Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Przekaźniki ABS


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 października 2006 - 08:03

Witam
Czy przekaźniki od pompy ABS są takie same przy Omie A i B :?: :?: :?:



#2 OFFLINE   DAREK

DAREK
  • 59 postów
  • Dołączył: 14-09-2006
  • Skąd: k./Ostrowa Wlkp.

Napisany 06 października 2006 - 19:49

No ja mam właśnie ABS z TC i mówisz że powinno póść wymienić tak?? a ciekawe ile taki przekaźnik kosztuje ?
Darek

#3 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 06 października 2006 - 22:21

niemam pojęcia ale też mam spiepszony w omie B i w serwisie gadał koles że całą pompę abs trzeba wymienić bo przekaźnika sie nuieda wymienić a jest on podobno w pompie


Jeżeli jest ABS i TC to są dwa przekaźniki w pompie i napewno są wyjmowane.
Nawet w jednym sklepie juz znalazłem przekaźnik niby do A.
Chociaż myśle że do B też powinien pasować.
Pewnie że dla nich lepiej pompe wymienić ,ba ile za nią skasują :bmw:

#4 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 października 2006 - 06:23

Widzę że nie ma nikogo co by miał kiedys Omega A.
Rozwijając dalej temat:
czy jeżeli jest jakaś awaria w ABS lub TC wyjdą błędy po sczytaniu spinaczem ,czy tylko komp.
chodzi o to że jeżeli święcą się obie kontrolki to po sczytaniu błędów spinaczem powinien wyjść jakiś błąd?

#5 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 09 października 2006 - 17:53

chodzi o to że jeżeli święcą się obie kontrolki to po sczytaniu błędów spinaczem powinien wyjść jakiś błąd?

jak zapalają ci się jednocześnie abs i tc to najczęściej jest to objaw padającego włącznika świateł stopu,styki się w nim przegrzewają,jak go podłączam na kompa to zawsze mi taki błąd wywala,ale olewam to bo wykasuje i jakiś czas mam spokój aż do następnego razu :bmw:

#6 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 października 2006 - 19:39

chodzi o to że jeżeli święcą się obie kontrolki to po sczytaniu błędów spinaczem powinien wyjść jakiś błąd?

jak zapalają ci się jednocześnie abs i tc to najczęściej jest to objaw padającego włącznika świateł stopu,styki się w nim przegrzewają,jak go podłączam na kompa to zawsze mi taki błąd wywala,ale olewam to bo wykasuje i jakiś czas mam spokój aż do następnego razu :bmw:

o to chodzi że po sczytaniu błędów spinaczem nie ma żadnego błędu ABS ,ani TC. :roll:
a gdzie ten włącznik ( w kanale hamulca ręcznego?)

#7 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 09 października 2006 - 19:55

o to chodzi że po sczytaniu błędów spinaczem nie ma żadnego błędu ABS ,ani TC.
a gdzie ten włącznik ( w kanale hamulca ręcznego?)

no właśnie ale u mnie po zapaleniu sie jednocześnie ABS i TC zostaje błąd"włącznik świateł stopu",jest on nad pedałem hamulca,taka kostka,idzą do niej kabelki,ciężko sie tam dostać bo cholernie ciasno,pamiętaj że błąd w kompie zapisze się dopiero jak te kontrolki palą się dłużej jak 15 sek
ps nie wiem czy wyszło by to po zczytaniu spinaczem bo sie w to nie bawie i zawsze podpinam pod kompa

#8 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 października 2006 - 21:40

o to chodzi że po sczytaniu błędów spinaczem nie ma żadnego błędu ABS ,ani TC.
a gdzie ten włącznik ( w kanale hamulca ręcznego?)

no właśnie ale u mnie po zapaleniu sie jednocześnie ABS i TC zostaje błąd"włącznik świateł stopu",jest on nad pedałem hamulca,taka kostka,idzą do niej kabelki,ciężko sie tam dostać bo cholernie ciasno,pamiętaj że błąd w kompie zapisze się dopiero jak te kontrolki palą się dłużej jak 15 sek
ps nie wiem czy wyszło by to po zczytaniu spinaczem bo sie w to nie bawie i zawsze podpinam pod kompa


u mnie się palą cały czas.
A sam robisz sczytanie kompem ,czy jeździsz do dignosty?

#9 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 10 października 2006 - 13:31

A sam robisz sczytanie kompem ,czy jeździsz do dignosty?

hehe,diagnoste i kompa mam w domu :twisted:

#10 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 października 2006 - 13:39

hehe,diagnoste i kompa mam w domu


To pochwal się jakim programem ,jaki kabelek?

#11 OFFLINE   siwy75

siwy75
  • 134 postów
  • Dołączył: 23-07-2006
  • Skąd: Bydgoszcz

Napisany 10 października 2006 - 13:51

wlasnie moglibyscie cos wiecej o tym napisac bo od tego jezdzenia na kompa juz mi na paliwo nie styka :))

#12 OFFLINE   wolf

wolf
  • 972 postów
  • Dołączył: 27-07-2006
  • Skąd: cieszyn/skoczów

Napisany 10 października 2006 - 16:19

To pochwal się jakim programem ,jaki kabelek?

to nie sam program,to specjalny komp do diagnostyki UNICHECK 2000 z magneti marelli,obsługuje praktycznie większość aut co jeżdzi po naszych drogach,przyrząd teścia bo mamy w domu zakład elektromechaniki więc tu mam z górki :razz:

#13 OFFLINE   egon

egon
  • 5 983 postów
  • Dołączył: 28-07-2006
  • Skąd: Ujście/Piły
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 października 2006 - 16:34

To pochwal się jakim programem ,jaki kabelek?

to nie sam program,to specjalny komp do diagnostyki UNICHECK 2000 z magneti marelli,obsługuje praktycznie większość aut co jeżdzi po naszych drogach,przyrząd teścia bo mamy w domu zakład elektromechaniki więc tu mam z górki :razz:


aaaaaaaaaaaa.............................. :cry: to trzeba było tak odrazu