zamknijW ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies .. czytaj więcej
Opel Omega Forum - Omega Klub Polska sprawdzone porady wyszukaj opel omega chat opel omega strona klubowa omega klub polska opel omega forum opel omega forum

Wróć   Omega Klub Polska - Forum > Technika > LPG

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
stare 11-06-2010, 00:01   #1
Adrian0018
 
Zarejestrowany: 27.12.2009
Skąd: Niemodlin k.Opola
Województwo: opolskie
Auto: Omega B'99 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 46
Domyślnie Stag 300 plus same problemy....

Witam
dwa dni temu odebralem omege 3.0 Mv6 99r od gazownika fakt faktem mam ja dopiero od max miesiaca ale była na benzynie i nie bylo problemów .
Założyłem staga 300 plus i zaczeło sie ...

Nie wiem czy to normalne ale silnik mi trzyma temperature w trasie okolo 92st a w miescie 95 moment ale wyżej nie widziałem żeby poszła temp stag przełącza sie przy 30 stopniach i dosłownie dławi sie na wolnych obrotach lekko gazu dodam dławi sie i dopiero łapie dusi sie druga sprawa jak mu zrobilem kickdowna (automat) przy 80 doszło do 4 tys obrotów i sygnalizator od staga zaczął brzęczeć jak jade spokojnie to nic sie nie włącza dzwoniłem do gazownika powiedział ze brak gazu zatankwałem i dalej musze zgasić silnik bo brzęczy i nie przestaje (tylko i wyłącznie wtedy gdy ciągne na obrotach) iii 3 ost sprawa dlaczego jak niby jade na gazie ubywaja mi kilometry na komputerze z benzyny normalnie jakbym jechał na benzynie ...czy to piszczenie staga może być przyczyna zbyt mała ilość gazu w dyszach?
pozdrawiam
Mezczyzna Adrian0018 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2010, 00:10   #2
lendio
 
Avatar lendio
 
Zarejestrowany: 02.07.2006
Skąd: PODKARPACIE
Województwo: podkarpackie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 3,121
Domyślnie

Jak przy wysokich obr pika to przelacza sie na PB (spada cisnienie na red)-za slaby red lub jakis blad montazowy. Chyba, ze jest zle wpiety i zamarza.
Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda

Masz instalke na gwarancji jedz gazownika i niech on sie martwi.

Z temp silnika raczej ok przy takich upalach

Napisz jaki masz red i wtryski

Ostatnio edytowane przez lendio ; 11-06-2010 o 00:13
Mezczyzna lendio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2010, 00:19   #3
Adrian0018
 
Zarejestrowany: 27.12.2009
Skąd: Niemodlin k.Opola
Województwo: opolskie
Auto: Omega B'99 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 46
Domyślnie

Quote Napisał lendio [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Jak przy wysokich obr pika to przelacza sie na PB (spada cisnienie na red)-za slaby red lub jakis blad montazowy. Chyba, ze jest zle wpiety i zamarza.
Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda

Masz instalke na gwarancji jedz gazownika i niech on sie martwi.

Z temp silnika raczej ok przy takich upalach

Napisz jaki masz red i wtryski

"Wskazanie spalania i dystansu dzialaja, tyle, ze niedokonca sa zgodne z prawda "
Kolego ale jak jade na gazie to poziom benzyny powinien wogole sie nie zmieniac chyba ze sie myle hehe zeby to nie bylo ze bedzie mi paliła benzyne i gaz jednoczesnie hehe
a reduktor do jakiej mocy przy mv6 powinien być? minimalna?
Mezczyzna Adrian0018 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2010, 00:22   #4
lendio
 
Avatar lendio
 
Zarejestrowany: 02.07.2006
Skąd: PODKARPACIE
Województwo: podkarpackie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 3,121
Domyślnie

Quote Napisał Adrian0018 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Kolego ale jak jade na gazie to poziom benzyny powinien wogole sie nie zmieniac chyba ze sie myle hehe zeby to nie bylo ze bedzie mi paliła benzyne i gaz jednoczesnie hehe

Ja pisalem o wskazanich na kompie sredniego spalania dystansu itp.. -zle cie zrozumialem.

