zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > Układ Dolotowy i Wydechowy

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 29-02-2012, 01:16   #1
bronekc6
Swap X20XEV->X25XE->Z32SE
 
Avatar bronekc6
 
Zarejestrowany: 22.11.2010
Skąd: Ruda
Województwo: podlaskie
Auto: Omega B'96 Pb+LPG manual
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Nadwozie: Sedan
Postów: 344
Domyślnie urwana szpilka kolektora wydechowego

Witam mam problem z urwana szpilką i myślę iż moj problem jest nietypowy bo jest to krancowa szpilka z tego co wiem fabrycznie jest chyba m6 a ja mialem w miejsce tej urwanej m8 czyli 17 klucz. po wymianie uszczelki pod kolektorem pusciła na szpilka niewiem czemu tylko kluczem dotknąłem ale nie oto sie rozbiega. przegwintowalem na m10 czyli 19 klucz ale po jakimś czasie postanowiłem dokrecić i przesadziłęm.
Chodzi mi o szpilke ktora jest przy obudowie termostatu ta dolna. perszy jak stara c 330.
co z tym zrobić jak to naprawić nie mam pomysłu na większą srubę chyba nie bardzo . W ostateczności na wiosnę głowice wymienic mogę bo mam drugą dobrą ale nie chciałbym.
Ktoś zna jakiś dobry sposób czy cos aby to naprawić bez zdejmowania głowicy.
Prosze o każdą sugestie
Mezczyzna bronekc6 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-02-2012, 01:24   #2
kocyk
watching you
 
Avatar kocyk
 
Zarejestrowany: 01.03.2009
Skąd: SZ (Zabrze)
Województwo: śląskie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Sedan
Postów: 8,344
Domyślnie

może rozwiercić otwór i wstawić reduktor z otworem pod oryginalną szpilkę
__________________
SOLARIS URBINO 12

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Mezczyzna kocyk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-02-2012, 01:27   #3
Przybek
Diesel Power :P
 
Avatar Przybek
 
Zarejestrowany: 08.11.2008
Województwo: łódzkie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Nie omega
Postów: 5,295
Domyślnie

Quote Napisał bronekc6 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
aby to naprawić bez zdejmowania głowicy

Mozna wsadzic tulejke -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować] albo dopasowac jakas sprezynke do zerwanych gwintow z systemu HELICOIL.

I kolektor daj do planowania bo na bank jest krzywy.
Mezczyzna Przybek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-02-2012, 01:29   #4
kocyk
watching you
 
Avatar kocyk
 
Zarejestrowany: 01.03.2009
Skąd: SZ (Zabrze)
Województwo: śląskie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Sedan
Postów: 8,344
Domyślnie

Quote Napisał przybek83 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Mozna wsadzic tulejke -> [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]

właśnie o takim czymś myślałem
__________________
SOLARIS URBINO 12

Powszechnie wiadomo że coś jest niemożliwe do zrobienia, aż przyjdzie ktoś kto nie wie że to jest niemożliwe i to zrobi
Nie pij za kierownicą, stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Mezczyzna kocyk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-02-2012, 18:09   #5
__Robert__
 
Avatar __Robert__
 
Zarejestrowany: 20.11.2006
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Nie omega
Postów: 2,273
Domyślnie

Fabrycznie w głowicy jest M8 to po pierwsze, po drugie M8 to klucz 13, M10 klucz 17, a klucz 19 to M12. Nie mam pojęcia skad Ty wziąłeś te swoje dane. A jesli chodzi o urwana szpilkę to koledzy juz Ci podali sposób. Powodzenia.
Mezczyzna __Robert__ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-02-2012, 21:23   #6
bronekc6
Swap X20XEV->X25XE->Z32SE
 
Avatar bronekc6
 
Zarejestrowany: 22.11.2010
Skąd: Ruda
Województwo: podlaskie
Auto: Omega B'96 Pb+LPG manual
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Nadwozie: Sedan
Postów: 344
Domyślnie

no moze sie pomyliłem ok ale jak juz było 12 i zerwana to czy na jeszcze wiekszą nie uszkodzi czegos w głowicy jakiegoś kanału czy cos oto mi chodzi
Mezczyzna bronekc6 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 29-02-2012, 21:31   #7
__Robert__
 
Avatar __Robert__
 
Zarejestrowany: 20.11.2006
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Nie mam Omegi
Nadwozie: Nie omega
Postów: 2,273
Domyślnie

M12 , to niezłą rzezbę ktoś odwalił, teraz to byś musiał na M14 przerabiać, kurcze, muszę Ci powiedzieć, że straszna lipa. Zawsze możesz spróbować z tymi wkładkami, głowicy nie uszkodzisz jesli zrobisz to umiejętnie

Ostatnio edytowane przez __Robert__ ; 29-02-2012 o 21:33
Mezczyzna __Robert__ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 01-03-2012, 01:18   #8
bronekc6
Swap X20XEV->X25XE->Z32SE
 
Avatar bronekc6
 
Zarejestrowany: 22.11.2010
Skąd: Ruda
Województwo: podlaskie
Auto: Omega B'96 Pb+LPG manual
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Nadwozie: Sedan
Postów: 344
Domyślnie

No mechanik polecany przez znajomych mi taka kiche zrobił myslalem o zaspawaniu dziury i od nowa gwnit zrobić. mam jeszcze drugą głowicę ale niewiem moze ktoś ma ciekawa opcje.
A m14 nie podejdzie bo w kolektorze i tak juz dziura rozwiercona
Mezczyzna bronekc6 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-03-2012, 00:28   #9
rappro
 
Avatar rappro
 
Zarejestrowany: 16.11.2011
Skąd: zamość
Województwo: lubelskie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 2.5 V6 X25XE (170 KM)
Postów: 30
Domyślnie

witam.mam podobny problem czyli szpilka urwana ,farfolacy kolektor ten od strony kierowcy .i tu moje pytanie jedyna opcja to głowica w gore czy da rade wyjac go bez zrzucania głowicy
Mezczyzna rappro jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 13-03-2012, 20:52   #10
topserwis
sympatyk KKK
 
Zarejestrowany: 16.10.2011
Skąd: okolice Warszawy
Województwo: mazowieckie
Auto: Omega B'94 Pb+LPG manual
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 2,234
Domyślnie

Cały silnik podnieś... Bez ruszania silnika (albo głowicy, ale to bezsensowne koszta IMHO) raczej nie da rady.
Mezczyzna topserwis jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
kolektora, szpilka, urwana, wydechowego

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 01:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.51319 seconds with 9 queries