze na gazie za dlugo nie pojezdzi i kolejnym wydatkiem bedzie przerobka instalacji. Pewnie 2xreduktor bedzie potrzebny do tego zestawu zeby to jezdzilo na LPG :)

#294 OFFLINE   ILKU

ILKU
  • 352 postów
  • Dołączył: 08-09-2011
  • Skąd: Koszalin

Napisany 16 lipca 2012 - 14:08

Naprawde nie mam nic do LPG ale... Jak widze auto z taka moca i z takim nakladem pracy i pieniedzy a widze czerwone Valteci pod maska to wiem ze na gazie za dlugo nie pojezdzi i kolejnym wydatkiem bedzie przerobka instalacji. Pewnie 2xreduktor bedzie potrzebny do tego zestawu zeby to jezdzilo na LPG :)

Nie wiem co ma jedno z drugim wspólnego??
Ja też mam gaz i tylko jeden reduktor. Ustawiasz próg obciążenia przy którym przechodzi na Pb i tyle.Ostatnio jechałem w trasie to spalił 12LPG+3Pb.

#295 OFFLINE   djtween

djtween
  • 357 postów
  • Dołączył: 08-03-2009
  • Skąd: Byczyna || Almere-Buiten

Napisany 16 lipca 2012 - 14:10

Ok ale te wtryski valteca nie daja rady przy zwyklym 3.0 a co dopiero z kompresorem? Rozumiem ze w momencie gdy juz instalacja ma dosc przelacza sie na PB a co jak kolega bedzie chcial tym jezdzic caly czas na LPG?? :)

P>S Jaki masz reduktor? I jakie wtryskiwacze? Bo sledzac twoje posty wydaje mi sie ze nie masz jednych z tanszych na rynku... :)

#296 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lipca 2012 - 16:31

Ok ale te wtryski valteca nie daja rady przy zwyklym 3.0 a co dopiero z kompresorem? Rozumiem ze w momencie gdy juz instalacja ma dosc przelacza sie na PB a co jak kolega bedzie chcial tym jezdzic caly czas na LPG?? :)

P>S Jaki masz reduktor? I jakie wtryskiwacze? Bo sledzac twoje posty wydaje mi sie ze nie masz jednych z tanszych na rynku... :)



a moze najpierw sie spytac czemu sa valteki i to wszystko a potem miałczeć?

po to jest kompresor z elektrosprzeglem 4fun. do dojazdy z punktu a do punktu b wylaczany jest kompresor i auto jezdzi jako wolnossące i durne valteki robia robote.

BTW. drogi kolego. Dobra instalacja lpg i dobre wysterowanie da lepsze efektry niz pb. gaz ma wiecej oktanów. ale zaznaczam dobra instalacja i wydajna.

#297 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 sierpnia 2012 - 16:17

ktoś chętny??
http://allegro.pl/ko...2547463831.html

#298 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1 152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 11 sierpnia 2012 - 20:22

to zestaw kolegi bassmaniaka.

jezdzilo w 2.5v6

ja swojego jeszcze nie skonczylem ale smiem twierdzic ze m62 do 3.2 jest za maly

#299 OFFLINE   bronekc6

bronekc6

    najszybsza na Podlasiu :D

  • 564 postów
  • Dołączył: 22-11-2010
  • Skąd: Grajewo
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 14 września 2012 - 09:48

Witam czytam temat sporo czasu i zaciekawił mnie znacznie. W swojej omie chce zrobić swap z 2.0 16v xev na x30xe bądź x25xe. Czy do takiego kompresora który by miał dociagnąć ome do jakis 280-300ps musiał by duzo dmuchać, wiem ze sa straty mocy od kolegi ILKU ( i wiele innych pomocnych rzeczy). No ale dźwięk V oraz gwizdu kompresora powoduje chce to mieć. Czy trzeba by szukać tłoków kutych, slyszałem ze do x30xe pasują od Leta ale niewiem ktorego i ponoć P&P

#300 OFFLINE   DaVePGN

DaVePGN

    Drift King

  • 4 228 postów
  • Dołączył: 17-02-2009
  • Skąd: PGN
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 14 września 2012 - 10:35

Jaki masz budzet na to? Bedziesz sam robil, czy komus zlecal?