Normalne, ze ubywa ci benzyna jak przy deptaniu centralka piszczy i mruga to przelacza na benzyne i dopiero po chwili wraca na lpg, czyli auto podpiera sie PB

Troche benzyny tez ubywa zanim auto sie zagrzeje, choc teraz przy tych upalach teraz i stagu ustawionym na temp przelaczania 30 C powinna sie bardzo szybka wskakiwac na gaz powiedzmy po kilku mnutach (max do 5 w tym silniku jak jest dobrze wpiety red))

Ostatnio edytowane przez lendio ; 11-06-2010 o 00:27
Mezczyzna lendio jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2010, 00:39   #5
doncortino
watykańczycy do watykanu
 
Avatar doncortino
 
Zarejestrowany: 14.09.2008
Skąd: Szczecin
Województwo: zachodniopomorskie
Auto: Omega B FL'03 Pb+LPG automat
Silnik: 3.2 V6 Y32SE (218 KM)
Postów: 3,546
Domyślnie

jak ci ubędzie dystansu wyliczonego przez kompa to przełącz na benzynę i trochę pojeździj - prawdopodobnie zauważysz zjawisko powstawania benzyny z nicości
Mezczyzna doncortino jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 11-06-2010, 23:08   #6
wrocek66
 
Zarejestrowany: 24.02.2010
Województwo: dolnośląskie
Auto: Nie mam Omegi
Postów: 176
Domyślnie

Przyczyn przełączania na Pb może być kilka ( za mały reduktor , za wysoko ustawiony poziom niskiego ciśnienia , uszkodzony MAP sensor , Cu 6mm zamiast 8mm , nie do końca odkręcony wielozawór itd. ) . Sprawdzić to powinien monter LPG i do niego bym najpierw podjechał . napisz jakie masz elementy inst. - red. , listwy , wrzuć screeny z ustawień i mapy to postaramy się pomóc .
STAG 300 PLUS jest jedną z najlepszych elektronik LPG przy poprawnym montażu . Nie ma tu winy STAG-a tylko ustawień i regulacji .
Mezczyzna wrocek66 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2010, 01:11   #7
Adrian0018
 
Zarejestrowany: 27.12.2009
Skąd: Niemodlin k.Opola
Województwo: opolskie
Auto: Omega B'99 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 46
Domyślnie

Quote Napisał wrocek66 [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Przyczyn przełączania na Pb może być kilka ( za mały reduktor , za wysoko ustawiony poziom niskiego ciśnienia , uszkodzony sensor , Cu 6mm zamiast 8mm , nie do końca odkręcony wielozawór itd. ) . Sprawdzić to powinien monter LPG i do niego bym najpierw podjechał . napisz jakie masz elementy inst. - red. , listwy , wrzuć screeny z ustawień i mapy to postaramy się pomóc .
STAG 300 PLUS jest jedną z najlepszych elektronik LPG przy poprawnym montażu . Nie ma tu winy STAG-a tylko ustawień i regulacji .

Pewnie gazownia na gwarancji 2 lata wiec sie nie martwie pojade i bede mardził tyle az zrobi na igłe postaram sie wrzucić fotki i podać dane
Mezczyzna Adrian0018 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 12-06-2010, 11:04   #8
poorchava
Elec-TROLL-nik
 
Avatar poorchava
 
Zarejestrowany: 30.03.2009
Skąd: Wrocław
Województwo: dolnośląskie
Auto: Omega B'02 Diesel manual
Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH (120 KM)
Postów: 294
Domyślnie

Zapodaje słabym reduktorem. Generalnie jak zamontowali ci jakiś reduktor teoretycznie na styk do mocy silnika, to będzie za słaby. Są przypadki że reduktory teoretycznie na 200KM nie dają rady w silnikach 150KM.
Mezczyzna poorchava jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-06-2010, 13:48   #9
Adrian0018
 
Zarejestrowany: 27.12.2009
Skąd: Niemodlin k.Opola
Województwo: opolskie
Auto: Omega B'99 Pb+LPG automat
Silnik: 3.0 V6 X30XE (211 KM)
Postów: 46
Domyślnie

Quote Napisał poorchava [Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą widzieć linki Kliknij tutaj, aby się zarejestrować]
Zapodaje słabym reduktorem. Generalnie jak zamontowali ci jakiś reduktor teoretycznie na styk do mocy , to będzie za słaby. Są przypadki że reduktory teoretycznie na 200KM nie dają rady w 150KM.

czesc reduktory sa na 250 koni
Mezczyzna Adrian0018 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
stare 18-06-2010, 14:30   #10
eliks
 
Avatar eliks
 
Zarejestrowany: 28.11.2007
Skąd: Lidzbark
Województwo: warminsko-mazurskie
Auto: Omega B FL'01 Pb+LPG automat
Silnik: 2.6 V6 Y26SE (180 KM)
Postów: 1,562
Domyślnie

teoretycznie...

Jaki masz reduktor?
Mezczyzna eliks jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
300, problemy, stag

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony



Czasy w strefie GMT +3. Teraz jest 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Spolszczenie oryginalne:vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
Poprawki tłumaczenia: Omega Klub Polska
(c) Omega Klub Polska
Page generated in 0.57131 seconds with 9 queries