zmiana z 2.5 V6 na 3.0 MV6
#1 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 01:40
zmieniłem temat posta, bo nic nie mówił
Piterek
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 06:25
a co do MV6 deko silniejszy motorek i raczej nic wiecej..
tez trzeba sie nim zajmowac jak dzieckiem...
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 07:28
PS
nazywajcie tematy po imieniu, MOJA OMEGA - to nic nie mówi.... temat jest o transplantacji...
#6 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 08:34
Jak dla mnie to jedyny wlasciwy seryjny motor do Omegi
Chociaż 2.5 też jest ok.
#7 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 11:16
"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill
#8 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 22:15
nio i spalanie pewnie deczko wieksze...
ale czlowiek juz taki jest ze chce to czego ne ma
#9 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2006 - 22:57
Za dużo kosztów i bieganiny byś z tym miał :razz: :mrgreen:
#10 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2006 - 07:42
Ja biorę alu! :twisted:
#11 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2006 - 08:06
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2006 - 20:34
to roznica bardzo odczuwalna, do tego tylko manual i wylaczona trakcja ...
#14 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2006 - 22:11
@LipinskiQQ 40 kucykow to deko wiecej mocy ??
to roznica bardzo odczuwalna, do tego tylko manual i wylaczona trakcja ...
bez przesadyzmu Panowie... to tylko 40 konikow ale nie w kazdym pewnie..
#15 OFFLINE
Napisany 18 lutego 2007 - 11:15
czy poza motorem i modułem komputera będzie potrzeba wymiany jeszcze jakichś części? Czy swap polega po prostu na przełożeniu silnika i komputera, podłączeniu kabli oraz przeprogramowaniu (?) immo czy trzeba ponadto kombinować coś (przerabiać) z instalacją elektryczną lub z innymi elementami???
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 16:20
odgrzeję stary temat bo mam pytanie:
czy poza motorem i modułem komputera będzie potrzeba wymiany jeszcze jakichś części? Czy swap polega po prostu na przełożeniu silnika i komputera, podłączeniu kabli oraz przeprogramowaniu (?) immo czy trzeba ponadto kombinować coś (przerabiać) z instalacją elektryczną lub z innymi elementami???
gora silnika jest identyczna, wiekszosc czujnikow rowniez pasuje. co do instalacji to raczej tez nie powinno byc problemow bo te silniki sa (poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego i immo pod nowy ecu
#18 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 16:50
(poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego
chyba średnicy cylindra... :razz: :razz: :razz: :drink:
jeeli hodzi o komputer(wyświetlacz) to ja ma pamięć własnie od MV6 (nie mogłem nigdzie trafić od 2,5) i działa mi rewelcyjnie pokazuje wszystko bardzo dobrze.... tak mi się wydaje....
#19 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 16:51
(poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego
chyba średnicy cylindra... :razz: :razz: :razz: :drink:
jeeli hodzi o komputer(wyświetlacz) to ja ma pamięć własnie od MV6 (nie mogłem nigdzie trafić od 2,5) i działa mi rewelcyjnie pokazuje wszystko bardzo dobrze....
pozdr
:mrgreen:
#20 OFFLINE
Napisany 05 marca 2007 - 16:53
(poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego
chyba średnicy cylindra... :razz: :razz: :razz: :drink:
jeeli hodzi o komputer(wyświetlacz) to ja ma pamięć własnie od MV6 (nie mogłem nigdzie trafić od 2,5) i działa mi rewelcyjnie pokazuje wszystko bardzo dobrze....
pozdr
:mrgreen:
o to mi wlasnie chodzilo tylko mam dzis niz intelektualny ??: i nie moglem slowa dobrac :mrgreen: