jak założyć hak orginalny
#61 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2014 - 21:34
#62 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2014 - 21:48
Blacha ze ''szpilkami'' jest stosunkowo płaska (nie ma łebków śrub) , więc nawet po montażu haka dywanik nie odstaje jakos bardzo widocznie- zaczzepy w bagażniku skutecznie go podtrzymują.Drugie pytanie, rozumiem że trzeba się przewiercić przez podłogę w bagażniku tylko że co potem zrobić z dywanem jeśli trzeba założyć tam jeszcze blachę od haka i wystawać będą łepki śrub?
#63 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2014 - 14:34
Blacha ze ''szpilkami'' jest stosunkowo płaska (nie ma łebków śrub) , więc nawet po montażu haka dywanik nie odstaje jakos bardzo widocznie- zaczzepy w bagażniku skutecznie go podtrzymują.
Dobra już wiem mój błąd, kupiłem hak bez tych płaskowników i myślałem że to zwykłe płaskowniki i śruby, zatem teraz mam problem.
Kupię zatem te płaskowniki do mocowania haka bądź ktoś miły niech mi poda wymiary tych tulejek ze szpilkami, to spróbuje dorobić.
Co do instalacji to szkoda, może ktoś ma na sprzedaż cała wiązkę która leci wdłuż auta?
#64 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2014 - 20:02
Oto te fotki.
Grubość tych blach wynosi 6mm pozostałe wymiary na zdjeciach.
Powodzenia
#65 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2014 - 16:42
ciekawi mnie jeszcze tylko ta wiązka, bo w mojej omedze są praktycznie wszystkie kable , nawet jak czegoś nie ma w wyposażeniu, ale haka nie znalazłem,
dziwne jest też to że nie świeci mi przeciwmgielna, pomimo dobrego włącznika, może to się wiąże.
#66 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2014 - 18:43
Bardzo starannie poszukaj bo jednak sądzę że gdzieś jest.
Powodzenia
#67 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2015 - 20:08
szukam oryginalnej wiązki haka pod okrągłą wtyczkę BFL może ktoś zna numer oplowki ażeby sprawdzić (zamówić) w oplu ?
#68 OFFLINE
Napisany 02 marca 2015 - 09:36
Aktualnie mam zapięty i ni huhu żeby go przekręcić.
Chodzi oczywiście o oryginalnego Orisa.
#69 OFFLINE
Napisany 02 marca 2015 - 09:48
No właśnie jak go uruchomić, czy jest jakaś ciecz która wyżre rdzę od środka, żeby zaczął się odpinać i zapinać?
Aktualnie mam zapięty i ni huhu żeby go przekręcić.
Chodzi oczywiście o oryginalnego Orisa.
Pytanie błahe, ale jednak- kluczyk się obraca w prawo? Daje radę ruszyć się klamka przy haku??
Używam CX80 - preparat smarujący z teflonem- utrudnione przyklejanie się piasku i brudu.
#70 OFFLINE
Napisany 09 marca 2015 - 22:08
#71 OFFLINE
Napisany 09 marca 2015 - 22:27
#72 OFFLINE
Napisany 11 marca 2015 - 10:21
hak z A do Bfl pasuje ?
znalazłem coś ciekawego
http://olx.pl/oferta...html#fdcf689f3c
Płyta mocująca i rozstaw śrub jest ten sam,ale główka haka oryginalnego w OA jest krótsza niż w b czy b fl.
#73 OFFLINE
Napisany 11 marca 2015 - 10:25
#74 OFFLINE
Napisany 11 marca 2015 - 18:29
sory za OT ale na rynku nie ma oficjalnie haka do bfl innego jak oryginał bo to jest hak od B a on jest za blisko zderzaka, jednak nikt sie tym nie przejmuje. Po prostu jest bliżej zderzaka niż mówi norma i tyle.
A jaka jest norma?
#75 OFFLINE
Napisany 11 marca 2015 - 18:42
#76 OFFLINE
Napisany 11 marca 2015 - 19:38
#77 OFFLINE
#78 OFFLINE
Napisany 11 marca 2015 - 22:23
#79 OFFLINE
Napisany 12 marca 2015 - 18:32
westfalia jest wsuwany w pionie(bardziej schowany), oris w poziomie
#80 OFFLINE
Napisany 12 marca 2015 - 23:29