Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

zmiana z 2.5 V6 na 3.0 MV6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
25 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Wiktor

Wiktor
  • 1 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Rawa Mazowiecka

Napisany 21 czerwca 2006 - 01:40

witam mam omege 2.5v6 i wlasnie wysiadlo jej serce czeka ja transplantacia na 3.0 mv6 czy wiecie cos o tych silnikach? daja rade mocne sa ?czy lipa


zmieniłem temat posta, bo nic nie mówił
Piterek




#2 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2006 - 06:12

mocniejsze od 2.5 V6............211 KM.........

#3 OFFLINE   QQ

QQ
  • 273 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 21 czerwca 2006 - 06:25

co sie takiego stalo ze wysiadlo???

a co do MV6 deko silniejszy motorek i raczej nic wiecej..
tez trzeba sie nim zajmowac jak dzieckiem...

#4 OFFLINE   bartas

bartas
  • 135 postów
  • Dołączył: 24-05-2006
  • Skąd: Gorzów Wlkp.

Napisany 21 czerwca 2006 - 07:18

deko ? :mrgreen:

#5 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2006 - 07:28

NIczym się nie różni ale bedziesz miał problem bo 3.0 wymaga innego motronika i będziesz musiał znaleźć kogoś kto Ci przestroi sygnał z immobilizera...

PS
nazywajcie tematy po imieniu, MOJA OMEGA - to nic nie mówi.... temat jest o transplantacji...

#6 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 21 czerwca 2006 - 08:34

MV6 daje radę :D

Jak dla mnie to jedyny wlasciwy seryjny motor do Omegi ;)
Chociaż 2.5 też jest ok.

#7 OFFLINE   Piterek

Piterek

    ASB killer

  • 3 826 postów
  • Dołączył: 10-05-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 czerwca 2006 - 11:16

MV6 to lipa :) ale taka za ktora sie zycie oddaje :D


"Krytykować może każdy głupiec i wielu z nich to robi"
Winston Churchill


#8 OFFLINE   QQ

QQ
  • 273 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 21 czerwca 2006 - 22:15

ja to tylko zaluje ze a utomacie nie wziolem... ale tak naprawde nie widze zadnej roznicy w MV6 i 2,5 V6 ... only troche na mocy ale nic pozatym :roll:

nio i spalanie pewnie deczko wieksze...

ale czlowiek juz taki jest ze chce to czego ne ma :cool:

#9 OFFLINE   iivo

iivo

    Piwosz OKP

  • 440 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Radom

Napisany 21 czerwca 2006 - 22:57

LipinskiQQ, Nic nie zmieniaj a zwłaszcza na automat zostaw tak jak jest :wink:
Za dużo kosztów i bieganiny byś z tym miał :wink: :razz: :cool: :mrgreen:

#10 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwca 2006 - 07:42

Moja rada: Kup se "angola", przenieś motor ze skrzynią, dodaj tylko pedaly a resztę oddasz kolegom co komu będzie potrzebne.

Ja biorę alu! :twisted:

#11 OFFLINE   Bc30se

Bc30se

    Zbanowany

  • 1 075 postów
  • Dołączył: 19-05-2006
  • Skąd: Hrubieszów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwca 2006 - 08:06

ale kolega napisal że ma dawce..... kwestia rpzekłądki ale ja i tak tego bym nie robił.

#12 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 22 czerwca 2006 - 08:11

Pisalem do QQ. Dlatego to tak nie jasno zabrzmialo ;)

#13 OFFLINE   GARY

GARY
  • 472 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Wrocław/Sulmierzyce

Napisany 22 czerwca 2006 - 20:34

@LipinskiQQ 40 kucykow to deko wiecej mocy ?? :]
to roznica bardzo odczuwalna, do tego tylko manual i wylaczona trakcja ...

#14 OFFLINE   QQ

QQ
  • 273 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Skąd: Lublin

Napisany 22 czerwca 2006 - 22:11

@LipinskiQQ 40 kucykow to deko wiecej mocy ?? :]
to roznica bardzo odczuwalna, do tego tylko manual i wylaczona trakcja ...


bez przesadyzmu Panowie... to tylko 40 konikow ale nie w kazdym pewnie.. :wink:

#15 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 18 lutego 2007 - 11:15

odgrzeję stary temat bo mam pytanie:
czy poza motorem i modułem komputera będzie potrzeba wymiany jeszcze jakichś części? Czy swap polega po prostu na przełożeniu silnika i komputera, podłączeniu kabli oraz przeprogramowaniu (?) immo czy trzeba ponadto kombinować coś (przerabiać) z instalacją elektryczną lub z innymi elementami???

#16 OFFLINE   crocos

crocos
  • 261 postów
  • Dołączył: 10-12-2006

Napisany 05 marca 2007 - 13:04

haaalooo?? nikt nic nie wie na ten temat???

#17 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2007 - 16:20

odgrzeję stary temat bo mam pytanie:
czy poza motorem i modułem komputera będzie potrzeba wymiany jeszcze jakichś części? Czy swap polega po prostu na przełożeniu silnika i komputera, podłączeniu kabli oraz przeprogramowaniu (?) immo czy trzeba ponadto kombinować coś (przerabiać) z instalacją elektryczną lub z innymi elementami???



gora silnika jest identyczna, wiekszosc czujnikow rowniez pasuje. co do instalacji to raczej tez nie powinno byc problemow bo te silniki sa (poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego i immo pod nowy ecu




 


#18 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 marca 2007 - 16:50

(poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego


chyba średnicy cylindra... :razz: :razz: :razz: :drink:

jeeli hodzi o komputer(wyświetlacz) to ja ma pamięć własnie od MV6 (nie mogłem nigdzie trafić od 2,5) i działa mi rewelcyjnie pokazuje wszystko bardzo dobrze.... tak mi się wydaje....

#19 OFFLINE   GISKARD

GISKARD
  • 3 534 postów
  • Dołączył: 17-06-2006
  • Skąd: Pionki
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 05 marca 2007 - 16:51

(poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego


chyba średnicy cylindra... :razz: :razz: :razz: :drink:

jeeli hodzi o komputer(wyświetlacz) to ja ma pamięć własnie od MV6 (nie mogłem nigdzie trafić od 2,5) i działa mi rewelcyjnie pokazuje wszystko bardzo dobrze....
pozdr
:mrgreen:

#20 OFFLINE   beast

beast

    Vauxhall Killer

  • 18 304 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Kwidzyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 05 marca 2007 - 16:53

(poza szerokoscia cylindra i sterowaniem) identyczne. Ewentualnie przestrojenie Kompa pokladowego


chyba średnicy cylindra... :razz: :razz: :razz: :drink:

jeeli hodzi o komputer(wyświetlacz) to ja ma pamięć własnie od MV6 (nie mogłem nigdzie trafić od 2,5) i działa mi rewelcyjnie pokazuje wszystko bardzo dobrze....
pozdr
:mrgreen:


o to mi wlasnie chodzilo tylko mam dzis niz intelektualny :???: i nie moglem slowa dobrac :mrgreen: