Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

jaką moc można wykrzesać z 2,5 TD


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   danny1002

danny1002
  • 157 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Skąd: jelenia góra

Napisany 24 lutego 2008 - 17:27

Witam mam omcie B 2,5 TD 130 km noi w sumie zadowala mnie to autko tylko szkoda że nawet w modelu C nie ma jednostek z większom mocą bo czasem chciałbym miec troche więcej.Omegi są super i chce zmienic na model C tylko nie wiem ile można podrasowac ten siłnik i czy da się tak to zrobić żeby za jakiś czas się nie zajechał.Ile by to kosztowało i czy wzrośnie spalanko?Może któryś z szanownych kolegów posiadających ten silnik zrobił coś takiego i może mi doradzic w tym temacie?Bo z tego co wiem to te silniki w BMW miały więcej mocy?Prosze o porade.
W krainie ślepców jednooki jest królem.

#2 OFFLINE   _Maciek_

_Maciek_
  • 465 postów
  • Dołączył: 20-11-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 24 lutego 2008 - 17:31

A owszem som i z większom mocom :neutral:
Np. 2.5 DTI R6 Common Rail - 150KM, po niewielkich modyfikacjach to dosyć udany motor :)

Pozdr.
M.

#3 OFFLINE   danny1002

danny1002
  • 157 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Skąd: jelenia góra

Napisany 24 lutego 2008 - 18:12

Ale to jest ten sam motor co 2,5TD ten z BMW?Możesz coś więcej powiedzieć o tych modyfikacjach czyli jak i za ile i ile więcej ma mocy i pali? :smile:
W krainie ślepców jednooki jest królem.

#4 OFFLINE   _Maciek_

_Maciek_
  • 465 postów
  • Dołączył: 20-11-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 24 lutego 2008 - 18:40

Miałem na myśli nie podnoszenie mocy, ale "udoskonalenie" motoru.
Wpisz w szukajce Y25DT

Zobaczysz min.:
http://forum.omegakl...highlight=y25dt
http://forum.omegakl...highlight=y25dt

A odnośnie chipowania to opinie są podzielone...

Pozdr.
M.

#5 OFFLINE   DamianB

DamianB
  • 1 595 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 24 lutego 2008 - 21:06

Kupujesz 2.5 DTI 150KM, wsadzasz chipa i masz ~190KM

#6 OFFLINE   danny1002

danny1002
  • 157 postów
  • Dołączył: 04-03-2007
  • Skąd: jelenia góra

Napisany 25 lutego 2008 - 11:08

dzięki za rady.już znalazłem kilka adresów gdzie można to zrobić i opinie kilku ludzi co mają czipa więc teraz zbieram sianko i cheja.Już widze miny niektórych gości któży będą czytać tylny napis z klapy i patrzeć jak znikam :mrgreen:
W krainie ślepców jednooki jest królem.

#7 OFFLINE   Jeżon

Jeżon
  • 74 postów
  • Dołączył: 23-12-2006
  • Skąd: NOS in PO

Napisany 25 lutego 2008 - 11:54

kiedys u kumpla sie przejechałem tym 2.5 TD i tak sobie radził ale za chwile podpią pod komputer chipa podkrecił do i nie miałem pytań omega tak zaczeła płacic ze nie wiem czy mógłbym stawać swoją 2.5 V6... oczywiscie spalanie wzrosło ale jak bym kupował diesela to napewno by go z chipował... :grin:
... Omega ...Władca Szos ... :D
http://pl.youtube.co...h?v=QUhNAAg5G8k

#8 OFFLINE   arielekb

arielekb
  • 352 postów
  • Dołączył: 01-11-2007
  • Skąd: lubin

Napisany 25 lutego 2008 - 22:50

A czy ktos wstaiwal turob od bmw 2.4 ostatnio wpadlo mi w rece takie i jest znacznie wieksze niz w omedze.

#9 OFFLINE   bartekb

bartekb
  • 1 postów
  • Dołączył: 11-10-2007
  • Skąd: Rybnik

Napisany 13 marca 2008 - 18:33

hej ja mam ome zaczipowana :D i powiem ze smiga autko jak trzeba :D omega 2.0 to nie daje rady mojej ;) nie probowalem jeszcze z 2,5 V6 ale sproboje w najblizszym czasie ;]
takze chipa polecam do 2,5 TD jak najbardziej :D

mam zamiar wstawic wieksze turbo jesli sie da do mojej omci :D
Dodany obrazek

#10 OFFLINE   RAFI22DTI

RAFI22DTI
  • 909 postów
  • Dołączył: 03-09-2007
  • Skąd: CRY
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 marca 2008 - 23:31

jaką moc można wykrzesać z 2,5 TD

......130 KM bez skutkow ubocznych albo 160,180 lub 200 KM jak masz w zapasie drugi silnik i szukasz pretekstu do wymiany....

#11 OFFLINE   mariusz83x83

mariusz83x83
  • 78 postów
  • Dołączył: 16-12-2010
  • Skąd: katowice

Napisany 02 stycznia 2011 - 14:14

......130 KM bez skutkow ubocznych albo 160,180 lub 200 KM jak masz w zapasie drugi silnik i szukasz pretekstu do wymiany
....

160KM to ja planuje:) niestety dopiero po zimie
Silnik zamontowany z bmw 525tds
Przebieg 76tyś.km od kapitalnego remontu
Silnik kupiony z pewnej ręki
Składany na nowych oryginalnych częściach
Turbo z bmw niebawem nowe (jest tylko trzeba przerobić mocowanie)
Pompa wtryskowa nowa
Zmiana IC
Na efekty przeróbki trzeba będzie poczekać, jestem dobrej myśli.

#12 OFFLINE   wicek

wicek
  • 4 076 postów
  • Dołączył: 14-07-2008
  • Skąd: Komorze
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 02 stycznia 2011 - 14:21

Źle, że zamontowałeś TDS-a. Ma mniejsze otwory w głowicy, przez co łatwiej ją pogiąć.
Samym IC i turbo chcesz wykrzesać 30 koni? Trochę bujne plany. Nie oczekiwałbym więcej jak 10. No chyba, że myślisz, że zamontowałeś TDS-a, to masz już 143 konie, a nie 131 :)

#13 OFFLINE   mariusz83x83

mariusz83x83
  • 78 postów
  • Dołączył: 16-12-2010
  • Skąd: katowice

Napisany 02 stycznia 2011 - 14:41

Głowica była przerabiana przez wcześniejszego właściciela ,IC chcę zamontować z bmw 730d bo taki mam i miejsce na niego też się znajdzie przeróbki które napisałem to tylko początek w planach dalszych będzie czip, wydech z kwasówki i przerobienie kolektora wydechowego .

#14 OFFLINE   virusno9

virusno9

    KaroL. Op-com 888 1234 88

  • 165 postów
  • Dołączył: 21-09-2008
  • Skąd: Ostrów Mazowiecka

Napisany 03 stycznia 2011 - 21:28

Kolego Mariusz było się pokusić i dół od 3.0D wrzucić:) podobno pasuje. Pojemność zwiększona przez dłuższy skok tłoka.

#15 OFFLINE   kogut

kogut

    240PS 550NM -> STRAIGHT 6

  • 889 postów
  • Dołączył: 19-05-2007
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2011 - 22:17

Najmocniejszy w Polsce TDS porusza się po Wrocławiu w budzie E36 kombii, ma coś ponad 200 kucy

#16 OFFLINE   Lukasboss

Lukasboss

    VW Jetta 1.4 TSI

  • 1 657 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 03 stycznia 2011 - 23:20

Najmocniejszy w Polsce TDS porusza się po Wrocławiu w budzie E36 kombii, ma coś ponad 200 kucy


http://forum.tdi-tun...opic.php?t=5448

#17 OFFLINE   bzyku_2002

bzyku_2002

    200 parę KM i ciągle mało

  • 1 525 postów
  • Dołączył: 09-09-2007
  • Skąd: Koczała ( Pomorze )
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 04 stycznia 2011 - 00:53

http://forum.tdi-tun...opic.php?t=5448


Nawet kiedyś oglądałem go w Operacji Tuning

#18 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 stycznia 2011 - 06:53

Kolego Mariusz było się pokusić i dół od 3.0D wrzucić podobno pasuje. Pojemność zwiększona przez dłuższy skok tłoka.

nie pasuje całkiem inny silnik, choćby ze względu na sposób zasilania