Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wydech po zmianie nadal cichy


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
13 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   myszka20221

myszka20221
  • 2 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: cieszyn

Napisany 13 marca 2008 - 21:52

witam, mam mały problem, a wiec:
końcówka sportowa
z tłumnika wszystko wyrzucone (sama obudowa tłumnika)
i nadal jest cisza tak jak by nic nie było zmienione.
Co zrobić, żeby miała fajny głosik (ładnie buczała jak to sie mówi)
to jest 2.0 litra czy to prawda, że te silniczki sa ciche mimo, że się majstrowało przy wydechu?

#2 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 marca 2008 - 21:57

z tłumnika wszystko wyrzucone (sama obudowa tłumnika)

Najlepiej kupic sportowy tlumik, wtedy bedzie lepszy dzwiek.
Dodatkowo jak bedzie cicho to mozna zamiast katalizatora zalozyc strumiennice.

Ale to troche dziwne, ze po wyrzuceniu "flakow" z tlumika nic sie nie zmienilo :shock:

#3 OFFLINE   myszka20221

myszka20221
  • 2 postów
  • Dołączył: 02-03-2008
  • Skąd: cieszyn

Napisany 13 marca 2008 - 22:24

no wlaśnie nic się nie zmienilo i dziwi mnie to i nie wiem co może być przyczyną...
podobno są strumienice co wygladają jak katalizator.

#4 OFFLINE   tomspeed

tomspeed

    kaszub

  • 2 752 postów
  • Dołączył: 24-03-2007
  • Skąd: z Kądowni
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 marca 2008 - 19:33

ja kombinowalem w renault 19. silnik 1,4 litra.
w tej chwili mam calkowicie odprezony silnik. w miejsce katalizatora pojawila sie rurka. pierwszy tlumik to tylko obudowa, srodkowy wyciety i zastapiony rurka, ostatni tlumik tez tylko obudowa. efekt byl taki ze minimalnie (niezauwazalnie) glosniej chodzil. wiec poszedlem dalej i wycialem ta koncowke wydechu. seryjnie byla srednicy szklanki (zreszta caly wydech taki jest), bo takie pakowali do wersji 80 konnej. ale mniejsze o to. wycialem tez ta sciane tlumika gdzie byla ta koncowka i wstawilem tam dwie rury o srednicy puszki od ziemnych orzeszkow. teraz efekt jest taki ze na wolnych obrotach cicho sobie mruczy a po wdepnieciu gazu slychac metaliczny dzwiek. nie wiem jak to opisac ale podobne w dzwieku mial kiedys kolega w BMW M5 (seria). ladnie to chodzi. co do odprezenia silnika efekt jest taki ze do ok. 2500 - 2800 rpm silnik zrobil sie mocno mulowaty powyzej tych obrotow dostaje duzego kopa. 180 -190 km/h nie ma teraz problemu i jeszcze zostaje zapasik. szukam teraz jakiejs ladnej koncowki na wydech. te ruru zostawilem jeszcze przed zderzakiem (bo brzydkie sa) i dospawam jakas koncowke.
na co dzień RENAULT SCENIC II 2.0 DCI

#5 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2008 - 21:34

Witam!!
Ja pół roku temu założyłem tłumik KM Malon do 2.0 16v....dźwięk u mnie równiez się nie zmienił..hm...co może być przyczyną..??Pozdr

#6 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 14 marca 2008 - 21:39

Ja pół roku temu założyłem tłumik KM Malon do 2.0 16v....dźwięk u mnie równiez się nie zmienił..hm...co może być przyczyną..??

Moze za duzo wymagasz, bo ten silnik nie bedzie tak mruczal jak np juz 2.5 V6 (chyba, ze caly wydech zalozysz sportowy) , ale napewno jest roznica.

Sam mialem wczesniej 2.0 16V i po zalozeniu sportowego tlumika (ulter ) dzwiek sie zmienil i fajnie buczal.

#7 OFFLINE   kylunio22

kylunio22
  • 145 postów
  • Dołączył: 10-05-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 16 marca 2008 - 16:19

tez mysle ozalozeniu KM ale jak nie ma roznicy dzwieku od seryjnego to nie ma sensu
• Język polski? Po co mi to? I tak wszyscy mnie rozumiejom!

#8 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 marca 2008 - 16:21

tez mysle ozalozeniu KM ale jak nie ma roznicy dzwieku od seryjnego to nie ma sensu

Roznica jest co nie znaczy, ze bedzie glosno buczal.

#9 OFFLINE   kylunio22

kylunio22
  • 145 postów
  • Dołączył: 10-05-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 16 marca 2008 - 16:24

ale czy bedzie jakis basowy pomruk
• Język polski? Po co mi to? I tak wszyscy mnie rozumiejom!

#10 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 marca 2008 - 19:13

Jak chcesz żeby buczał to przewierć pare dziurek w kacie, tylko po wywierceniu każdej odpalaj silnik i posłuchaj jak chodzi żebyś pużnij nie spawał bo za głośno chodzi :wink:

#11 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 marca 2008 - 19:30

Jak chcesz żeby buczał to przewierć pare dziurek w kacie

Dziury w kacie to zly pomysl, bo niedosc, ze uszkodzisz katalizator to dzwiek bedzie kiepski.

#12 OFFLINE   ZIEMBA

ZIEMBA
  • 471 postów
  • Dołączył: 31-12-2007
  • Skąd: łódzkie
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marca 2008 - 17:25

No tak Lendio ale kolega napisał że wyciągnął bebechy z kata i włożył rure, także nic mu się nie uszkodzi, a buczeć będzie napewno :mrgreen:

#13 OFFLINE   kylunio22

kylunio22
  • 145 postów
  • Dołączył: 10-05-2007
  • Skąd: Radom

Napisany 17 marca 2008 - 17:30

po po wywierceniu tych dziur to bedzie chyba pierdzial jak traktor a nie buczal
• Język polski? Po co mi to? I tak wszyscy mnie rozumiejom!

#14 OFFLINE   michal987654321

michal987654321

    Zbanowany

  • 1 677 postów
  • Dołączył: 03-05-2007
  • Skąd: RADOM
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marca 2008 - 20:26

Teraz jak będę kupował to tylko taki...na pewno będzie pięknie buczał :) :lol:

http://moto.allegro....ierdzewka_.html